با Equil Smartpen 2 هر آنچه را که بر روی کاغذ می‌کشید در آی‌پدتان داشته باشید!

انتقال یک نقاشی از روی یک کاغذ به تبلت یا موبایل فرآیندی نسبتا طولانی است. برای این کار می‌بایست نقاشی را روی کاغذ بکشید سپس تصویر را اسکن کرده و به دستگاه خود انتقال دهید. اما نظر شما در خصوص انتقال مستقیم اطلاعات کاغذ بر روی دستگاه چیست؟

redesign_EquilSmartPen2-MF1_1219

با کمک Equil Smartpen 2 شما می‌توانید هر آنچه را که روی کاغذ می‌کشید بر روی دستگاه خود به‌صورت مستقیم انتقال دهید. شیوه کار این دستگاه بدین صورت است که بر روی پد نگهدارنده کاغذ تعدادی سنسور قرار داده شده است و در هنگام طراحی و یا نوشتن توسط قلم مخصوص بر روی کاغذ تمام اطلاعات به‌صورت مستقیم به آی‌پد و یا آی‌فون منتقل می‌شود و یک اپلیکیشن نیز برای این کار می‌بایست بر روی دستگاه نصب شود.

redesign_EquilSmartPen2-MF2_1219

این محصول در حال حاضر تنها برای دستگاه‌های هوشمند اپل در دسترس است و شما می‌توانید با پرداخت مبلغ 129.99 دلار صاحب یکی از آن‌ها شوید.

redesign_EquilSmartPen2-MF3_1219

البته جایگزین‌هایی نیز برای این دستگاه وجود دارند که کار نسبتا مشابهی انجام می‌دهند. برای مثال سری نوت سامسونگ یک رقیب قدر برای این دستگاه محسوب می‌شود و قلم هوشمند سامسونگ ویژگی‌هایی این چنینی و بیشتر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. با این اوصاف آیا دوست دارید یکی از این دستگاه‌ها را داشته باشید؟

redesign_EquilSmartPen2-MF4_1219

15 در مورد “با Equil Smartpen 2 هر آنچه را که بر روی کاغذ می‌کشید در آی‌پدتان داشته باشید!”

  1. وقتی جوهر قلمش تموم بشه چکار باید کرد؟؟؟؟
    مثل خودنویس دوباره پر میشه یا میشه براش کپسول خرید؟

    1. سعید میرزاپور

      اغلب افرادی که کار‌های گرافیکی می‌کنند از پد‌های لمسی مخصوص به همراه قلم خودشون استفاده می‌کنند که خیلی هم نسبت به این وسیله دقیق هستند!

    1. حتما بعدا از روی همین نمونه یه شرکت دیگه کپ همون رو با قابلیت های بیشتر برای اندروید میسازه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH