مسابقه هوشمندانه بیستم (آخر): تاکنون چند نفر جلوی دوربین آی‌تی‌رسان قرار گرفته‌اند؟

hooshmandaneh20

پس از هوشمندانه نوزدهم که مسابقه‌ای ساده بود، امروز با یک سوالی نسبتا آسان و اختصاصی در خدمت شما هستیم. اکثر کاربران با قوانین مسابقه آشنا شده‌اند اما از اینجا می‌توانید قوانین کلی را نگاهی بیندازید و به یاد داشته باشید ما هر روز راس ساعت 12 ظهر یک سوال معماگونه  برای‌تان طرح می‌کنیم و شما می‌بایست تا قبل از ساعت 9 صبح فردا به آن پاسخ دهید. در این بین، در ساعاتی خاص به شما راهنمایی‌هایی برای حل معما می‌کنیم. ساعت قرار دادن راهنمایی‌ها مشخص نیست ولی مکان قرار گیری راهنما فقط در صفحه اینستاگرام آی‌تی‌رسان است.

سوال هوشمندانه بیستم

اگر از دنبال کنندگان همیشگی آی‌تی‌رسان باشید حتما با ویدیوهای اختصاصی ما آشنایی دارید و می‌دانید که همیشه سعی شده تا ویدیوهای خاص و متفاوتی (بالاخره باید نشون بدیم که “دنیایی متفاوت از آی‌تی را تجربه می‌کنید”) را برای شما خوبان تهیه کنیم. یکی از خاص‌ترین نوع آن‌ها، مصاحبه با مردم عادی و پرسیدن سوالاتی در رابطه با محصولات بازار است، البته ویدئوهای دیگری نیز تهیه کرده‌ایم. حال در هوشمندانه آخر از شما می‌خواهیم تا تعداد نفراتی را که در 6 ویدئوی آخر در جلوی دوربین آی‌تی‌رسان قرار گرفته‌اند، بشمارید! این نکته را نیز فراموش نکنید که تنها تعداد افراد ملاک شمارش هست و اینکه یک فرد چندین بار در جلوی دوربین ظاهر شده در شمارش تاثیری نخواهد داشت و همچنین چهره فرد در شمارش باید دیده شود و شنیدن صدا و یا حتی دست وی، کافی نیست! (برای مشاهده ویدئوها از اینجا وارد شوید).

برای پاسخ دادن سه نکته زیر را در نظر بگیرید

1- برای شرکت در این مسابقه حتما بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). فردی که پس از مسابقه بیستم حایز بیشترین امتیاز شده باشد (در مجموع) ضمن دریافت عنوان هوشمندترین کاربر آی‌تی‌رسان، پاور بانک ال‌جی را نیز هدیه می‌گیرد و سایرین امتیاز دریافت می‌کنند.

2- پاسخ را در کامنت‌های همین مطلب بگذارید! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند و برای همین اول بودن بسیار مهم است.

3- برای گذاشتن دیدگاه درباره مسابقه محدودیتی وجود ندارد اما شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(پاسخ هوشمندانه: جواب)

55 در مورد “مسابقه هوشمندانه بیستم (آخر): تاکنون چند نفر جلوی دوربین آی‌تی‌رسان قرار گرفته‌اند؟”

  1. یه پیشنهاد دارم چون این اخرین سریه تعداد نفرات رو بیشتر کنین.همیشه 5 نفر بود الن 10 کنین

    1. پیمان گل‌کار

      سری جدید از فردا شروع نخواهد شد!
      زمان آغاز در سایت اعلام می‌شود. تلاش ما بر افزایش جوایز و بهبود کیفیت مسابقات آتی است.

    1. خیلی جالبه. من صرفا برای سرگرمی این عدد 15 رو گذاشتم. دوستان هم احتمالا به همین دلیل دارن اون رو کپی می کنن.
      🙂

      1. مهدی مس کوب ساروی

        به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارم.
        عملا نمیشد ویدئوها رو ببینم.
        واسه همین به دوستان اعتماد کردم. 😀

  2. مهدی مس کوب ساروی

    جالبه, من حدس زده بودم امروز که روز آخره یک سوال راجع به خود آی تی رسان بگذارید.
    با خودم گفتم شاید بپرسید هر نویسنده چند مرتبه سوال هوشمند رو قرار داده! ولی دیدم خیلی ساده از آب درمیاد. 😀

  3. هر کدوم از این اعداد میتونه جواب باشه:
    33 – 43 – 19 -29
    بستگی به نظر طراح سوال داره و هر کس هم یه برداشتی داره.

    1. پیمان گل‌کار

      شما به مقاله کاری نداشته باشید! از بخش ویدئوی سایت، ۶ تای آخر را بگویید

      1. پیمان گل‌کار

        هر ویدئو برای خودش جدا هست اما شخصیت‌های تکراری محسوب نمی‌شوند!

    2. باز هم متوجه نشدم.
      یعنی توی لینک فوق، سه تا ویدیو قرار داره، حالا اینا سه تا حساب میشن یا یکی؟

  4. امروز هر کسی سرعت اینترنتش زیادتره اول میشه ، من خودم همه رو دیدم ولی آنلاین ، الان تا بخوام دوباره ببینم 50 نفری جواب دادن فک کنم ، سرعتم کمه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

اسکرول به بالا
TCH