گلکسی J1 یک پایین رده با پردازنده 64 بیتی است!

ماه گذشته تصاویر و مشخصاتی از گلکسی J1 منتشر شد که با شماره مدل SM-J100 شناخته می‌شد و تصاویری نیز از آن مشاهده شد. اما اکنون به لطف سم‌موبایل تصاویر و مشخصات جدیدی از این محصول به بیرون درز کرده است.

The-unannounced-Samsung-Galaxy-J1

گلکسی J1 تفاوت زیادی با سایر محصولات سری گلکسی ندارد اما یک سورپرایز را در دل خود جای داده است. با وجود اینکه این محصول یک اسمارت فون پایین رده است اما یک پردازنده 64 بیتی با چهار هسته دارد که فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. این در حالی است که اکنون اکثرا محصولات پرچم‌دار از پردازنده‌های 64 بیتی استفاده می‌کنند که سامسونگ در این زمینه دست به ابتکار زده است.

The-unannounced-Samsung-Galaxy-J1-(5)

این محصول یک صفحه نمایش 4.3 اینچی با وضوح تصویر 480 در 800 پیکسل دارد که از نسخه 4.4 سیستم عامل اندروید نیز استفاده می‌کند. دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز در جلو دریچه‌های این محصول به دنیای بیرون هستند. 1 گیگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی نیز وظیفه ذخیره سازی اطلاعات گلکسی J1 را برعهده دارند. انرژی مورد نیاز این پایین رده نیز توسط باتری 1850 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

گلکسی J1 مشخصاتی دارد که آن را هرچه بیشتر شبیه پرچم‌دار می‌کند. برای مثال این محصول از حالت Ultra Power Saving و شبکه LTE پشتیبانی می‌کند. این پایین رده در دو نوع روانه بازار خواهد شد که یکی از آن‌ها LTE پپشتیبانی می‌کند و دیگری قادر به استفاده از خدمات LTE نیست. هر دو نسخه نیز به‌صورت تک سیم‌کارته و دو سیم‌کارته وجود خواهند داشت.

به احتمال زیاد سامسونگ این محصول را در اواخر این ماه معرفی خواهد کرد.

6 در مورد “گلکسی J1 یک پایین رده با پردازنده 64 بیتی است!”

  1. چقدر طراحیش بده 😡
    ماشالا سامسونگ روزانه گوشی میده! 😡
    اونوقت یه ذره هم به فکر طراحی و کیفیت و پشتیبانیش نیست! 😡

    1. عزیزه دلم میگه رده پایین رقیب آیفون 6 نیست که
      اتفاقا مشخصاته خوبیم داره البته اگه قیمتش پایین باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH