گلکسی نوت 4 به اندروید 5.0 آپدیت نمی‌شود!

اندروید 5، یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌هایی است که گوگل تاکنون معرفی کرده و تغییرات زیادی را نیز بر روی آن اعمال نموده است. ماه اکتبر بود که با انتشار رسمی اندروید 5 یا لالی پاپ اغلب کمپانی‌های تولید کننده اسمارت فون به تکاپو افتادند و سعی بر پیشی گرفتن از یک دیگر داشتند تا هرچه سریع‌تر این نسخه را برای پرچم‌داران و محصولات خود منتشر کنند.

android-5.0.1-samsung

سامسونگ نیز از این قافله عقب نمانده و شروع به آپدیت گلکسی S5 کرده است و تصاویری نیز از اندروید آب نبات چوبی بر روی گلکسی نوت 3 و گلکسی نوت 4 منتشر شده و ویدیو‌هایی نیز در این خصوص به بیرون درز کرده‌اند.

اما بر اساس خبری که سم‌موبایل منتشر کرده است، گلکسی نوت 3 و گکلسی نوت 4 به اندروید 5.0.0 به‌روزرسانی نخواهند شد و سامسونگ تصمیم دارد تا اندروید 5.0.1 را برای این گوشی‌ها منتشر کند.

android-5.0.1

البته هنوز هشداری در خصوص انتشار به‌روزرسانی در این دو گوشی دریافت نشده است اما چون سم‌موبایل یک مرجع نزدیک به کمپانی سامسونگ است، پس نباید منتظر مشاهده اندروید 5.0.0 در این دو فبلت باشیم. اگرچه بین 5.0.0 و 5.0.1 تغییرات زیادی وجود ندارد و تنها باگ‌ها و مشکلات حل شده‌اند اما در کل در صورت انتشار این به‌روزرسانی، پرچم‌داران سری نوت سامسونگ نظیر گلکسی نوت 4 و نوت اج یک پله بالاتر از پرچم‌دار‌ان سایر کمپانی‌ها خواهند بود.

14 در مورد “گلکسی نوت 4 به اندروید 5.0 آپدیت نمی‌شود!”

  1. پارسا نیکوکار

    باور کنین یه لحظه نزدیک بود سکته رو بزنم آقا خوب یکم تیتر رو درست بزنین آخیش انشالله هرچه زودتر برای نوت4م بیاد دیگه نمیتونم منتظر باشم

  2. سلام…من نوت 4 رو به اندروید 5 ارتقا دارم و خود گوشی آپدیت شدش…اما مشکلات زیادی داره از جمله نشان ندادن تماس ها و پیام ها وقتی گوشی قفل هستش…اما اندروید 5.2 این مشکل رو نداره..من باید چیکار کنم؟؟؟

  3. طبق امار رسیده دارندگان نوت3و4 بعد از خواندن تیتر یا سکته قلبی یا مغزی کرده اند یا گوشی شان را خورد کردند
    و بعد از خواندن کل مطلب به روح نویسنده …. ایمیل کرده اند

    عنوان مطلب برای طرفدارن :
    اپلی ها:ضایع
    سونی:خوب کی بازم سامی پلاستیک میخره

    بعد از خواندن مطلب :
    اپلی ها:ایش بی مزه
    سونی:لعنت به این شانس و…

  4. اول که نگاه کردم فکر کردم رسما سایت یه عنوان اشتباه رو زده دو باره و دوباره خوندم خخخخخخخخخ در کل عنوان عالی بود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH