سیستم عامل‌های جدیدی که در سال 2015 بر روی اسمارت فون‌ها خواهیم دید

سیستم عامل‌های جدیدی که باید منتظر دیدن آن‌ها در سال 2015 باشیم، Android One ،FireFox OS و یا تایزن هستند که انتظار می‌رود روند رو به رشدی را در این سال طی کنند. اسمارت فون‌هایی که برای اولین بار با این پلتفرم عرضه می‌شوند، باید با ویژگی‌های خاصی که دارند، بتوانند نظرات کاربران متوقع این روزهای بازار را به خود جلب کنند.

این روزها، اسمارت فون‌هایی که با قیمت‌هایی پایین و البته امکاناتی مناسب در بازار عرضه می‌شوند، کار را برای محصولات تاپ  کمی سخت کرده اند. حال محصولات جدیدی که قرار است با این پلتفرم‌های جدید وارد بازار شوند، محدوده قیمتی پایینی داشته و قیمت آن‌ها بین 50 تا 100 دلار است.

به گزارش یکی از منابع خبری معتبر، محصولات تاپ بازار توانستند حدود 38 درصد کل فروش اسمارت فون‌های نیمه سوم سال 2014 را به خود اختصاص دهند. محققین معتقدند با شرایط فعلی، این رقم تا سال 2018، به طور قطعی 10 درصد کاهش خواهد یافت.

تفاوت قیمتی موجود بین اسمارت فون‌های پایین رده و پرچم‌دار، به قدری است که هم اکنون، گروهی از کاربران ترجیح می‌دهند به جای استفاده از گوشی‌های گران قیمت، به سمت اسمارت فون‌های ساده و خوش قیمت بازار بروند.

اسمارت فون‌های جدید گوگل که با Android One عرضه خواهد شد، در نیمه اول سال 2015 و با همکاری برندهای HTC ،Asus ،Acer و لنوو تولید و عرضه می‌شوند. این محصولات اکثرا از پردازنده‌های مدیاتک و کوالکام استفاده خواهند کرد.

در اولین قدم سامسونگ نخستین محصول تایزنی خود با نام Z1 را در تاریخ 18 ژانویه و در کشور هند رونمایی می‌کند.

موزیلا و همکارانش نیز در نظر دارند تا 14 مدل گوشی که از پلتفرم FireFox بهره می‌برد، در 30 کشور مختلف جهان عرضه کنند. برخی از این مدل‌ها تنها 30 دلار قیمت دارند! فوق العاده است نه؟

12 در مورد “سیستم عامل‌های جدیدی که در سال 2015 بر روی اسمارت فون‌ها خواهیم دید”

  1. در اولین قدم سامسونگ نخستین محصول تایزنی خود با نام Z1 را در تاریخ 18 ژانویه و در کشور هند رونمایی می‌کند.
    اخه تقلید تا چه حد؟؟؟اون از شکل سامسونگ Z،این از نامگذاریش.

  2. به نظر من که بیشتر شدن تعداد سیستم عامل ها خیلی خوبه، اینطوری آدم انتخاب های بیشتری داره !

  3. این سیستم عاملهای دیگه همه الکی هستن!! وقتی چهارتا برنامه درست و حسابی ندارن آخه به چه دردی میخورن

    1. تایزن زیاد جالب هم نیست !!کلا سیستم عامل هایی موفقن که بشه امیدی داشت خود تایزن اگه تو سایت ارشیوشو مطالعه کنید میگفتن لگ و هنگ زیادی داره روان نیست رابطش !!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH