با سرویس جدید اسکایپ با زبان مادری‌تان با همه مردم جهان صحبت کنید!

روز دوشنبه بود که اسکایپ سرویس ترجمه صوتی خود را معرفی کرد که به گفته وبلاگ این شرکت باعث ارتباط انسان‌ها در سراسر جهان می‌شود. اسکایپ اکنون سرویس ترجمه آنلاین صدا‌ها را مهیا کرده است که در حالت آزمایشی به سر می‌برد.

اسکایپ قول بزرگی را به کاربران خود داده بود که اکنون با تلاش محققان مایکروسافت بخشی از آن عملی شده است. اسکایپ می‌گوید: سرویس جدید باعث می‌شود تا مردم بیشتر در کنار یک‌دیگر باشند و ارتباطات بین کشور‌های مختلف جهان آسان‌تر شود؛ زیرا دیگر نیازی به آموختن زبان‌های مختلف برای صحبت با دوستان خارجی‌تان ندارید.

skype-translator

اسکایپ برای تست و تیزر تبلیغاتی خود مکالمه دو کودک آمریکا و مکزیکی را از طریق سرویس خود برقرار کرده است که هر کدام با زبان خودشان صحبت می‌کنند اما کاملا منظور یکدیگر را درک می‌نمایند.

به‌طور حتم این سرویس می‌بایست راه زیادی را تا موفقیت طی کند و در حال حاضر تنها برای دو زبان انگلیسی و اسپانیایی امکان ترجمه صوتی وجود دارد و کاربرانی که از ویندوز 8.1 استفاده می‌کنند می‌توانند با دریافت آخرین نسخه نرم افزار اسکایپ از این ویژگی استفاده کنند. البته ناگفته نماند که در حال حاضر نیز امکان ترجمه متون برای زبان‌های زیادی در دسترس است و کاربران می‌توانند برای مکالمه با دوستان خارجی زبان خود از این مترجم متنی استفاده کنند.

لینک دانلود آخرین نسخه نرم افزار اسکایپ

2 در مورد “با سرویس جدید اسکایپ با زبان مادری‌تان با همه مردم جهان صحبت کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH