مسابقه هوشمندانه دوم: چگونه این عکس را در اینستاگرام قرار دهم؟

hooshmandaneh2

پس از پایان یافتن مسابقه هوشمند اول و گذاشتن پاسخ آن، حال در قسمت دوم از سری مسابقات هوشمندانه همراه شما هستیم. روز گذشته اکثرا پاسخ صحیح را برای ما ارسال کردید که از این بابت خوشحالیم و امیدواریم از این مسابقه لذت برده باشید. اکثر کاربران  با قوانین مسابقه آشنا شده‌اند اما از اینجا می‌توانید قوانین کلی را نگاهی بیندازید و به یاد داشته باشید ما هر روز راس ساعت 12 ظهر یک سوال معماگونه  برای‌تان طرح می‌کنیم و شما می‌بایست تا قبل از ساعت 9 صبح فردا به آن پاسخ دهید. در این بین، در ساعاتی خاص به شما راهنمایی‌هایی برای حل معما می‌کنیم. ساعت قرار دادن راهنمایی‌ها مشخص نیست ولی مکان قرار گیری راهنما فقط در صفحه اینستاگرام آی‌تی‌رسان است.

سوال هوشمندانه دوم

من قصد دارم تا تمام راه‌های ارتباطی اساسی وسایل الکترونیکی خودم را تست کنم. وسایل من یک گوشی سونی اکسپریا Z3، یک لپ تاپ ایسوس، یک تبلت نکسوس 7 جدید 3G، یک دوربین کانن 6D و یه فلش درایو 8 گیگابایت است. من تمام برنامه‌های مربوطه گوشی، تبلت و لپ تاپ را برای ارتباط با هم نصب کرده‌ام و کابل‌های OTG و رم ریدر هم دارم. مطابق فرض قصد دارم تا تمام راه‌های ممکنه برای انتشارعکسی که توسط دوربین عکاسی می‌گیرم را تست کنم. حال شما بگویید حداکثر چند راه برای ارسال این عکس در اینستاگرام دارم؟

شرایط:

  • از هر وسیله در هر مسیر انتقال فقط یک‌بار استفاده شود.
  • هر دو راه ارتباطی سلولی( 3G ) و WiFi (مودم ADSL یا وایمکس) را جداگانه محاسبه کنم.
  • راه‌های ارتباطی طبق مشخصات دستگاه‌ها بوده و فقط از شبکه لوکال (Local یعنی از شبکه نت برای انتقال بین دستگاه ها استفاده نشود مثلا عکس را از طریق وایبر، ایمیل یا نرم‌افزار دیگر از گوشی به تبلت یا لپ‌تاپ انتقال ندهم) استفاده می کنم.

راهنمایی تصویری:

gudie

با یک مثال ساده توضیح بیشتری در این مورد می‌دهم. مطابق شکل من ابتدا یک عکس توسط دوربین ثبت می‌کنم سپس حافظه دوربین را جدا کرده و به رم‌ریدر وصل می‌کنم و رم‌ریدر را از طریق OTG به تبلت نکسوس متصل کرده، سپس از تبلت نکسوس عکس را از طریق کابل USB به لپ‌تاپ انتقال داده و سپس از طریق بلوتوث لپ تاپ به گوشی Z3 انتقال می‌دهم وبعد از طریق اینترنت 3G گوشی آن را در اینستاگرام قرار می‌دهم. این راه تنها برای یک انتقال است و به منظور انتقال از همین مسیر و برای انتقال از گوشی Z3 به اینستاگرام از طریق WiFi نیز یک راه دیگر محسوب می‌شود. خب ما در این راهنمایی 2 راه اشتراک این عکس را برای شما بیان کردیم، بقیه راه‌ها را شمرده و در انتها حداکثر تعداد این راه‌ها را در قسمت کامنت بنویسید.

برای پاسخ دادن سه نکته زیر را در نظر بگیرید

1- برای شرکت در این مسابقه حتما بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). فردی که پس از مسابقه بیستم حایز بیشترین امتیاز شده باشد (در مجموع) ضمن دریافت عنوان هوشمندترین کاربر آی‌تی‌رسان، پاور بانک ال‌جی را نیز هدیه می‌گیرد و سایرین امتیاز دریافت می‌کنند.

2- پاسخ را در کامنت‌های همین مطلب بگذارید! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند و برای همین اول بودن بسیار مهم است.

3- برای گذاشتن دیدگاه درباره مسابقه محدودیتی وجود ندارد اما شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(پاسخ هوشمندانه: جواب)

197 در مورد “مسابقه هوشمندانه دوم: چگونه این عکس را در اینستاگرام قرار دهم؟”

  1. حیف شد سریع فرستادم. تازه اون موقع فک میکردم که دیگه خعععععععلی دیر شده. چون سایت اصلاً بالا نمیامد و ارور میداد(بدلیل تراکم جمعیت!!!!!)، امّا دقیقاً برعکسِ دیروز شد!
    نتیجه اخلاقی: از این به بعد جوابا رو سریع نفرستید!!!!!

  2. اگه الان پشت کنکور بودم راحت سوالو جواب میدادم اخه تو گسسته فرمولاش هست

    1. ایمان عزیزی

      حق دیگر دوستان هم هست که محاسبه کنند. خیلی از افراد کارمند بودند یا دانشجو و تازه سال رو دیدند. ممکنه اون ها هم بخواند شرکت کنند. با این حال اگر میخواهید راهنمایی برای دوستان کنید اشکالی نداره اما جواب شما حساب نخواهد شد.

  3. ببخشید 1 سوال لپ تاب کارت خوان داره یا مموری فقط با رم ریدر وصل میشه به لپ تاب

  4. پیمان گل‌کار

    دوستان دقت داشته باشند، همان طور که آقای عزیزی گفت، فقط یک نفر تا الان درست گفته! همین خودش یک راهنمایی خیلی خوب هست تا حداقل اعداد تکراری در کامنت‌های بالا را حذف کنید و نفر دومی که جواب صحیح داده، بشوید!

    1. ایمان عزیزی

      این راهنمایی رو چند بار دیگه توی کامنت ها انجام دادیم. خیر نمیشه انجام داد.

    1. ایمان عزیزی

      اینجوری که شما گفتید وحشتناک طراح سال هم ترسید! بله این سوالات بیشتر جنبه آموزشی دارند هرچند به جواب هم نرسید همین که با بعضی راه های این ارتباطات آشنا بشید رسالت ما رو تکمیل میکنه. جواب هم فردا صبح ساعت 9 روی سایت هست .

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

اسکرول به بالا
TCH