نمونه تصاویر شکار شده توسط دوربین دوگانه هواوی آنر 6 پلاس منتشر شد!

کمپانی چینی و صاحب نام هواوی روز گذشته محصولی جدید از سری آنر را با نام Honor 6 Plus معرفی کرد که اولین محصول در میان اسمارت فون‌های هواوی است که از دوربین دوگانه استفاده می‌کند.

Huawei-Honor-6-Plus-(4)

آنر 6 پلاس از لحاظ سخت افزاری حرف زیادی برای گفتن دارد و با وجود صفحه نمایش 5.5 اینچی در زمره فبلت‌ها جای می‌گیرد. دوربین دوگانه این محصول نیز همانند اچ‌تی‌سی وان M8 باعث می‌شود تا در مکان‌هایی با نور کم، تصاویر بسیار خوبی ثبت کند. این دوربین‌ها که 8 مگاپیکسلی هستند و دهانه دیافراگم آن‌ها با یک دیگر تفاوت دارد، باعث می‌شوند تا سرعت فوکوس نیز بسیار بالا رود و همچنین تصاویر بسیار خوبی ثبت کند.

EXIF-(1)

البته اغلب کمپانی‌ها سعی می‌کنند تا در اعداد و ارقام تمرکز کنند اما نمونه تصاویر ثبت شده توسط محصول می‌تواند کلید سوالات کاربران باشد. حال عکس‌های ثبت شده توسط هواوی آنر 6 پلاس نیز منتشر شده است تا کاربران بتوانند عملکرد دوربین این اسمارت فون را در شرایط متفاوت بسنجند. حال بیایید به تماشای این تصاویر زیبا بنشینیم (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

همان طور که مشاهده کردید، آنر 6 پلاس قادر است تصاویر بسیار خوب و با کیفیتی ثبت کند که این توانایی را مدیون دوربین دوگانه و قابلیت‌های نرم افزاری جدید (نظیر کاهش نویز و…) خود است.

5 در مورد “نمونه تصاویر شکار شده توسط دوربین دوگانه هواوی آنر 6 پلاس منتشر شد!”

  1. این دوربین دو تایی چه کاربردی داره که این رو زا مد شده؟فقط در تنضیم عمق عکس؟لااقل عکسبرداری سه بعدی می ذاشتن روش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH