MSI از لپ‌تاپ‌های گیمینگ فوق‌العاده قدرتمند خود رونمایی کرد

msi_gaminglaptops_ces-578-80

کمپانی MSI برای رویداد CES امسال دست پر آمده است. این شرکت از لپ‌تاپ گیمینگ خود با نام GT80 Titan SLI پرده‌برداری کرده و گفته می‌شود که این دستگاه اولین لپ‌تاپ گیمینگ با کیبورد مکانیکی همراه است.

تیتان دارای کیبوردی با طراحی SteelSeries بوده که مجهز به کلیدهای Cherry MX Brown شده است.

این لپ‌تاپ به علاوه توانایی آپگرید رابط‌های گرافیکی دو تایی NVIDIA GTX 980M و کارت‌های گرافیک NVIDIA MXM را دارد و از  4 M.2 SATA SSD نیز پشتیبانی می‌کند. به علاه برای خنک نگه داشتن آن از دو فن استفاده خواهد شد.

این تنها لپ‌تاپی نبوده که MSI در رویداد CES معرفی کرده است. GS30 Shadow نام لپ‌تاپ دیگری است که با اتصال به Gaming Dock بسیار قدرتمند می‌شود. بعلاوه کمپانی یک کامپیوتر all-in-one با نام AG240 4K را معرفی کرده که به گفته خودش اولین کامپیوتر 4K ویژه بازی است.

در آخر هم کمپانی با تجهیز GE62 Apache به گرافیک‌های GTX 965M و 970M ، دو اگزوز خروجی و یک کیبورد SteelSeries، این دستگاه را آپگرید کرده و عمر باتری در آن را تا 46 درصد ارتقا داده است.

13 در مورد “MSI از لپ‌تاپ‌های گیمینگ فوق‌العاده قدرتمند خود رونمایی کرد”

  1. وای خدای من این لپ تاپ ها رویای دست نیافتنی من هستن…خدایا تو که عقل به اینا دادی یکم هم پول به ما میدادی تا ازعقلشون استفاده کنیم

  2. مهدی مس کوب ساروی

    به نظرم لپ تاپ سری گیمینگ یکی از بیهوده ترین تلاش ها برای بازاریابی بوده و هست.
    وزن زیاد این سری دستگاه ها واقعا برای حمل آزار دهنده هست. به علاوه یک گیمر حرفه ای علاوه بر گارت گرافیک و رم قوی نیاز به مانیتور و سیستم صوتی خوب هم داره که این موارد به هیچ وجه توسط یک دستگاه پرتابل، قابل پشتیبانی نیست.
    بعلاوه، با توجه به توان مصرفی بالایی که این دستگاه ها دارند، در عمل برای بازی شما به یک اتصال به منبع برق برای استفاده و شارژ کردن باتری اون دارید. که باز هم قابل حمل بودن یک لپ تاپ رو زیر سوال میبره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH