تصاویری از مدل جدید خودروی کیا پیکانتو 2015 لو رفت!

حتما تاکنون خودروی ریز نقش کمپانی کیا با نام Picanto را در خیابان‌های شهر دیده‌اید. حال این کمپانی عظیم تصمیم گرفته است تا نمونه جدید این ماشین را برای بهار سال 2015 وارد بازارهای جهانی کند.

کیا در حال برنامه ریزی برای عرضه نمونه‌های جدید تولیداتش است که این خبر زودتر از آنچه که تصور می‌شد در رسانه‌ها لو رفته است. یک رسانه کره‌ای، در جدیدترین خبر خود تصاویر جدیدی از داخل و بیرون نسخه جدید یکی از این محصولات را منتشر کرده است.

پیش‌بینی می‌شود از این محصول در نمایشگاه ماشین ژنو که در ماه مارس سال 2015 میلادی برگزار می‌شود، رونمایی شود و به سرعت در کشور انگلستان عرضه گردد. بزرگ‌ترین خبر در مورد این محصول، وجود یک موتور پرقدرت بنزینی سه سیلندر است.

بهترین خودروی شهری

این ماشین با طراحی خاصش در سال 2011 وارد بازارهای جهانی شد. پیکانتو رقبای محصولاتی چون هیوندای i10 و رنو Twingo بود که با توجه به شرایط و قدرت تقریبا در یک سطح قرار می‌گیرند؛ اما کیا در این مدل تغییرات خارجی خاصی را اعمال کرده است. استفاده از ضربه‌گیرهای جدید و چراغ‌های مه شکن و استفاده از جلو پنجره‌ای جذاب با طراحی جدید کیا! ضمنا چرخ‌های پیکانتو نیز دارای آلیاژی جدید بوده و از طراحی بهتری بهره‌مند شده‌اند.

00-kia-morning-exterior 01-kia-morning-exterior 03-kia-morning-exterior_0

اما داخل کابین پیکانتو! به نظر می‌رسد مواد استفاده شده برای طراحی و تولید قطعات داخلی تغییر کرده و با کیفیت‌تر شده‌اند؛ اما از لحاظ طراحی آن‌چنان تغییری مشاهده نمی‌شود. البته تغییرات مخصوص و ویژه‌ای که برای تولیدات مختص کشور انگلستان صورت خواهد گرفت هنوز مشخص نشده است اما می‌توان به افزایش کیفیت، به‌روزرسانی سیستم‌های رادیویی و مواردی این چنینی اشاره کرد.

00-kia-morning-interior-dash 01-kia-morning-interior-main-seat 04-kia-morning-exterior_0

21 در مورد “تصاویری از مدل جدید خودروی کیا پیکانتو 2015 لو رفت!”

  1. تعرفه خودرو با احتساب مالیات و تبصره 13 از تعرفه 50% در واقع در بهترین حالت 90% و اکثر مواقع 130% میشود

  2. حیف که تعرفه ماشین رو کم نمی کنند بخدا اگر تعرفه صفر بود یا حتی زیر 50 کسی نمی رفت MVM یا PK یا 111 بخره این ماشین کیا فوق العاده کم مصرفه و آپشن ی همه سه مدل بالا رو که نام بردم باهم جمع بزنین به آپشن های این مدل نمیرسه. حیف حیف

  3. خیلی ماشینه خوبیه ، از وقتی دارمش خیلی کمتر میرم پمپ بنزین ، تو ترافیکم که دیگه حرف نداره ، خلاصه تو شهر از هر نظر عالیه

  4. بیرونش رو ببینی فکر میکنی خیلی کوچیکه ولی تو عکس داخلش معلومه که توش خیلی جا دارو گله گشاد هستش
    به نظر میاد رانندگی باهاش مثل رانندگی با پراید سال 89 خیلی به آدم حال میده و خوش میاد
    خخخخخخخ

    1. مهدی مس کوب ساروی

      گول عکس های تبلیغاتی و حرفه ای رو نخورید 😀
      داخلش در حد و اندازه ماتیز هست. عقبش برای 2 نفر اونم نه هیکلی یا قد بلند تا حدودی قابل تحمله.
      ولی خوراک داخل شهر و ترافیک و جا پارکه 😀

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH