مسابقه هوشمندانه ششم: جای خالی را پر کنید!

hooshmandaneh4پس از هوشمندانه پنجم که پاسخ دقیق به سوال آن کمی مشکل به نظر می‌رسید، امروز با سوال بسیار راحتی از ریاضیات در خدمت شما هستیم. اکثر کاربران با قوانین مسابقه آشنا شده‌اند اما از اینجا می‌توانید قوانین کلی را نگاهی بیندازید و به یاد داشته باشید ما هر روز راس ساعت 12 ظهر یک سوال معماگونه  برای‌تان طرح می‌کنیم و شما می‌بایست تا قبل از ساعت 9 صبح فردا به آن پاسخ دهید. در این بین، در ساعاتی خاص به شما راهنمایی‌هایی برای حل معما می‌کنیم. ساعت قرار دادن راهنمایی‌ها مشخص نیست ولی مکان قرار گیری راهنما فقط در صفحه اینستاگرام آی‌تی‌رسان است.

سوال هوشمندانه ششم

به جای علامت سوال در جدول زیر چه عددی قرار دهیم؟

hosh6

برای پاسخ دادن سه نکته زیر را در نظر بگیرید

1- برای شرکت در این مسابقه حتما بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). فردی که پس از مسابقه بیستم حایز بیشترین امتیاز شده باشد (در مجموع) ضمن دریافت عنوان هوشمندترین کاربر آی‌تی‌رسان، پاور بانک ال‌جی را نیز هدیه می‌گیرد و سایرین امتیاز دریافت می‌کنند.

2- پاسخ را در کامنت‌های همین مطلب بگذارید! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند و برای همین اول بودن بسیار مهم است.

3- برای گذاشتن دیدگاه درباره مسابقه محدودیتی وجود ندارد اما شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(پاسخ هوشمندانه: جواب)

110 در مورد “مسابقه هوشمندانه ششم: جای خالی را پر کنید!”

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

اسکرول به بالا
TCH