بیشترین جستجو‌های یوتیوب در سال 2014: بازی ماین‌کرافت در مقام دوم!

یوتیوب یک سرویس پخش ویدیو است که تحت نظر گوگل کار می‌کند. این روز‌ها PewDiePie تبدیل به یکی از محبوب‌ترین‌ها در این شبکه به اشتراک گذاری ویدیو شده است.

Minecraft

گزارشی که اخیرا Think With Google منتشر کرده است، نشان از این دارد که بازی‌های PewDiePie و ماین‌کرافت، واژه‌هایی هستند که کاربران در سال 2014 بیشترین جستجو را درباره آن‌ها انجام داده‌اند. در مقام اول واژه موسیقی (music) وجود دارد که با فاصله زیادی از ماین‌کرافت صدر نشین است و در ادامه لیست نیز اسم‌های شناخته شده زیادی دیده می‌شوند.

MinecraftYoutube

همچنین این گزارش حاکی از آن است که این صفحه دنبال کننده بسیار بالایی دارد و افراد زیادی به تماشای ویدیو‌های آن می‌پردازند.

نکته جالب در این گزارش این است که حدود 37 درصد از کسانی که این ویدیوها را دیده‌اند، خود را گیمیر معرفی می‌کنند و این نشان می‌دهد که دو برابر جمعیت گیمر‌ها، سایر افراد دوست دارند ویدیو‌های این چنینی را تماشا کنند.

PewDiePie با بیش از 32 میلیون دنبال کننده بیشترین فالور را در میان تولید کنندگان محتوای یوتیوب دارد. واژه فیلم نیز با اختلاف 30 درصدی نسبت به ماین‌کرافت، مقام سوم را در جستجو‌های کاربران به خود اختصاص داده است. شما در سال 2014 کدام واژه‌ها را بیش از همه در یوتیوب جستوجو کرده‌اید؟

6 در مورد “بیشترین جستجو‌های یوتیوب در سال 2014: بازی ماین‌کرافت در مقام دوم!”

  1. تا حالا این بازی رو زیاد نشنیده بودمش حالا چیز جالبی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    برای پلتفرم اندروید هم تولید شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH