بنیانگذار توییتر: میزان نفوذ توییتر و اینستاگرام در زندگی مردم قابل مقایسه نیست!

مدیرعامل شبکه اجتماعی اینستاگرام روز گذشته اعلام کرد که تعداد کاربران این شبکه از 300 میلیون عضو گذشته و اکنون اینستاگرام بیش از توییتر کاربر دارد.

اما امروز بنیانگذار توییتر(ویلیامز) که پیش‌تر سرویس بلاگر را ساخته بود (توسط گوگل خریداری شد) اکنون اعلام کرده است که میزان کاربر مسئله چندان مهمی در شبکه‌های اجتماعی نیست و مسئله مهم میزان نفوذ شبکه در میان مردم و زندگی آن‌هاست.

ev-williams

وی همچنین اشاره کرد که در حال حاضر میزان نفوذ توییتر بسیار بیشتر از اینستاگرام است و این شبکه تمام اتفاقات دنیای پیرامون کاربران را در اختیارشان قرار می‌دهد و کاربران با اطلاعاتی به روز رو به رو هستند، این درحالی‌ست که کاربران تنها در اینستاگرام تصاویری زیبا از خود و… قرار می‌دهند که اغلب جنبه تفریحی دارد اما توییتر یک شبکه اطلاع رسانی و اجتماعی است که نقش موثری را نیز در جامعه ایفا می‌کند. بنیانگذار توییتر به این نکته نیز اشاره کرد که میزان درآمد توییتر بسیار بیشتر از اینستاگرام است و این موضوعی است که فعالان وال استریت ژورنال به آن اهمیت می‌دهند.

توییتر در طول این سال‌ها درآمد بسیار خوبی را نصیب خود کرده است اما اغلب افراد انتظار بیشتری از این شبکه اجتماعی داشتند و در این اواخر نیز روند رشد ‌آن نسبت به گذشته به آرامی افزایش می‌یابد و گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کاربران این شرکت در سه ماهه گذشته 23 درصد افزایش یافته‌اند. این درحالیست که رشد سال به سال توییتر در سال 2013 در حدود 50 درصد بود.

3 در مورد “بنیانگذار توییتر: میزان نفوذ توییتر و اینستاگرام در زندگی مردم قابل مقایسه نیست!”

  1. نه فیسبوک . نه توئیتر نه هیچ چیز دیگه.
    ولللش بابا . خیلی وقت آدمو میگیرن. بجای وقت گذاشتن رو این جور چیزا برین گردش و تفریح و صفا…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH