با اسمارت فون‌های عجیب و جدید کمپانی Blu آشنا شوید

محصولات بلو (BLU) که در ایالات متحده آمریکا به عنوان یکی از معدود تولید کنندگان محصولات آنلاک شناخته می‌شود، روز گذشته چند اسمارت فون را معرفی کرده که در میان آن‌ها نمونه‌های جالبی دیده می‌شود.

اولین گزینه، Blu Vivo Air است، گجتی که با ضخامت 5.1 میلی‌متر، باریک‌ترین اسمارت فون موجود در آمریکای شمالی شناخته می‌شود و در اواسط ماه ژانویه معرفی و عرضه خواهد شد. این گوشی با اندروید 4.4 عرضه شده و توسط یک صفحه نمایش 4.8 اینچی از نوع AMOLED با وضوح HD تجهیز شده است. پردازنده 8 هسته‌ای مدیا تک با فرکانس 1.7 گیگاهرتز در کنار 1 گیگابایت رم و 16 گیگ فضای داخلی، سخت‌افزار این محصول را تشکیل می‌دهند. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و 5 مگاپیکسلی در جلو نیز تجهیزات عکس‌برداری این محصول به شمار می‌رود. این گوشی با یک باتری 2100 میلی‌آمپری به نظر می‌رسد که تقلیدی از Gionee Elife S5.1 باشد. قیمت Blu Vivo Air در حدود 199 دلار است. این طراحی شما را به یاد چه محصولی می اندازد؟

air vivo-air vivo-air2

مورد دوم، Blu Studio Energy است. این محصول 5 اینچی با یک باتری عجیب 5 هزار میلی‌آمپری عرضه شده است. این شرکت اعلام کرده که این باتری می‌تواند تا 4 روز با استفاده عادی دوام بیاورد.52 ساعت زمان مکالمه، یا چیزی در حد 5 روز استندبای توان این باتری است. این محصول اندرویدی با نسخه 4.4 عرضه شده و ضخامت آن 10.4 میلی‌متر است. پردازنده 4 هسته‌ای مدیا تک با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، 8 مگا پیکسل دوربین اصلی، 1 گیگابایت رم و 8 گیگ حافظه داخلی از مشخصات سخت افزاری این گوشی است. این محصول با قیمت 179 دلار از اواخر ماه ژانویه وارد بازار می‌شود.

studio-energy

گزینه بعد Blu Studio X است که با یک پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، با قیمت 129 دلار عرضه می‌شود. Studio X Plus با قیمت 150 دلار و Studio G نیز با قیمت 80 دلار عرضه می‌شوند. دو گوشی اول یعنی Studio X و Studio X Plus به ترتیب از صفحات نمایش 5 و 5.5 اینچی بهره برده و وضوح HD دارند.

g studio-G studio-x stuido-X-plus

البته در میان این تولیدات، گزینه‌ای هم برای افرادی وجود دارد که به پردازنده‌های مدیا تک علاقه نداشته و عاشق محصولات کوالکام هستند. Blu Life One و Blu Life One XL هر دو از پردازنده‌های 4 هسته‌ای و 64 بیتی اسنپدراگون 410 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بهره می‌برند. این محصولات با پشتیبانی از شبکه LTE، از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و 5 مگاپیکسلی در جلو بهره برده و از لحاظ سخت‌افزاری نیز دارای 1 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی هستند. Life On از یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح HD تشکیل شده و نسخه XL دارای 5.5 اینچ صفحه نمایش است. این دو اسمارت فون در ماه مارس، باقیمت‌های 179 دلار و 199 دلار به فروش می‌رسند.

life-one studio-life-one

این کمپانی اعلام کرده است که مدل‌های Studio X ،Studio XL ،Studio G ،Life One ،Life One XL به‌زودی به اندروید 5 نیز آپدیت خواهند شد.

12 در مورد “با اسمارت فون‌های عجیب و جدید کمپانی Blu آشنا شوید”

  1. هر دم از این باغ برس میرسد. این دیگه از کدوم کشور سر درآورده فکر کنم بازم یه برند چینی باشه.
    ولی گوشی هاش بخصوص اولیه قشنگن و همه هم میان رده اگر قیمتشون مناسب باشه خوبه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH