تفنگ در عوض خرید تلویزیون!

آمازون در اقدامی غیرمنتظره به جای تلویزیون یک تفنگ برای سفارش مشتری‌اش فرستاده است!


کاملا طبیعی است شرکتی به بزرگی و عظمت آمازون هرازگاهی بسته‌ها را به نشانی‌های اشتباه بفرستد یا گاهی سفارش‌هایی را به دست مشتری نرساند. چنین اشتباهاتی بعضا در همه جا به چشم می‌خورند. (اگرچه طبیعتا مطلوب است که چنین اتفاقی هرچند به ندرت هم اتفاق نیافتد.)
اما معلوم نیست چند بار تا به حال چنین اتفاق مشابه‌ای رخ داده است. “سفارش تلویزیون اچ‌دی داده بودم، ولی به جاش یه تفنگ شکاری برام فرستادن” این را سِث هورویتز (Seth Horvitz)، مشتری‌ای که سفارش تلویزیون را در سایت آمازون ثبت کرده بود می‌گوید. حتما در جای دیگری در این کره خاکی یک تروریست، شکارچی یا اصلا یک تیرانداز با دریافت تلویزیون HD به جای تفنگ شگفت زده شده است! (عجب پارادوکسی) البته ذکر این نکته نیز ضروری است که آمازون علیرغم ارسال و تحویل این بسته به هورویتز، فروشنده این معامله نبوده و در واقع فقط نقش واسطه را داشته است.
تلاش‌های این مشتری خوش‌شانس یا شاید هم بدشانس برای تماس و دریافت پاسخی از فروشنده بی‌نتیجه مانده، از همین رو وی سر بزنگاه این موضوع را با پلیس در میان گذاشته است. پلیس نیز که از این ماجرای جالب شگفت زده شده، به سرعت این تفنگ را ضبط کرده است.
این هم از تلویزیون ال‌ای‌دی ۳۹ اینچی Westinghouse سفارش داده شده هورویتز! خوشبختانه این بار دیگر او سفارشش را درست و سریع‌تر از انتظار دریافت می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH