ال‌جی G Watch R2 بر روی دست مدیران آئودی دیده شد!

در طی روز‌های گذشته ال‌جی کنفرانس خبری خود را برگزار کرد و در زمینه ابزار‌های هوشمند تنها جی‌فلکس 2 را معرفی کرد که محصولی بسیار جالب بود. اما در میان کنفرانس خبری ال‌جی جای ابزار‌های پوشیدنی خالی بود و این شرکت هیچ محصول جدیدی را در این زمنیه معرفی نکرد.

Mysterious-LG-smartwatch-spotted-at-CES-2015-(2)

اما گویا آئودی و ال‌جی در پشت پرده با یکدیگر روابطی دارند، زیرا امروز درکنفرانس خبری آئودی که در نمایشگاه CES 2015 برگزار شد، ساعت هوشمند جدید ال‌جی روی مچ دست مدیران این شرکت دیده شد. این ابزار پوشدنی که احتمال می‌رود نسخه دوم G Watch R باشد ظاهری بسیار شیک و اسپرت دارد که در نگاه اول بسیار جالب به نظر می‌رسد. در حال حاضر هیچ مشخصاتی از این محصول منتشر نشده و حتی معلوم نیست که این محصول از اندروید wear استفاده می‌کند و یا سیستم عاملی دیگر.

Mysterious-LG-smartwatch-spotted-at-CES-2015

گویا ال‌جی هیچ برنامه‌ای برای معرفی این محصول در کنفرانس CES 2015 ندارد و تصمیم گرفته این ساعت هوشمند را در کنفرانس MWC 2015 که در ماه مارس برگزار می‌شود معرفی کند. پس اگر محصولی که بر روی مچ دست مدیران آئودی بود G Watch R2 باشد، با یک محصول بسیار عالی رو به رو خواهیم بود. چندی پیش نیز اخبار حاکی از آن بودند که G Watch R2 از شبکه LTE پشتیبانی خواهد کرد.

Mysterious-LG-smartwatch-spotted-at-CES-2015-(1)

ناگفته نماند که نسخه فعلی این محصول تنها یک دکمه دارد اما G Watch R2 از سه دکمه بهره می‌برد که در حال حاضر کارایی آن‌ها را نیز نمی‌دانیم.

7 در مورد “ال‌جی G Watch R2 بر روی دست مدیران آئودی دیده شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH