منتظر ساعت‌های هوشمند ال‌جی با سیستم عامل webOS باشید!

وال استریت ژورنال مطلبی را در خصوص کمپانی ال‌جی منتشر کرده است که نشان از خودسازی آن دارد. بر اساس این گزارش ال‌جی تصمیم دارد در سال 2016 ساعت‌‌های هوشمند خود را توسط سیستم عامل اختصاصی‌اش میزبانی کند.

سیستم عامل webOS که اکنون در تلویزیون‌های هوشمند این شرکت استفاده می‌شود و اخیرا نسخه دوم آن نیز معرفی شد یک سیستم عامل کاربردی است که احتمال می‌رود روی ساعت‌های هوشمند نیز به خوبی جلوه نمایی کند. فردی که نزدیک به کمپانی ال‌جی است می‌گوید: ما سعی می‌کنیم سیستم عامل ابزار‌ها را به اکوسیستم خود نزدیک کنیم تا در کنترل خودمان باشند.lg-logo

ال‌جی در حال حاضر بر روی ساعت‌های هوشمند خود از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند اما گویا در سال 2016 تحولی در سیستم عامل مورد استفاده ابزار‌های پوشیدنی‌اش ایجاد خواهد کرد.

ال‌جی تاکنون دو ساعت هوشمند G Watch و G Watch R را منتشر کرده است که امروز نیز سومین محصول این کمپانی بر روی مچ دست مدیران آئودی دیده شد (فعلا معرفی نشده است). استفاده ال‌جی از سیستم عامل شرکت Palm باعث می‌شود تا توسعه دهندگان نیز خوشحال شوند و به استقبال آن بپردازند. حال باید موضوع را به زمان بسپاریم تا سال 2016 شود و گجت پوشیدنی ال‌جی با سیستم عامل webOS را تجربه کنیم.

9 در مورد “منتظر ساعت‌های هوشمند ال‌جی با سیستم عامل webOS باشید!”

    1. سعید میرزاپور

      دوست عزیز این تصویری است که منبع مطلب قرار داده بود. در ضمن، نگاه تیز بینی دارید! 😀

  1. سیستم عامل شخصی برای هر کمپانی فکرکنم چیز خوبی باشه چون میشه خلاقیت کمپانی ها در طراحی و… را سنجید.

  2. اینم از موج ساعت های هوشمند که امسال و سال بعد هم فکر کنم ادامه داشته باشه تا به بلوغ کافی برسه. مهمترین چیزی که بنظرم میرسه اینه که ساعت های هوشمند قیمت هاشون نسبتاً بالاست و مردم هنوز خیلی هاشون متقاعد نمی شند که ساعت دستشون کنند. مردم حالا دنبال کمتر کردن متعلقاتشون هستند دنبال سبکی اند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH