واکمن سونی باز می‌گردد، Sony Walkman ZX2 در نمایشگاه CES معرفی شد

walkman-zx2-640x426

حتما شما هم یکی از واکمنهای بی‌نظیر سونی را داشته‌اید. دهه 80 و 90 میلادی بود که واکمن‌های این کمپانی در بازار پدیدار شدند و طرفداران بسیاری داشتند. با اینکه به نظر می‌رسد دیگر زمان گجت‌های اینچنینی به پایان رسیده، سونی تصمیم گرفته که در CES  امسال واکمن‌های مشهور خودش را دوباره وارد دنیای فن‌آوری کند.

Sony Walkman ZX2 یک موزیک پلیر اندرویدی است که مجهز به نسخه 4.2 اندروید شده است. این دستگاه آمده تا رقیبی برای آیپاد باشد و بتواند جایی برای خودش در جیب دوستداران موزیک باز کند.

این پلیر از فرمت‌های  DSD ،WAV ،AIFF ،FLAC ،Apple Lossless و غیره پشتیبانی می‌کند و توانایی پلی موزیک از طریق اتصال بلوتوث را دارد. از اتصال NFC نیز برای برقراری ارتباط با اسپیکر  و هدفون پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه برای آنهایی ساخته شده که می‌خواهند تجربه گوش فرا دادن به موسیقی را در بهترین شکل ممکن داشته باشند و البته دست و بالشان نیز برای پرداخت 1000 دلار حسابی باز است.

9 در مورد “واکمن سونی باز می‌گردد، Sony Walkman ZX2 در نمایشگاه CES معرفی شد”

  1. مهدی مس کوب ساروی

    1000 دلار !!!
    با حدود 900 دلار میشه از همین سونی، سینما خانگی بلوری 5.1 کانال با آمپلی فایر و بند و بساطش خرید. چه کاریه وقع راه رفتن موزیک گوش بدی!!! میشینی تو خونت راحت 😀

  2. یادش بخیر یه واکمن سونی با کاست داشتم چه کیفیتی داشت!! ۲۰ هزارتومن و با کلی قرض و قوله خریده بودمش

  3. ای بابا شما میگین 1000 دلار…
    یکی میگه 1300
    یکی میگه 1200
    الان کدومه؟

    ولی باید خیلی حرفه ای باشه چون قیمتش خیلی بالاست…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH