5 دلیلی که موجب شکست ساعت اپل خواهد شد

fail-apple_watch-578-80

چیزی به آمدن اپل واچ نمانده و حرفهایی از دلایل موفقیت یا شکست این اسمارت واچ زده می‌شود، ولی به طور کل اگر اپل به دنبال موفقیت بلند مدت است باید در فکر راه حل‌های بهتری برای فروش این ساعت هوشمند باشد. مقاله زیر اما درباره علل موفقیت این گجت نیست و قرار است به 5 دلیل عدم موفقیت آن بپردازد.

1. فاقد ویژگی‌هایی است که باید داشته باشد

آی‌پاد نوید داشتن هزاران موزیک در جیبتان را می‌دهد، آی‌پد کاربردی‌ترین ویژگی‌های یک کامپیوتر شخصی را در آن اندازه کوچک جمع کرده است و آی‌فون هم با قابلیت‌هایش، آغاز کننده عصر جدیدی در بحث تلفن‌های همراه بوده است.

اما آیا می‌توان درباره اپل واچ هم چنین حرفی زد؟ این گجت، خیلی کارها می‌کند، اما نه چیزهایی که نشود روی دستگاه‌های دیگر انجام داد. با اینکه اپل واچ در زمینه فیتنس و سلامتی ویژگی‌های پیشرفته‌ای دارد، نمی‌توان آن را یک گجت منحصر بفرد در هیچ زمینه‌ای دانست.

2. به آی‌فون نیاز دارد

کسی که یک آی‌فون جدید ندارد، نمی‌تواند یک اپل واچ داشته باشد. واقعا محدودیت بیشتر از این؟ شاید خیلی‌ها باشند که نخواهند یک آی‌فون داشته باشند، پس هر گز هم نمی‌توانند یک اپل واچ برای خود تهیه کنند.

3. مردم دیگر مثل گذشته اهل ساعت مچی نیستند

قبلا مردم بیشتر ساعت مچی می‌پوشیدند، ولی الان دیگر همه عادت کرده‌اند که از اسمارتفونشان استفاده کنند. واقعا چه کسی می‌خواهد با وجود داشتن یک اسمارتفون همه کاره، کلی هم پول صرف خریدن یک اسمارت واچ این‌چنینی کند؟ البته هنوز خیلی‌ها باور دارند که اپل واچ ارزشش را دارد.

4. یک گجت اضافه برای داشتن همراهی که واقعا جایی برایش نداریم

جیب‌ها، کیف‌های دستی و کوله پشتی‌هایمان دیگر از گجت‌ها اشباع شده است. تازه کسانی که قرار است اپل واچ بگیرند، حتما یک آی‌فون هم دارند. وقتی من تبلت، لپ‌تاپ و اسمارتفونم را همیشه همراهم دارم، واقعا چه نیازی است که یک اسمارت واچ گران قیمت که در واقع کار زیاد خاصی هم نمی‌کند برای خودم تهیه کنم؟

5. گران است!

اپل واچ قرار است 350 دلاری برای خریدارش آب بخورد. پولی که دقیقا معلوم نیست برای چه چیزی پرداخت می‌شود. کسی منکر خوب بودن این دستگاه نیست، ولی خوب بودن دلیل بر لازم بودن نمی‌شود.

همین دلیل‌ها کافی است که بتوان حدس زد اپل واچ آن طور که سازنده‌اش انتظار دارد موفق نخواهد بود.

29 در مورد “5 دلیلی که موجب شکست ساعت اپل خواهد شد”

  1. بدون در نظر گرفتن کاراییها ولی متاسفانه جو خاصی در مورده محصولات آپل وجود داره { البته این حرفم به معنی بد بودن محصولات اپل نیست } که باعث میشه محصولاتش نسبت به بقیه رقبا فروش بهتری داشته باشه < من به شخصه ساعته گیر اسو ترجیح میدم به اپل واتچ

  2. این چه ساعتی است که حتما آیفون سه میلیونی را باید همراش داشته باشیم!؟
    تازه خود آیفون هم محدودیت های خاص خود از قبیل بلوتوث و اتصال به کامپیوتر و … را دارد

    به هیچ وجه ارزش خرید ندارد

  3. به نظرم کامنت شما واقعا خوب بود و تنها کسى هستید که واقعا ضعف هاى گجت اپل را گفتید و من هم با شما موافق ام ولى تنها درایران.در کشور هاى خارجى این پول براشون پولى نیست.ما دلمان نمیاد و حتى پول اضافه نداریم که یک نوشابه را روى زمین خالى کنیم ولى اونها یک آیفون۶ را درون نوشابه مى پزند.

  4. حالا هرچی هم بگه بده و اخه و جیزه اما وقتی بیاد کلی از همین ملت خودمون فقط واسه پز اومدن میرن میگیرن
    باور ندارین؟؟؟ صبر کنید و ببینین

  5. اپل همیشه خودخواهه و کمتر به نظر مردم توجه میکنه یادش رفته همین مردم باید پول بدن تا اپل فروش داشته باشه

  6. محمد رضا صادری

    والا مایکروسافت یه ساعت میزنه پر موفقیت — اونوقت اپل یه چیز میزنه نیومده شکست خورده! بعدم با پررویی تمام گرون میفروشه و تازه باید حتما هم آیفون داشته باشی —
    احمقانه است! 🙂

    1. یه سوال دارم از همه کسایی که ضد این ساعت کامنت گذاشتن ! این سایت اطلاعاتی که تو این پست داده کاملا ناقص هست یا عمدا یا نه ً!

      ببینید ساعت اپل اومده که شما سایت محترم میگین شکست میخوره !!!

      2. این ساعت 100 تا امکانات جدید داره که ساعتای دیگه ندارن اونوقت میگی امکانات نداره ! منبع بهترین سایت تکنولوژی : gsmarena

      3. میدونین 100.000 اپلیکیشن مخصوص ساعت داره !

      4. بهترین متریال تو ساختش استفاده شده !
      5. سنسور القای حس داره که هیچ گجتی تا به حال نداشته !
      6…

      شما یک طرفه پست میذارید و یک طرفه اطلاعات ناقص میدین به مخاطبان عزیز نه اپل ماله پدرمه نه ساعتش !

      من میخوام مخاطبا کاملا متوجه شن من پول خرید محصولات اپلم ندارم یه ایفون دارم به زور و عاشق اپلم همه هم اینو میدونن که اپل بهترینه گرچه بعضیا میگن محدودیت هایی داره ولی اینقدر امکانات داره که محدودیت نمیبینی و حرف اون عده بی اساس هست .

    1. 5 دلیلی که سایت شما در منحرف کردن مردم به سمت برند خاص و اسپانسر سایت شما و برند مورد نظرتان شکست اوهد خورد ! 1. پست های تعصبی 2. پست های چرت و پرت برای حمایت از یک برند خاص که اسپانسر و حمایت کننده مالی سایت شماست و به اصطلاح شما نمایندگی مخفی اون برند تو اینترنت برای تبلیغش هستین !!!!!!!!!!!!!!!!

      شاید الان بگین که من خودم چرت و پرت میگم ولی کافیه یه سر به پست های این سایت بزنید تا ببینید از هر چند پست تعداد زیادی ضد اپل و بقیه تبلیغات برند خاص و هر چند گاهی چند پست متفرقه !!!

      واقعا خجالت داره که سایتتون اطلاعات غلط میده به ملت به خاطر یه برند خارجی که تبلیغ میکنین تو سایتتون کلا بنویسین اپل بده بقیه عالین !

      1. پیمان گل‌کار

        ممنون از نظرات شما دوست گرامی
        می‌شه اسم برندی که ما فقط به دنبال تبلیغ آن هستیم ر ا اعلام بفرمایید تا خودمان نیز متوجه بشویم؟!
        راستی، فرمودین 5 دلیل اما 2 دلیل ذکر کردین 😉

        1. اولا ممنون که آمپرتون نرفت بالا و انتقاد پذیرین 2 دلیل بالا گویای همه چیزه و 5 دلیل هم کنایه به عنوان پستتون بود ! دوما برند تبلیغی شما تو بنر ها و پست هاتون معلومه و لازم نیست ذکر کنم در اخر ممنون از زحمتاتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH