بازی‌های برتر اندروید و iOS در آخرین ماه سال 2014

در این مطلب قصد داریم بازی‌هایی را که بیشترین دانلود در ماه گذشته داشته‌اند و یا به تازگی منتشر شده‌اند و توانسته‌اند محبوبیت زیادی را بدست آورند، به شما معرفی کنیم؛ بنابراین اگر به بازی کردن با موبایل و تبلت علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم به ادامه مطلب نگاهی بیاندازید.

Brothers in Arms3

نسخه سوم عنوان برادران جنگ مدتی‌ست توسط کمپانی محبوب این روزها یعنی گیم لافت برای پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده است. این عنوان در سبک اول شخص شوتر ساخته شده و داستان مربوط به جنگ جهانی دوم است. یکی از ویژگی‌های گیم پلی این عنوان این است که شما مراحل را به تنهایی به پایان نمی‌رسانید و همیشه با یک گروه آموزش دیده در حال حرکت هستید.

لینک دانلود برای اندروید
لینک دانلود برای IOS

brothers

Game of Thrones – A Telltale Games Series

عنوان Game of Thrones (بازی تاج و تخت) بر اساس سریالی از شبکه HBO با همین نام و توسط شرکت Telltale Games سازنده بازی مشهور The Walking Dead ساخته شده است. این بازی از گرافیکی خیره کننده بهره می‌برد به طوری که برای پلتفرم پی‌سی و کنسول‌ها نیز منتشر شده است. این بازی داری 6 قسمت است و شما باید با پنج کارکتر مختلف بازی را به پایان برسانید.

لینک دانلود برای اندروید
لینک دانلود برای iOS

game ofOddworld: Stranger’s Wrath

Oddworld: Stranger’s Wrath یک عنوان فوق‌العاده زیبا به همراه بیش از ۲۰ ساعت گیم پلی که استودیوی بازی‌سازی Oddworld Inhabitants آن را ساخته و به تازگی منتشر کرده است. داستان بازی از این قرار است که موجوداتی خبیث و ترسناک در غرب وحشی زندگی می‌کنند و شما به عنوان یک غریبه به شکار این موجودات می‌روید.

لینک دانلود برای اندروید
لینک دانلود برای iOS

oddworld

GTA: Chinatown Wars

GTA: Chinatown Wars نسخه جدید از سری بازی‌های فوق العاده زیبا و پرطرفدار جی‌تی‌ای است که مدتی پیش کمپانی راک استار آن را برای سیستم عامل‌های اندروید و آی‌اواس منتشر کرد. بازی دارای گرافیک کارتونی است و مراحل بازی در منطقه چینی‌ها انجام می‌شود.

لینک دانلود برای اندروید
لینک دانلود برای iOS

gta

Tales from the Borderlands

این عنوان یکی دیگر از شاهکارهای شرکت Telltale Games است. این عنوان ابتدا برای پی‌سی ساخته شده بود و بعدها دو نسخه دیگر از آن منتشر شد. حال شرکت Telltale Games این عنوان را بازسازی کرده و با داستان جدیدی برای پلتفرم آی‌او‌اس و اندروید منتشر کرده است.

لینک دانلود برای اندروید
لینک دانلود برای IOS

borland

Godus

Godus یک بازی استراتژیک و مدیریتی است که توسط کمپانی نه چندان مشهور 22cans ساخته شده است. شما در جزیره‌ای ناشناخته و در بین مردمی عجیب قرار گرفته‌اید و باید آن‌ها را مدیریت کنید. این عنوان را نیز می‌توان به صورت آنلاین بازی کنید.

لینک دانلود برای اندروید
لینک دانلود برای iOS

gouds

Knights of the Old Republic

این عنوان برگرفته شده از سری فیلم‌های محبوب جنگ ستارگان است و استودیوی بازی‌سازی Aspyr Media آن را در سبک RPG ساخته و منتشر کرده است. در این عنوان شما یک شوالیه دلیر و شجاع هستید و به سیاره‌های مختلف سفر می‌کنید و دشمنانی که قصد جان شما را دارند به مبارزه می‌پردازید.

لینک دانلود برای اندروید
لینک دانلود برای iOS

knight

80 Days

این عنوان همانند رمان مشهور دور دنیا در 80 روز است. شما باید از طریق بالن هوایی، قطار و کشتی به دور دنیا سفر کنید. زمان در این بازی بسیار مهم است و باید راه‌هایی برای سرعت بخشیدن به سفرتان پیدا کنید.

لینک دانلود برای اندروید
لینک دانلود برای iOS

80 days

SimCity BuildIt

در این عنوان شما باید به ساخت شهر و مدیریت بخش‌های مختلف آن بپردازید و تمام تلاش خود را به کار بگیرید و شهروندان را به هر آنچه که نیاز دارند، برسانید. شما می‌توانید انواع ساختمان‌ها را بسازید و به مدیریت بخش‌های مختلف شهر بپردازید و با کسب سرمایه هیجان را دو چندان کنید.

لینک دانلود برای اندروید
لینک دانلود برای IOS

city

12 در مورد “بازی‌های برتر اندروید و iOS در آخرین ماه سال 2014”

  1. لطفا راهنمایی کنید.
    من وقتی میخوام وارد گوگل پلی بشم خطای:
    SSL connection error رو میاره.
    راه حل؟؟ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH