اچ‌تی‌سی M9 به همراه رابط کاربری سنس 7 معرفی خواهد شد!

با معرفی شدن پنجمین نسخه از سیستم عامل اندروید اغلب کمپانی‌ها سخت کار می‌کنند  تا بلکه هر چه سریع‌تر این به‌روز رسانی را برای اسمارت فون‌های خود منتشر کنند. اما ماجرا تنها به این بخش محدود نمی‌شود. کمپانی‌ها باید آخرین نسخه از رابط کاربری‌شان را نیز برای محصولاتشان آماده کنند.

HTC-One-M9-concept-by-Fabrizio-DOnofrio-(6)

چندی پیش اخباری در خصوص به‌روز رسانی اچ‌تی‌سی وان m8 و m7 شندیم که در آن گفته می‌شد این محصولات به‌زودی اندروید 5 و رابط کاربری سنس 6 را دریافت خواهند کرد اما اکنون اخبار جدیدی توسط توسعه دهنده LlabTooFeR منتشر شده است که پرچم‌دار سال آینده اچ‌تی‌سی با رابط کاربری سنس 7 معرفی خواهد شد.

با این اوصاف می‌بایست در زمان معرفی اچ‌تی‌سی وان M9 که Hima نامیده می‌شود منتظر اندروید 5 و رابط کاربری سنس 7 باشیم. تاکنون تصاویری از این رابط کاربری منتشر نشده است تا بلکه با ظاهر آن آشنا شویم.

HTC-Sense-7-One-M8

این توسعه دهنده مدعی شده است محصولات سال 2014 اچ‌تی‌سی این رابط کاربری را دریافت خواهند کرد اما تاکنون خبری در خصوص انتشار سنس 7 برای محصولات سال 2013 نظیر اچ‌تی‌سی وان M7 شنیده نشده است. ناگفته نماند که این به‌روز رسانی برای پرچم‌داران فعلی اچ‌تی‌سی در ماه می منتشر خواهد شد.

اگرچه اچ‌تی‌سی تاکنون کمی نسبت به ال‌جی در انتشار به‌روز رسانی عقب مانده است اما وجود رابط کاربری جدید این شرکت بر روی پرچم‌دار بعدی آن می‌تواند نکته بسیار مثبتی باشد. این در حالی است که کمپانی‌های زیادی نظیر سونی چند سالی است که بر روی یک رابط کاربری هستند و تنها به تغییرات جزیی بسنده می‌کنند.

25 در مورد “اچ‌تی‌سی M9 به همراه رابط کاربری سنس 7 معرفی خواهد شد!”

  1. امیدوارم htc تو این گوشی دیگه سنگ تموم بزاره سالهای قبل همیشه پرچمداراش یه ایرادی مثل باتری و دوربین و…داشت

  2. بزرگترین عیب htc نسبت به رقبا دوربین ضعیفشه ولی ازنظر خوش دستی،سخت افزار خوب و صدا خوبه. امیدوارم این دفعه یه فکر اساسی واسه دوربینش بکنه .

  3. محمد نیکخواه

    سلام دوستان؛نیاز به راهنمایی دارم! می خوام اینترنت نامحدود بگیرم،بین پارس آنلاین،آسیاتک و شاتل کدوم بهتره؟ 😐

    1. آقا هادی سلام عزیزم بایدم اینطور باشه بدنه تمام آلومینیوم اچ تی سی رو میخوای با بدنه پلاستیکی سامسونگ مقایسه کنی؟

  4. خب اینکه از اول هم معلوم بود با رابط سنس 7 میاد.نقطه قوت اچ تی سی رابط کاربری رولن و زیبا و همچنین اسپیکرهای قوی و طراحی خوب هست

  5. به نظر من اگه بازم همون حاشیه اضافی پایین گوشی که روش لوگوی HTC درج شده بود رو بزاره , اشتباهه بزرگی کرده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH