انتشار میزان محبوبیت نسخه‌های اندروید: هنوز آبنبات ژله‌ای محبوب‌ترین است

تیم اندروید شرکت گوگل، همواره عادت دارند که اطلاعاتی از محبوبیت و عدم محبوبیت نسخه‌های مختلف اندروید منتشر کنند. در گزارش ماه ژانویه شرکت، می‌بینیم که سهم کیت‌کت از 33.9٪ به 39.1٪ ارتقا داشته است و هیچ اثری از آبنبات چوبی دیده نمی‌شود، زیرا گوگل سهم‌های کمتر از 0.1٪ را در گراف مربوطه نشان نمی‌دهد.

با نگاه به گراف می‌بینیم که هنوز هم آبنبات ژله‌ای با اینکه مدت زمان زیادی از حضورش می‌گذرد با سهم 46٪ در صدر است و باقی سهم گراف هم بین اندرویدهای بستنی حصیری (6.7٪)، نان زنجفیلی (7.8٪) و البته ماست بستنی با سهم 0.4٪ تقسیم شده است.

 

Android-platform-stats-sider

 

 

11 در مورد “انتشار میزان محبوبیت نسخه‌های اندروید: هنوز آبنبات ژله‌ای محبوب‌ترین است”

  1. اره منم شنیدم میگن اندرویدآبنبات ژله‌ای از همه اندروید ها بهتره .بستنی حصیری که قدیمی شده .کیت کت هم میگن یه مشکلاتی داره(نمیدونم رفع شده یا نه).

  2. الان دیگه میان رده ها هم کیت کت دارن..ولی به خاطر اینکه اکثرا اپدیت نمیکنن جلی بین هنوز در صدر قرار داره

  3. دلیل اینه که 90 درصد گوشی های میان رده را وقتی میخری آب نبات ژله ای روشون نصب هست
    و اکثر مردم هم سیستم عاملشون رو به نسخه جدید آپدیت نمیکنن

  4. باید گوگل یه فکری بر داره که آپدیت کردن خیلی راحت تر بشه و کاربرا اینقدر منتظر بروزرسانی نمانند. مثلاً آپدیت هسته بدون اینکه به برنامه های شرکت سازنده خللی وارد بشه و یا مکانیزمی که روند ارائه بروزرسانی رو سریع تر کنه و جوری باشه که همه دستگاههای اندرویدی ازش بهره مند بشند.

    1. اگر شما دارای گوشی nexus ّباشید مطمعانن تا 4 سال پشتیبانی خواهید شد.از لحاظ بروزرسانی باید nexus رو با iphone مقایسه کرد.و اگر گوشی های دیگر رو از لحاظ بروزرسانی با ایفون مقایسه کنید ……..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH