مترجم گوگل: عکس بگیرید، ترجمه کنید!(آپدیت شد+لینک دانلود)

ترجمه نرم افزار از زبان روسی

سفر کردن به کشور خارجی همیشه هیجان انگیز است، اما اگر زبان آن کشور را ندانید با مشکلاتی مواجه می‌شوید. اما حال اسمارت‌فون‌تان به همراه مترجم گوگل، این کار را برای‌تان آسان‌تر می‌کند.

گوگل امروز نرم‌افزار مترجم خود را برای پلت‌فرم اندروید با امکانات جدید از جمله امکان ترجمه متن از عکس به روز رسانی کرد. اکنون می‌توانید از یک متن عکسی تهیه کنید (به عنوان مثال منو غذا یا تابلوهای اطلاع رسانی) و سپس با انتخاب کردن قسمت مورد نظر، دستور ترجمه را به نرم‌افزار بدهید. تشخیص زبان در مورد این اپلیکیشن وجود ندارد و باید زبان را به شکل دستی وارد کنید. لازم به ذکر است که این برنامه کاربردی با اندروید 2.3 (نان زنجبیلی) و بالاتر سازگار است. همچنین علاوه بر پشتیبانی از ترجمه تصویری، برنامه می‌تواند ترجمه هم‌زمان با تایپ را برای‌تان انجام دهد و از چند گویش محلی جدید نیز پشتیبانی کند.

لینک دانلود آخرین نسخه از گوگل پلی

دانلود از مدیافایر

12 در مورد “مترجم گوگل: عکس بگیرید، ترجمه کنید!(آپدیت شد+لینک دانلود)”

  1. سلام خسته نباشین برنامه ی عالیه .فقط یه مشکلی که داره از دوربین فقط می تونی از متن انگلیسی عکس بگیری و تبدیل به فارسی شه . بر عکسش انجام نمیشه. یعنی نمیشه از متن فارسی عکس گرفت و تبدیل به انگلیسی شه.??

    1. حامد محمدپور

      چیزی شبیه Google Camera Translator
      راستش چند ماه پیش چند طرح مفهومی آیفون واسه این پیشنهاد شما دیدم. مثلا از یه منظره یا تابلو اعلانات و.. عکس میگیرید و نرم افزار متن موجود در عکس رو با همان سایز و فونت ولی به زبان دیگر در عکس ذخیره شده نمایش میده. تحقیق می کنم اومد خبرش رو میدم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH