20 هزار تبلت نوکیا N1 در عرض 4 دقیقه فروخته شد!

چندی پیش کمپانی صاحب نام نوکیا اولین تبلت اندرویدی خود را با نام N1 معرفی نمود که مشخصات قدرتمندی داشته و از لحاظ ظاهری نیز شباهتی بسیار زیاد با آی‌پد مینی 3 داشت.

Nokia-N1-Android-tablet-(10)

فروش این محصول در چین پیش از سایر کشور‌ها بود که نوکیا توانست 20000 هزار از این تبلت را در عرض تنها چهار دقیقه و دو ثانیه بفروشد. تبلت نوکیا که امروز یک رکورد را از آن خود کرد، سخت افزار بسیار قدرتمندی دارد که در نتایج بنچمارک‌ها توانسته آی‌پد مینی 3 را با فاصله زیادی مغلوب کند.

این تبلت صفحه نمایش 7.9 اینچی با وضوح تصویر 1536 در 2048 پیکسل دارد که پنل آن از نوع IPS است و توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. پردازنده چهار هسته‌ای اینتل با فرکانس 2.3GHz و 2 گیگابایت حافظه رم نیز در اختیار تبلت N1 قرار داده شده است. این محصول از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد و نسخه 5 از سیستم عامل اندروید نیز بر روی این محصول در حال اجراست.

Nokia-N1-Android-tablet-(7)

با وجود این مشخصات عالی به خریداران حق می‌دهیم که هرچه سریع‌تر دست به کار شده‌اند و اولین تبلت نوکیا را سفارش داده‌اند. البته نام پر آوازه نوکیا نیز دلیلی بر این فروش سریع است.

26 در مورد “20 هزار تبلت نوکیا N1 در عرض 4 دقیقه فروخته شد!”

  1. مشخصاتش که عالیه من خودم به این میزان پیکسل توی گوشی ها اعتقاد ندارم و به نظرم فول اچ دی آخرشه ولی خدایی تو فبلت ها لازم بود واقعا موقع دیدن تیلتای فول اچ دی به میزان پیکسلشون شک میکردم ولی دم نوکیا گرم هرگز نگفتم نوکیا بده میگفتم ویندوز فون بده خدایی سال ۲۰۱۶ بشه و نوکیا از دست مایکروسافت لعنتی خلاص شه اونوقت گوشی های خوبشم میبینیم البته از دو چیزش خوشم نیومد که همچین قابل گزشت و چشم پوشی هم نیست اولا لانچرش زد نوکیاس که من خیلی دوست ندارم و نوکیا باید سعی کنه مثل تاچ ویز سنس و رابط هواوی بزنه که جزابن دومی هم اینه که به دلیل عدم پشتیبانی از سیم کارت از اینترنت خط محرومه که اگه بیرون از خونه باشین و به وای فای متصل نباشید نمیتونید بازی آنلاینی مثل کلش آف کلز رو اجرا کنیم یا از وب گردی لذت ببریم حیف یک چنین تبلت خوبی نیست
    حیف که با این مشکلات من نمیپسندم هر کی مشکلی نداشت این بهترینه نوکیا اگه گوشی اندروید بزنه رقیب قوی میشه واقعا دلیل رفتن صمت مایکروسافت و ول کردن گوگل رو نمیدونم این همه وقت خودشو طلف کرد آخرشم ورشکستید امیدوارم هر چه زود تر گوشی های اندرویدی بزنه و تو بازار ببینم و دفتر نوکیا دوباره باز بشه

  2. همینایی که از حضور نوکیا خوشحال شدن چهار روز دیگه که نوکیا شاخ شد برا گوشیشون همینا خیانت میکنن

    1. سلام.
      من با اینکه طرفدار پر و پا قرص سونی(چی تبلتاش،چه گوشیاش) هستم وقتی این تبلتو دیدم،فهمیدم از سال 2016 که نوکیا وارد عرصه بشه،مثل سابق باید بریم سمت نوکیا…

      1. واقعا ای تی رسان بهترین سایت اخبار فناوری در ایران هست با داشتن چنین نویسندگان توانمندی بلافاصله هر خبر رو پوشش میدن افرین راستی اقای میرزاپور ازنوکیاc1جدید چه خبر؟

        1. سعید میرزاپور

          سجاد عزیز ممنون،‌ شما لطف دارید، اگر خبری در خصوص این محصول منتشر بشه (که فعلا بنده چیزی در این خصوص ندیدم) به‌طور حتم پوشش خواهیم داد.

  3. اگر نوکیا برگرده و اینبار گوشی اندرویدی ارائه کنه بخاطر پیشینه خوبی که داره خیلی زود به تخت پادشاهی از دست رفتش بر میگرده.
    مردم هنوز نسبت به اسم نوکیا ارادت خاصی دارن.

  4. نوکیا نشون داد که همچنان همون نوکیاست حالا یه گوشی خفن هم زده که اونم بیاد دیگه نور علی نور میشه

  5. با این وضعیت بنظر میرسه اگه نوکیا بخواد کمی به مشتریاش و علائقشون اهمیت بده میتونه در بازار رقابت با تازه به دوران رسیده ها سربلند باشه فقط یک سئوال قیمتش چنده ؟

  6. کفم برید>>>. . .
    اصلا ترکید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    واقعا در عرض 4 دقیقه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اصلا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مگه داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. خیلی خوب میشه که دوباره نوکیا بیاد تو اوج
    نوکیا پدر بزرگ همه این شرکتها است.
    یادمون نره که حتی کابل او تی جی هم ایده نوکیا بود.

  8. این خبر دقیقا داره داد میزنه مردم دنیا به اینکه نوکیا بهترینه شک ندارن!!!
    اپل بهترین نیست بخدا
    نوکیا همیشه بهترین بودو آخرش هم حقش رو خوردند
    اونم مقصرش خود ما مردمیم که گول تبلیغات این شرکتا رو خوردیم…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH