مسابقه هوشمندانه چهاردهم: چند تفاوت در این دو تصویر وجود دارد؟

hooshmandaneh14
پس از هوشمندانه سیزدهم که یک سوال هوش جالب بود و اکثرا پاسخ صحیح را فرستاده بودند امروز با یک سوال تصویری در خدمت شما هستیم. اکثر کاربران با قوانین مسابقه آشنا شده‌اند اما از اینجا می‌توانید قوانین کلی را نگاهی بیندازید و به یاد داشته باشید ما هر روز راس ساعت 12 ظهر یک سوال معماگونه  برای‌تان طرح می‌کنیم و شما می‌بایست تا قبل از ساعت 9 صبح فردا به آن پاسخ دهید. در این بین، در ساعاتی خاص به شما راهنمایی‌هایی برای حل معما می‌کنیم. ساعت قرار دادن راهنمایی‌ها مشخص نیست ولی مکان قرار گیری راهنما فقط در صفحه اینستاگرام آی‌تی‌رسان است.

سوال هوشمندانه چهاردهم

چند تفاوت در این دو تصویر زیر مشاهده می‌کنید؟(برای مشاهده عکس در سایز بزرگ‌تر روی آن کلیک کنید)

برای پاسخ دادن سه نکته زیر را در نظر بگیرید

1- برای شرکت در این مسابقه حتما بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). فردی که پس از مسابقه بیستم حایز بیشترین امتیاز شده باشد (در مجموع) ضمن دریافت عنوان هوشمندترین کاربر آی‌تی‌رسان، پاور بانک ال‌جی را نیز هدیه می‌گیرد و سایرین امتیاز دریافت می‌کنند.

2- پاسخ را در کامنت‌های همین مطلب بگذارید! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند و برای همین اول بودن بسیار مهم است.

3- برای گذاشتن دیدگاه درباره مسابقه محدودیتی وجود ندارد اما شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(پاسخ هوشمندانه: جواب)

76 در مورد “مسابقه هوشمندانه چهاردهم: چند تفاوت در این دو تصویر وجود دارد؟”

  1. خواهشا سوال اینطوری نذارید ، واقعا اسم “هوشمندانه” زیر سوال میره! نه از اینکه بعضی وقت ها سوالاتتون رو از توی دروس کامپیوتر انتخاب می کنید نه از اینکه دوتا عکس میذارید میگید تفاوتاشون رو بگید ، دیگه فکر کنم هرکسی با کامپیوتر کار میکنه بلد باشه دوتا عکس رو کراپ کنه بندازه رو هم ، اگه تو فوتوشاپ باشه که دیگه خودش حالت دیفرنت هم داره کاملاً تفاوت ها رو نشون میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH