گلکسی J سری جدید گوشی‌های سامسونگ

آیا آماده معرفی و رونمایی یک اسمارت فون جدید از سوی سامسونگ هستید؟ پس از معرفی سری گلکسی A از سوی این کمپانی کره‌ای؛ مشخصات رده گلکسی E درز کرد و هم اکنون پس از گلکسی U باید منتظر سری محصولاتی با نام Galaxy J باشیم! محصولاتی که به نظر می‌رسد جزء سری خوش قیمت این کمپانی قرار بگیرد.

اولین گوشی این سری، یعنی گلکسی J1 با نام SM-J100، صفحه نمایشی 4.3 اینچی داشته و از رزولوشن 480 در 800 پیکسل بهره می‌برد و صفحه نمایش آن نیز از نوع TFT LCD است. یک پردازنده 64 بیتی و 4 هسته‌ای Marvell PXDA1908 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم، 5 مگاپیکسل دوربین پشت و یک دوربین 2 مگا پیکسلی نیز در جلو بر روی این محصول قرار گرفته است.

حافظه داخلی J1 چهار گیگ بوده که می‌توانید از طریق کارت حافظه آن را افزایش دهید. باتری این محصول نیز 1850 میلی‌آمپر خواهد بود. واضح است که از این محصول با مشخصاتی که مشاهده کردید، توقع و انتظار عملکرد بالایی نمی‌رود، اما جالب است بدانید این دستگاه ساده از قابلیت LTE نیز پشتیبانی می‌کند. J1 با اندروید 4.4 عرضه شده و به احتمال قوی منتظر به‌روز رسانی اندروید 5.0 نیز خواهد ماند.

با توجه به مشخصات منتشرشده، این محصول جزء طبقه گوشی‌های میان رده نیز قرار نمی‌گیرد. اگر سامسونگ در این محصول از صفحه نمایش بی‌کیفیت استفاده نکرده و دوربین قدرتمندی را برای آن تدارک دیده بود، می‌توانست با یک برچسب قیمت مناسب، راه پرواز این سری جدید را به‌راحتی هموار کند!

طبق اعلام سامسونگ، این اسمارت فون و سری آن قرار است تا برای سال 2015 آماده عرضه شود. کاش سامسونگ، به‌جای ادامه دادن حروف الفبا در تهیه اسمارت فون‌های ضعیف، همانند گلکسی Core ،Mega ،Zoom ،Young ،Epic و … بر روی محصولات خوبی همچون S5 تمرکز می‌کرد.

تولید و معرفی دستگاه‌های زیاد و شبیه به هم یک استراتژی خاص است که از سوی برخی کمپانی‌ها دنبال می‌شود، اما واضح است که این تنوع در دراز مدت باعث سردرگمی مشتریان شده و نتیجه عکس خواهد داشت.

عکس‌های این محصول در وب‌سایت فون آرنا منتشر شده است که با هم می بینیم:

Samsung-Galaxy-Core-Advance-16 Samsung-Galaxy-Core-Advance-14 Samsung-Galaxy-Core-Advance-8 Samsung-Galaxy-Core-Advance-6

6 در مورد “گلکسی J سری جدید گوشی‌های سامسونگ”

  1. سامسونگ اینقدر طراحیش متفاوته!!!که وقتی اس4رو کنار گرند2میذاریم تنها راه تشخیصشون سایز صفحه است.
    راستی این چقد قیافتا شبیه به Galaxy S4 Active هست!!!

  2. اگه اشتباه نکنم گلکسی j همزمان با اس4 معرفی شد و مخصوص کشور ژاپن بود چون همون زمان خیلی ها دنبال این گوشی بودن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH