اسمارتفون جدیدی از موتورولا در پایگاه داده‌های FCC ظاهر شده است

یک روز دیگر و یک تلفن هوشمند دیگر که سر از FCC درآورده است. تلفنی از برند موتورولا که با آی‌دی IHDT56QF1  وارد این پایگاه شده و نام رمزشده مدلش 4583 است.

از این دستگاه فعلا مشخصات زیادی معلوم نشده و فعلا تنها به اینکه از Wi-Fi b/g/n ،Bluetooth 4.0 ،GPS ،Wi-Fi hotspot پشتیبانی و روی باندهای 850/1900MHz GSM کار می‌کند اشاره شده است.

نکته جالبی که درباره این اسمارتفون وجود دارد، اندازه‌اش است، زیرا به اندازه هیچیک از اسمارتفونهای ساخته شده موتورولا نبوده و به ما نشان می‌دهد که با یک تلفن کاملا جدید از این شرکت روبرو خواهیم بود. می‌توانید ابعاد این دستگاه را در شکل زیر ببینید:

New-Motorola-smartphone-at-the-FCC-ID-IHDT56QF1

فقط این نکته را در نظر داشته باشید که این اندازه‌ها متعلق به خود دستگاه است و نه صفحه نمایش.

درضمن برچسبی کنار نام این دستگاه وجود دارد که نشانگر غیر قابل تعویض بودن باتری آن است.

New-Motorola-smartphone-at-the-FCC-ID-IHDT56QF1 (1)

چیز دیگری که با دانستنش رده تلفن مشخص می‌شود، عدم پشتیبانی از LTE است. همین نکته این احتمال را تقویت می‌کند که دستگاه جدید نسخه دیگری از موتورولا موتو E باشد. پیش از این‌ها هم شایعات گفته بودند که دستگاه جدید 4.5 اینچی خواهد بود. ممکن هم است که تمام این حدسیات اشتباه از آب در بی‌آیند و دستگاه بی‌نام و نشان یک اسمارتفون کاملا جدید باشد.

7 در مورد “اسمارتفون جدیدی از موتورولا در پایگاه داده‌های FCC ظاهر شده است”

  1. این دیگه چه کاریه اخه ، مثه ادم گوشیه ساخته شده رو معرفی کنن دیگه ، اول نقاشیه سیاه سفید بعد میرن تو کار نقاشیه رنگی ،مرحله ی بعد قاب گوشی معرفی میشه و… بعد از کلی قایم موشک بازی گوشیو۵ ماه بعد نشونش میدن و ۳ ماه بعدترش میره بازار . خداوکیلی چرخه ی کربس اینقد مرحله نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH