آیا نسخه مینی OnePlus One در راه است؟

چندی پیش یک کمپانی چینی با نام OnePlus محصولی با نام One را معرفی کرد که توانست در دل افراد زیادی جای بگیرد و به رقیبی قدر برای پرچم‌داران سایر کمپانی‌ها تبدیل شود. حال تصاویر جدیدی در اینترنت منتشر شده است که نشان می‌دهد به‌زودی شاهد معرفی نسخه مینی آن خواهیم بود. کمپانی صاحب نام چینی چه برایمان آماده کرده است؟

OnePlus-One-Mini

در یکی از این تصاویر نتایج بنچمارک AnTuTu نمایش داده شده که اطلاعات نسبتا زیادی را از این اسمارت فون در اختیارمان قرار می دهد. بر اساس این تصویر، نسخه مینی One یک صفحه نمایش 5 اینچی خواهد داشت (پس چندان هم کوچک نیست) و از پردازنده اسنپ‌دراگون 605 استفاده خواهد کرد. نظر شما درباره دو دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و بخش جلویی دستگاه چیست؟ نسخه 4.4.4 اندروید کیت‌کت نیز بر روی نسخه مینی پرچم‌دار چینی نصب شده است. از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی میان این گوشی و برادر بزرگ‌ترش وجود ندارد اما در نگاه دقیق متوجه قاب پشتی پلاستیکی خواهید شد.

OnePlus-One-Mini-(1)

بر اساس اخبار منتشر شده این محصول در سال 2015 با قیمت 245 دلار روانه بازار خواهد شد. البته باید منتظر پرچم‌دار بعدی این شرکت نیز باشیم که به احتمال زیاد مشخصات قدرتمندی خواهد داشت. البته امیدواریم که شرکت تولید کننده محدودیت‌هایی نظیر دعوت نامه برای خرید دستگاه قرار ندهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH