نسخه آزمایشی ویندوز 10 به‌روز رسانی شد!

حدود دو ماه پیش بود که کمپانی مایکروسافت نسل جدیدی از سیستم عامل‌های خود را تحت عنوان ویندوز 10 معرفی نمود. این کمپانی با ساخت ویندوز 10 سعی کرد تا از مشکلات موجود در ویندوز 8 و 8.1 تجربه بگیرد و با ادغام آن‌ها با مزیت‌های اساسی ویندوز 7 یک سیستم عامل عالی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

WINDOWS-10

با وجود اینکه فعلا نسخه نهایی روانه بازار نشده است اما کاربران در حال حاضر می‌توانند نسخه آزمایشی آن را دریافت کنند و به استفاده از آن بپردازند. اکنون نیز این نوید را به کاربران نسخه آزمایشی ویندوز 10 می‌دهیم که به‌روز رسانی جدید منتشر شده است و می‌توانند آن را دریافت کنند و مشکلات موجود در نسخه قبلی را با کمک آن رفع نمایند.

معلوم نیست که مایکروسافت چه بخش‌هایی را در این به‌روز رسانی بهبود بخشیده است اما در اغلب موارد آپدیت محصولات و نرم افزار‌ها کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

البته به این نکته نیز توجه کنید که اگر دوست دارید هرچه سریع‌تر از ویندوز 10 استفاده کنید، بهتر است دست به گریبان نسخه آزمایشی آن شوید؛ زیرا تا انتشار نسخه نهایی فاصله زیادی داریم.

15 در مورد “نسخه آزمایشی ویندوز 10 به‌روز رسانی شد!”

  1. سلام دوستانیکه با ویندوز 10 کار کردن لطفا جواب بدن آیا این نسخه از ویندوز بهتر از ویندوز 8.1 است من الان ویندوز 8.1 دارم آیا برای استفاده از ویندوز نسخه 10 باید دوباره از نو ویندوز نصب کنم ؟ یه سئوال دیگه هم اینکه چطوری ویندوز 10 را پیداکنم و نصب کنم؟ممنون که جواب واضحی به سئوالاتم میدهید .

  2. من که دانلود کردم و به صورت آزمایشی ی مدت دارم ازش استفاده می کنم.خیلی خیلی بهتر از ویندوز 8 هست و کسایی که ویندوز 7 رو می پسندن زود با ویندوز 10 انس می گیرن.محیط جذاب و خوبی هم داره.
    من که خودم ویندوز 8 رو زیاد استفاده نکردم چون احساس سردرگمی می کردم اما 10 عالی شده.

  3. امیدوارم که نسخه 10 یه ویندوز تمام عیار باشه و ما رو برای چند سال از عوض کردن سیستم عامل بی نیاز کنه

  4. من که با همین سیستمه ذغالیو رمه یه گیگش دارم از ویندوز 8/1 استفاده میکنم .هیچ ایرادیم نداشته .
    ویندوز 8/1 اونقدام که بعضیا بزرگش میکنن سیستم عامله بدی نیست البته امیدوارم ده با ارتقایه مناسبی که پیدا کنه کلن تمومه ضعفا رو بپوشونه و تبدیل به سیستم عاملی رویایی بشه

  5. ویندوز 8.1 خیلی خوبه،
    به نظرم بهتر از 7 هست، فکر کنم ویندوز 10 از ویندوزهای قبلی خیلی سرتر باشه (امیدوارم)
    @ZamaN@

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH