Honor T1 تبلتی جدید از هواوی با مشخصات و بهایی مناسب

huawei-honor-T1

کمپانی هواوی اخیرا تبلتی اندرویدی را با نام Honor T1 معرفی کرده  که این تبلت در سایت Hi Honor  به نمایش در آمده است. این وب سایت چند ماه پیش برای تبلیغ محصولات Honor شرکت تاسیس شد.

Huawei Honor T1 مجهز به صفحه نمایش 8 اینچی IPS با رزولوشن 800×1280 پیکسل است و چگالی پیکسلی 188ppi دارد. پردازنده انتخاب شده برای آن نوع چهار هسته‌ای اسنپدراگون 200 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز برای هر هسته بوده که با رم 1 گیگابایتی ترکیب شده است.

اندروید آب‌نبات ژله‌ای با اموشن 1.6 هم مسئولیت ارتباط با کاربر را بر عهده دارند.

دو دوربین 5 و 0.3 مگاپیکسلی هم برای این تبلت انتخاب شده و حافظه داخلی‌اش 8 گیگابایت است، ولی قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت نیز وجود دارد. این تبلت از تماس تلفنی هم پشتیبانی می‌کند.

همانطور که از مشخصات این دستگاه معلوم است، Honor T1 یک پایین رده بوده که گویی هواوی  فقط برای اینکه کاری کرده باشد، آن را ساخته است، اما خبرهای بهتری شنیده می‌شود و طبق آخرین شایعات گلوری 6 پلاس در راه است.

این دستگاه 5.5 اینچی بوده و مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 925 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز برای هر هسته است. طبق گفته‌های شرکت، پردازنده این دستگاه اولین پردازنده‌ای است که از LTE Cat 6 پشتیبانی می‌کند. چیپ پردازنده با فرایند 28 نانومتری ساخته شده و رابط گرافیکی آن  Mali-T628 است. در ضمن یک پردازنده i3 هم برای پردازش اطلاعات سنسورها در این دستگاه جای داده شده است. تبلت Honor T1 قرار است پایان این ماه در بازار با قیمت 130 یورو عرضه شود.

2 در مورد “Honor T1 تبلتی جدید از هواوی با مشخصات و بهایی مناسب”

  1. سلام وخسته نباشید برای همهی عزیزان انشاالله که موفق وپیروز باشید
    قیمت جدید Honor T1 چنده ؟
    میخام یکیشو بگیرم اینجا که شهر ماست نداره لوتفان کمک کنید . مر۳۰

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH