این 5 گوشی هواوی را از بازار بخرید

در این مقاله قصد داریم تا 5 گوشی خوب و ایده‌ال هواوی برای خرید را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

گوشی گرونه

هواوی اسند Mate7

MATE-7-0

جدیدترین فبلت کمپانی هواوی پس از دو مدل میت 1 و میت 2، با عدد 7 نام‌گذاری شده اما نمایشگری 6 اینچی دارد و بدنه‌ای تمام فلزی و خوش ساخت، آن را تبدیل به یک هیولای دوست داشتنی کرده است. اسند میت 7 از نمایشگری فول اچ‌دی با کیفیت بسیار بالا بهره می‌برد و دوربین 13 مگاپیکسلی آن توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی را داراست. همچنین توانایی بالای باتری و سخت‌افزار اختصاصی هواوی که عملکرد قابل قبولی نیز دارد، از دیگر ویژگی‌های این فبلت زیباست که می‌توان آن را با قیمتی در حدود 1.400.000 تومان در بازار یافت.

چرا بخرم؟

طراحی بسیار شیک و فلزی
نمایشگر با کیفیت فول اچ‌دی
باتری پرتوان
سنسور اثر انگشت

چرا نخرم؟

اندازه بزرگ

گوشی نسبتا گرونه!

هواوی Ascend G7

huawei_ascend_g7_official

یکی از محصولات جدید کمپانی هواوی که در نمایشگاه IFA معرفی شد و چندی پیش نیز پای به کشور ما نهاد! این گوشی که از ساختاری فلزی و بسیار شیک بهره می‌برد، دارای امکانات مناسب سخت‌افزاری و به خصوص نرم‌افزاری است. از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون استفاده کرده و دوربین 13 مگاپیکسلی آن توانایی فیلم‌برداری به صورت فول اچ‌دی را نیز داراست. از دیگر مشخصات این محصول خوش استیل هواوی بایستی به نمایشگر 5.5 اینچی و اچ‌دی آن اشاره کرد که کیفیت مطلوبی نیز دارد و با قیمتی کمتر از 1 میلیون تومان می‌توان آن را در بازار یافت!

چرا بخرم؟

طراحی بسیار شیک و فلزی
نمایشگر اچ‌دی 5.5 اینچی
رم 2 گیگابایتی
پشتیبانی از نسل چهارم مخابرات
باتری مناسب 3000 میلی‌آمپری

چرا نخرم؟

بدنه مستعد خش‌پذیری است
فرکانس هسته‌ها چندان بالا نیست

گوشی متوسطه

هواوی Ascend P6

ascend-p6

این مدل که زمانی، پرچمدار گوشی‌های هواوی نیز محسوب می‌شد، دارای طراحی فوق‌العاده زیبایی است، به طوری‌که چشم هر بیننده‌ای را فریفته و مهرش را در دل هر کسی می‌اندازد. ضخامت بسیار باریک 6.2 میلی‌متری آن را خوش دست کرده و نمایشگر 4.7 اینچی و اچ‌دی آن، کیفیت مطلوبی دارد. دوربین پشتی P6 دارای کیفیت 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی آن جزء اولین مدل‌هایی است که توانایی گرفتن عکس‌های 5 مگاپیکسلی را داراست. این گوشی هم اکنون در بازار، حول و حوش 750 هزار تومان قیمت دارد.

چرا بخرم؟

طراحی بسیار شیک و زیبا
نمایشگر اچ‌دی 4.7 اینچی
رم 2 گیگابایتی
دوربین دوم 5 مگاپیکسلی

چرا نخرم؟

در اجرای بازی‌های سنگین داغ می‌کند
باتری متوسط

گوشی نسبتا ارزونه

هواوی G630

huawei-ascend-g630

یکی از محصولات هواوی که در حال حاضر ارزش خرید بسیار بالایی نسبت به قیمت در حدود 450 هزار تومانی‌اش دارد، همین گوشی G630 است که با نمایشگر 5 اینچی و با وضوح اچ‌دی خود، به شما چشمک می‌زند. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون 200 بوده و با آنکه چندان قدرتمند نیست اما توانایی فیلم‌برداری به صورت اچ‌دی توسط دوربین 8 مگاپیکسلی‌اش را فراهم می‌آورد. این محصول خوش قیمت، توانایی پشتیبانی از دو سیم‌کارت را نیز داراست و می‌تواند در شبکه 3G نیز به خوبی فعالیت کند.

چرا بخرم؟

ارزش بالا در برابر قیمت
نمایشگر 5 اینچی اچ‌دی
پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت
دوربین 8 مگاپیکسلی

چرا نخرم؟

باتری متوسط

گوشی ارزونه

هواوی Y330 Dual Sim

huawei-Y330

سری Y از محصولات هواوی، همیشه در میان خوش قیمت‌های بازار قرار می‌گیرند که با یک قیمت بسیار مناسب، امکانات معقولی را به کاربر خود عرضه می‌کنند. Y330 را می‌توان سرآمد نمونه‌های فعلی دانست که با حدود قیمتی 200 هزار تومان، یک محصول موفق در بازار است.

چرا بخرم؟

ارزش بالا در برابر قیمت
نمایشگر ۴ اینچی
پردازنده دو هسته‌ای
پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت

چرا نخرم؟

کیفیت پایین دوربین
رم ۵۱۲ مگابایتی

76 در مورد “این 5 گوشی هواوی را از بازار بخرید”

  1. سلام خدمت دوستان. میخواستم نظرتون رو راجب به گوشی هواوی p9 lite در مقایسه با j7 samsunge 2016 بپرسم که از احاط قیمت و سخت افزاری کدوم یک مناسبتر است؟
    خیلی ها گفتن که هواوی اصلا گارانتی نداره و اونچه که با عنوان گارانتی بهتون میدن حقیقت نداره.
    نظر خودم روی هواوی p9 lite هست اما خواستم نظر شما رو هم بدنم تا با خیال راحت خرید انجام بدم.
    بسیار سپاسگزارم

  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. ممنون بابت کامنتاتون من می خواستم بدونم هواوی وای۶پرو بهتره یا سامسونگ گلکسی جی۵ لطفا راهنماییم کنید ممنون

  3. سلام فراوان خدمت شما دوست عزیز آقای گل کار
    لطف کنید بفرماییدازبین
    هونر7 ، هونر7i ،
    P8 , G8
    کیفیت دوربین و حافظه رم و کیفیت ال سی دی برام مهمه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم-:-*@

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH