شاهکار جدید و ارزان هوآوی Honor4X برای عرضه آماده شد

هوآوی که در تولید محصولات ارزان و البته با کیفیت زبان زد عام و خاص شده است، سری جدید Honor با نام 4x را جهت عرضه در کشور چین آماده کرده است.

این گوشی با پردازنده مخصوص 64 بیتی کمپانی هوآوی یعنی kirin 620 به همراه یک یا دو گیگابایت رم بسته به نسخه‌ای که خریداری می‌کنید عرضه می‌شود. 4x با صفحه نمایشی 5.5 اینچی هماره با رزولوشن 720p تولید شده است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی جهت ثبت عکس‌های سلفی نیز بر روی این محصول قرار داده شده است. این گوشی با یک باتری غول پیکر 3000 میلی‌آمپری، یک اسمارت فون میان رده هوشمند تلقی می‌شود! نهایتا Honor جدید هوآوی با اندروید کیت کت و رابط کاربری خاص خود عرضه می‌شود.

اما قیمت این محصول قرار است چه قدر باشد؟ شاید بازهم شنیدن آن برق را از سر شما بپراند! هوآوی این محصول را با قیمتی فوق ارزان برای عرضه در کشور خود آماده کرده است. نسخه‌ای که با رم 2 گیگابایتی عرضه می‌شود با قیمت باور نکردنی 161 دلار یعنی چیزی در حدود 500 هزار تومان عرضه شده و نسخه 1 گیگابایتی آن تنها 130 دلار یا حدود 420 هزار تومان قیمت دارد.

هوآوی با این قیمت به احتمال بسیار زیاد بازار کشورش را فتح خواهد کرد، اما نباید این نکته را از یاد برد که کمپانی رقیب یعنی شیائومی نیز افکاری این‌چنینی در سر دارد و به دنبال فتح بازار با محصولات ارزان قیمت است!

این محصول از تاریخ 23 دسامبر در رنگ‌های سفید، طلایی و سیاه برای فروش آماده خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص عرضه بین المللی Honor 4X منتشر نشده است!

 Huawei-Honor-4x-(1) Huawei-Honor-4x-(2) Huawei-Honor-4x-(3) Huawei-Honor-4x-(4) Huawei-Honor-4x

6 در مورد “شاهکار جدید و ارزان هوآوی Honor4X برای عرضه آماده شد”

  1. این گوشی یه شاهکار و گوشی فوق العاده با امکانات جالب تری نسبت به گوشی های هم رده هست و حرف های زیادی برای گفتن و رقابت با گوشی های جدیدی مثل کا ۱۰ داره من کاربر حرفه ای اندروید هستم میتونم برای بررسی جامع این گوشی کمکتون کنم لطفا یه بررسی جامع برا این گوشی بزارید با تشکر

  2. با سلام
    آقا چرا از honor 4x با این که گوشی پرطرفداریه هیچ بررسی نذاشتید.
    لطفا یه بررسی جامع بخصوص از صفحه نمایشش زیر نور آفتاب بذارید. با تشکر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH