با کمک سامسونگ دسترسی به محتوای 4K آسان خواهد بود!

روز به روز بر تعداد تلویزیون‌های 4K افزوده می‌شود و کاربران نیز با وجود قیمت بالایشان به سمت آن ها آمده‌اند. اما مشکل تنها قیمت بالای این تلویزیون‌ها نیست، بلکه محتوای مناسب و کافی نیز برای چنین وضوح تصویری بسیار کمیاب است.

گویا خود سامسونگ به این نتیجه رسیده است و اکنون با کمپانی M-Go قرارداد‌هایی را جهت همکاری و تولید محتوا‌های مناسب منعقد کرده است. این سرویس از طریق اینترنت میزبانی می‌شود و کاربران برای استفاده از این محتوا می‌بایست آن‌ها را از طریق وب‌سایت مخصوص برنامه دانلود نمایند که نیازمند اینترنت بسیار مناسبی است.

samsung-suhd-curved-tv

کمپانی سامسونگ پیش‌تر نیز اقداماتی را برای فراهم آوری محتوای مناسب اندیشیده و عملی کرده بود که برای مثال می‌توان به بسته محتوای 4K اشاره کرد. این بسته به خریداران تلویزیون‌های 4K این شرکت داده می‌شود که در آن تعدادی فیلم و مستند با این وضوح تصویر قرار داده شده است تا کاربران به بخش مختصر اما مفیدی از ویدیو‌ها با وضوح تصویر 4K دسترسی داشته باشند.

البته فعلا حرفی از قیمت این خدمات گفته نشده و معلوم نیست که این سرویس اینترنتی که M-Go ارایه خواهد داد برای کاربران هزینه نیز در بر خواهد داشت یا خیر. از آن‌جایی هم که حجم چنین ویدیو‌هایی بسیار بالاست، دسترسی اینترنتی به آن‌ها برای کاربران ایرانی چندان هم راحت نخواهد بود (البته مسئله فیلترینگ به کنار).

6 در مورد “با کمک سامسونگ دسترسی به محتوای 4K آسان خواهد بود!”

  1. فقط دنبال اینن که کیفیت رو افزایش بدن. آخه این همه امکانات به چه درد میخوره وقتی نتونی بخری ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH