گوشی ال‌جی G3 آتش گرفت و رختخواب صاحبش را سوزاند!

پس از آتش سوزی اکثر پرچم‌داران برندهای معتبر و البته محبوب بازار، این ال‌جی بود که جان سالمی از این داستان به در برده بود؛ اما بالاخره عزا به کوچه این کمپانی کره‌ای نیز رسید. یک دستگاه گوشی ال‌جی G3 هنگامی که در حال شارژ بود، آتش گرفت.

زمانی که ما این چنین داستان‌هایی را می‌شنویم و یا عکس‌های آن را می‌بینیم، اولین چیزی که به ذهنمان می‌آید چیست؟ اینکه احتمالا صاحب این محصول از شارژر و یا باتری غیر معتبر و یا اصطلاحا غیر اورجینال استفاده کرده است؛ اما در این مورد این افکار اصلا درست نیست؛ چون کاربر نگون بخت این دستگاه، هم از شارژر مخصوص گوشی استفاده کرده و هم باتری آن را تعویض نکرده است! دستگاه مورد نظر نیز در نه در آب افتاده و نه ضربه خورده است، تنها در شارژ بوده و بر روی رختخواب صاحبش قرار داشته است.

Burnt-casing-from-the-LG-G3

این G3 به قدری آتش می‌گیرد که رختخواب صاحبش را دچار آتش سوزی کرده و در نتیجه این فرد مجبور می‌شود تا رختخواب را از پنجره به بیرون پرتاب کند. صاحب این گوشی می‌گوید گوشی را برداشته و حدود یک دقیقه با آن کار کرده است که ناگهان این آتش سوزی شروع می‌شود. وی می‌گوید هیچ چیز غیر عادی در این گوشی وجود نداشت و جتی به طور غیر عادی داغ نیز نشده بود!

عکس‌هایی که این فرد منتشر کرده است نشان می‌دهد که این آتش سوزی ناگهانی چه بلایی بر سر باتری گوشی و البته رختخواب او آورده است. این دستگاه همانند تکه زغالی رختخواب را سوزانده است و بدنه خود را نیز به طور کامل آب کرده است.

اگر صاحب این گوشی راست گفته باشد و از محصولات بی‌کفیت برای شارژ این گوشی استفاده نکرده باشد، باور این داستان کمی سخت خواهد بود؛ چون تجربه ثابت کرده که تاکنون اکثر آتش سوزی‌هایی که در اسمارت فون‌ها رخ داده است یک عامل خارجی داشته است.

به طور مثال در سال 2012 یک دستگاه سامسونگ گلکسی S3 آتش گرفت. بعدها مشخص شد که این گوشی توسط دوست صاحب آن به درون چاه توالت افتاده و این فرد برای خشک کردن گوشی، آن را درون دستگاه مایکروفر قرار داده است!

یک سال بعد نیز مجددا یک دستگاه گلکسی S3 در جیب یک پسر 18 ساله منفجر و باعث سوختگی شدید برای صاحب آن شد؛ اما بعدا مشخص شد که عامل اصلی این انفجار استفاده از یک باتری غیر اصلی و نامناسب بوده است.

Battery-looks-like-a-lump-of-coal-following-the-incident Fire-in-progress LG-G3-explosion-and-fire-damages-mattress (1) LG-G3-explosion-and-fire-damages-mattress

57 در مورد “گوشی ال‌جی G3 آتش گرفت و رختخواب صاحبش را سوزاند!”

  1. راستی چرا همه دکمه ها و فلش و سنسور گوشی و حتی جای سیمکارت سفید شده و مبهمه انگار که ماکت هستش (با اینکه در پشتی گوشی تو اون منطقه کاملا سالمه؟) یا اینکه در پشتی فقط گوشه سمت راستش سوخته نه همش در صورتی که باتری کلهم سوخته و اینکه باتری باید در حد ذوب شدن بوده باشه که تونسته به صورت قالب مستطیلی اون اسفنج با اون ضخامت رو سوراخ کنه ولی بدنه و در گوشی زیاد صدمه ندیدن؟
    (شاید یا گوشیه فیک هستش یا باتریه یا هردو)

  2. نچ خودم جی 3دارم داغ میکنه ولی دال براین نیس ک اتیش بگیره من 3ماه دارم هیج نقصی نمیبینم از اچ تی سیم بهتره همه جوره توسال 2014 از ام 8و نوت3 بیشتر فروش داشته این اولین مورد بوده مطمعن باشید هیچ جای نگرانی نیس بقول دوستمون فقط ی اتفاق بوده

  3. برای گوشیهای هواوی هم این اتفاق افتاده؟
    من که خودم فقطططططططططططط از گوشیهای سونی(در درجه اول) و بعدش هواوی خوشم میامد. از سامسونگ هم بدم میاد!!!

  4. همش دروغه حسود هستن چون ال جی فروشش زیاد شده در ضمن من خودم این گوشی دارم نه داغ میکنه نه چیزی دیگه شخصا خودم به ال جی اعتماد دارم

  5. من از این گوشیهای ال جی می ترسم یه جورین
    قبلا بین خرید این و نوت 3 دو دل بودم ولی خدا رو شکر نوت 3 رو گرفتم
    اگه اینو می گرفتم شاید سر نوشتم مثل این یارو می شد

  6. من باور ندارم اتش گرفتن یه گوشی دلیل بر ساختش نیست اگه از یه گوشی زیاد کار بکشی مخصوصا با اون پردازنده خب قطعا داغ میکنه تازشم گاهی وقتا این خود ماییم که استفاده نادرست میکنیم اگه اینطوره چرا برای گوشی میان رده پایین رده این اتفاق نمیافتع اینا همش بهونست
    هرکسی موافقه لایکم کنه

  7. سید هادی علوی

    البته من زیاد شنیدم وقتی گوشی داره شارژ میشه،اصلا از اون استفاده نکنید. نمیدونم چقدر واقعیت داره؟!!

  8. منتظر اتش سوزی های بعدی باشید!!!!
    باید بیمه ها این اپشنم اضافه کنن هر گونه اتش سوزی الکترونیکی هم پذیرفته میشود!!!!!

  9. امیررضا اقبالدوست

    \یه چیزی که توجه منو جلب کرده اینه که چرا میانرده ها آتیش نمیگیرن!:D
    به عبارتی پرچمدار ها آتیش میگیرن!

  10. ابر قدرت فوق العاده زیبا
    فقط ‏Htc‏ اینا واقعا یه مشت پلاستیکند
    تبلیغات، نشان از کیفیت
    خریدن، دیدن بی کیفیتیها
    @ZamaN@

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH