با SuperMHL فایل‌هایی با وضوح 8K را به‌راحتی انتقال دهید!

آداپتور MHL 3.0 چندی پیش معرفی شد که برای انتقال فایل‌هایی با رزولوشن 4K مناسب و کافی بود اما اکنون کنسرسیوم MHL نسخه جدید و قدرتمندی از آداپتور خود را با نام SuperMHL معرفی کرده که قادر است پهنای باند لازم و کافی برای انتقال ویدیو‌های 8K را ارایه دهد. همچنین امکان انتقال میزان رنگ‌های آن نیز بیشتر شده و اکنون حدود 48 بیت است که امکان نمایش طبیعی‌تر رنگ‌ها را میسر می‌سازد.

همچنین از طریق این آداپتور کاربر می‌تواند چندین دستگاه نظیر تلویزیون، رسیور، پخش کننده بلوری و… را به یک دیگر متصل کرده و با یک ریموت به کنترل آن‌ها بپردازد.

supermhl

امکان شارژ از طریق این آداپتور نیز وجود دارد که می‌تواند دستگاه‌هایی بیش از 40 وات را شارژ کند. بدین معنی که وقتی شما تبلت یا لپ‌تاپ خود را به تلویزیون برای پخش یک ویدیو با وضوح تصویر بالا وصل کرده‌اید، در این حال دستگاه شما شارژ نیز می‌شود. همچنین همه فرمت‌های صوتی نیز توسط این آداپتور پشتیبانی می‌شود. فرمت‌هایی نظیر دالبی، Atmos و DTS-UHD.

این آداپتور نیز همانند USB Type-C دو طرفه است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا از هر دو طرف کابل را به دستگاه متصل کند. آداپتور مذکور در اواخر ماه ژانویه روانه بازار خواهد شد اما به این زودی‌ها شاهد ورود تلویزیون‌های 8K به بازار نخواهیم بود. پس با این وجود MHL خود را برای نسل بعدی تلویزوین‌ها آماده کرده است.

6 در مورد “با SuperMHL فایل‌هایی با وضوح 8K را به‌راحتی انتقال دهید!”

  1. همه چیز 4K و کم کم 8K داره از نظر سخت افزاری جور میشه ولی چیزی که نیست محتوای مناسب و با همین کیفیت ها است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH