4 بازی برتر سیستم عامل ویندوزفون در ماهی که گذشت

استور ویندوزفون همانند پلی استور گوگل و اپل استور تنوع و گستردگی ندارد اما نسبت به سال گذشته بسیار پیشرفت کرده به طوری که اپلیکیشن‌های موجود در آن به بیش از 500 هزار عدد رسیده‌اند. حال همان طور که برترین بازی‌های سیستم عامل اندروید و iOS را به شما معرفی کردیم، قصد داریم برترین بازی‌های ماه گذشته را که برای سیستم عامل ویندوز فون عرضه شده‌اند، به طرفدارن و علاقه‌مندان آن معرفی کنیم.

Candy Crush Saga

این بازی محبوب که مدت‌هاست برای اندروید و iOS عرضه شده، بالاخره برای ویندوزفون نیز منتشر شد. این بازی جذاب حالت پازل مانندی دارد و شما باید آب‌نبات‌های رنگی شبیه به هم را در کنار یکدیگر قرار دهید. این عنوان دارای 400 مرحله مختلف است و به لطف گیم پلی و محیط رنگارنگ آن، شما را ساعت‌ها مشغول نگه می‌دارد.

لینک دانلود از ویندوزفون استور

candy

Minecraft: Pocket Edition

این عنوان یک عنوان فکری و ماجراجویی است و شما باید سازه‌های عظیم و ساختمان‌های زیبایی بسازید که همگان را شگفت زده می‌کند و نمای بهتری به شهرتان می‌بخشد. این عنوان حالت‌های مختلفی را برای بازی کردن دارد و بنا برعلاقه‌تان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. این عنوان همچنین دارای بخش آنلاین است و شما قادر هستید آن را به صورت دسته جمعی بازی کنید.

لینک دانلود از ویندوزفون استور

mini

Sonic Dash

تاکنون نسخه‌های متعددی از سری Sonic توسط شرکت بازی‌سازی سگا منتشر شده است اما این نسخه نسبت به گذشته دارای تغییراتی بوده و به آن آیتم‌ها و ویژگی‌های جدیدی اضافه شده است. این عنوان در سبک Runner ساخته شده و گیم پلی روان آن باعث می شود با یکی از بهترین نمونه‌ها در این سبک مواجه باشیم.

لینک دانلود از ویندوزفون استور

sounic

FarmVille 2: Country Escape

یکی دیگر از بازی‌های استراتژیک و مدیریتی ویندوزفون که توانسته محبوبیت زیادی به‌دست آورد، Farm Ville 2 است. این عنوان توسط کمپانی بازی‌سازی Zynga ساخته شده است. در این عنوان شما در نقش رییس مزرعه هستید و از وظایف‌تان می‌توان به کاشت و برداشت محصولات، مدیریت مزرعه و ایجاد ابزارهای مختلف اشاره کرد. دیگر وظیفه شما به دست آوردن و جمع آوری پول برای گسترش مزرعه است.

لینک دانلود از ویندوزفون استور

farm

16 در مورد “4 بازی برتر سیستم عامل ویندوزفون در ماهی که گذشت”

  1. آی تی رسان یه پیشنهاد داشتم :
    اگه میشه از این بعد برای بازی های جدید خصوصا HD نقد و بررسی بزار.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH