فبلت هواوی اسند GX1 با نمایشگر 6 اینچی به‌صورت رسمی معرفی شد!

کمپانی هواوی امروز به‌صورت رسمی از فبلت جدید خود در چین رونمایی کرد. جایی که قیمت این محصول در حدود 255 دلار است.

فبلت جدید هواوی که اسند GX1 نام دارد دارای صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 720p از نوع IPS است و مزیتی که این گوشی دارد نسبت صفحه به بدنه آن 80.5 درصد است که آن را شبیه به اسند میت 7 می‌کند.

Huawei-Ascend-GX1---official-images

نسخه 4.4 اندروید بر روی هواوی اسند GX1 در حال اجراست که پردازش‌های مورد نیاز آن نیز توسط پردازنده 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410 با فرکانس 1.2GHz انجام می‌شود.

Huawei-Ascend-GX1---official-images-(1)

از لحاظ ارتباطی نیز این اسمارت فون از شبکه  LTE و NFC پشتبانی می‌کند و امکان استفاده همزمان از دو سیم‌کارت را نیز دارد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED  و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز دریچه این اسمارت فون به دنیای بیرون هستند. 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم نیز وظیفه ذخیره سازی اطلاعات آن را برعهده دارند.

Huawei-Ascend-GX1---official-images-(3)

ابعاد این محصول 161 در 84.5 در 9.2 میلی‌متر است که وزنی 173 گرمی را تشکیل می‌دهد. شایان ذکر است که هواوی اسند GX1 قیمتی 255 دلاری دارد. کمپانی هواوی در چند سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است که روز به روز نیز به میزان کاربران آن افزوده می‌شود و به‌طور حتم این فبلت نیز با استقبال خوب کاربران مواجه خواهد شد.

22 در مورد “فبلت هواوی اسند GX1 با نمایشگر 6 اینچی به‌صورت رسمی معرفی شد!”

  1. هواوی که بدرد من نمیخوره. با پردازنده هاش زیاد حال نمیکنم و کلا ویندوزیم و اندروید و بعنوان گوشی دوم میپسندم

  2. یادمه قدیما (دو سه سال پیش) خبر معرفی یک گوشی چه هیجانی داشت، آخه بندرت تکرار و تقلید تو گوشی ها بود و اکثراً با سورپرایز همراه بود بطوری که بعد از خواندن اون مطلب حتماً در 80 درصد موارد آرزو خریدنش رو تو سر می پروروندیم اما الان جوری شده که دیگه هیچ میلی به اخبار گوشی های جدید ندارم چون تکرار مکرراته.

    1. ایمان عزیزی

      دقیقا همینه! بیشتر به خاطر توجه شرکت ها به سود دهی بالاتر هست تا ریسک برای طراحی جدید. گذشته هر شرکت بخشی داشتند برای تولید خلاقیت بررسی ایده های ناب. ولی این بخش الان تبدیل شده به بخشی برای باریکی بیشتر و مهندسی مکانیک گوشی و دیوایس های دیگه

  3. خیلی گوشی و تبلت های توپی میزنه اما یه سری ریزه کاری ها هست که باید توی دیوایس هاش دقت بشه البته تازه کاره اما بازم خیلی خوب جلو اومده

  4. امیر حسین اصلانی

    قیمتشو ^__^
    خیلی دوست دارم بدونم قدرت اسنپ 410 تویه اندروید پنج چقدره
    خداکنه در حد اسنپ 600 باشه
    گرافیکی ک فک نکنم ولی پردازشی امید دارم

  5. گوشی های هواوی از یک سال قبل کیفیتشان بهتر شده اند اما بارز ترین برتری نسبت رقبا معروف همون قیمت کمتر گوشی های هواوی است و دیگر هیچ!

  6. همه تلفن ها یجور شدن شرکت ها بجز بالا بردن پردازنده،صفحه نمایش،ابعاد،دوربین کار دیگه ای نمی کنن یادمه قدیم یه گوشی جدید میومد همه تو کف بودن یادش بخیر زمانی که قاتل ایفون معرفی شد(۵۸۰۰)

  7. شاید هواوی باعث بشه بقیه شرکت ها هم برای فروش بیشتر قیمت رو بیارن پایین.واقعا همچین گوشی از شرکت های دیگه اگه بود زیر 1 تومن نمیدادند.

  8. محمد رضا صادری

    6 اینچ ؟؟!! چه خبره مگه تبلته ؟
    فقط Huawei g610
    اصلا هنگی نداره
    صد برابر این جدیدیا قدرت داره!

  9. هواوى هم گوشى خوب وهم تبلت خوب میزنه و نسبت به سایر رقبا بیشتر ارزش خرید داره چون قیمت دستگاه هاش نسبت کارایى شون خیلى کمه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH