10 موتورسیکلت از آینده که با دیدنشان انگشت به دهان خواهید ماند!

روز به روز بر تعداد افرادی که ماشین خود را برای سهولت در تردد به موتور سیکلت تبدیل می‌کنند افزوده می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی کارخانه‌های تولید کننده موتورسیکلت نیز سعی دارند تا تولیدات خود را تغییر داده و استفاده از آن‌ها را ساده‌تر کرده و البته آن‌ها جذاب‌تر تولید کنند. این تولید کنندگان هم اکنون در حال کار بر روی محصولاتی هستند که نام آن را موتورسیکلت‌های آینده گذاشته‌اند.

این مدل‌ها ما را به یاد کارکترهای فیلم‌های علمی تخیلی سینما می‌اندازد. در اینجا با ده مدل از این محصولات آشنا می‌شویم، تولیداتی که امروزه به راحتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

  • Honda V4

هوندا وی 4، موتورسیکلتی است که در سال 2008 در نمایشگاه آلمان معرفی شد. یک طراحی بسیار شیک و منحصر به فرد!

این طراحی خاص راه نوین کمپانی هوندا در عرصه موتورسازی را به رخ رقیبان می‌کشد.

1

  • Suzuki G-Strider

این محصول کمپانی سوزوکی اولین بار در نمایشگاه موتور توکیو در سال 2003 دیده شد! این موتور دارای طراحی خاصی بوده و می‌توان نیمی از آن را به اسکوتر و نیمی دیگر را به موتور تشبیه کرد.

222

  • Care

این موتور بهترین مثال برای این است که نشان دهیم چگونه تکنولوژی مدرن در قالب یک طراحی خاص می‌تواند جهت بهبود سرعت به کمک ما بیاید. این محصول تنها جهت تست سرعت بالا در جاده‌های کشور فرانسه طراحی و تولید شده است.

3

  • Victory Vision 800

این محصول یکی از قدرتمندترین موتورسیکلت‌های این لیست است. این موتور هم برای رانندگی در شهر مناسب بوده و هم جهت استفاده در جاده! به همین دلیل موتورسیکلتی که می‌بینید دارای طرفداران بسیار زیادی است که هم به طراحی آن علاقمندند و هم سرعت و کارایی آن را می‌پسندند.

4

  • Yamaha Tesseract

از این موتور در نمایشگاه موتورسیکلت یاماها در توکیو سال 2008 رونمایی شد.

5

  • Peraves Monotracer

این محصول یک موتورسیکلت کاملا پوشیده است، آن‌هم به طور کاملا غیرمعمول!

باید از سازندگان این محصول واقعا تشکر کرد! ظاهر جذاب و حالت آئرودینامیکی مناسب و مصرف سوخت پایین باعث شده است تا این موتور سیکلت برای طی مسافت‌های طولانی بسیار کارآمد و البته راحت باشد.

6

  • Bombardier Embrio

امبریو یک نوع موتورسیکلت تک چرخ است که توسط Bombardier در سال 2003 معرفی شد. البته طرحی که می‌بینید تنها در حد یک کانسپت است. اگر تولید کنندگان موتو سیکلت تصمیم به تولید انبوه این محصول بگیرند، Embrio به هیچ وجه زودتر از سال 2025 روانه بازار نخواهد شد.

7777

  • Batpod

این غولی که می‌بینید توسط تکنولوژی Water Cooling کار کرده و با یک موتور تک سیلندر تنها برای شتاب‌های بسیار سریع ساخته شده است. Batpod در نگاه اول کمی بیش از حد سنگین به نظر می‌رسد، اما این تنها در نگاه اول است. باید بدانید این محصول بسیار سبک بوده و همین موضوع باعث شتاب بیش از حد آن می‌شود!

8

  • Dodge Tomahawk

Tomahawk محصولی از کمپانی دوج است. این غول عجیب اولین بار در سال 2003 و در یکی از سالن‌های اختصاصی دوج در دیترویت آمریکا مشاهده شد.

9

  • Confederate Renovatio

این موتورسیکلت توسط برترین طراحان ایالات متحده آمریکا طراحی شده است. این محصول یکی از ساده‌ترین موتورسیکلت‌های بازار است. اگر چه در عین این سادگی هیچ کاستی و کمبودی نسبت به رقبای دیگر خود ندارد.

105

 

3 در مورد “10 موتورسیکلت از آینده که با دیدنشان انگشت به دهان خواهید ماند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH