مشخصات اچ‌تی‌سی Hima Ace Plus به بیرون درز کرد: دوربین 20 مگاپیکسلی، 3 گیگ رم و حسگر اثر انگشت

حتما تا کنون نام جدیدترین پرچم‌دار کمپانی htc که یک فبلت غول پیکر خواهد بود را شنیده‌اید. Hima Ace Plus به احتمال بسیار قوی، محصول جدید این شرکت تایوانی خواهد بود. بر اساس شایعات درز کرده از سوی یک منبع پرتغالی، این غول با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و رزولوشن 1140 در 2560 پیکسل روانه بازار خواهد شد. این محصول با کمترین Bezle ممکن تولید شده و از اسپیکرهای قدرتمند BoomSound در بالا و پایین قسمت جلویی خود بهره می‌برد، موضوعی که دیگر به عنوان یک استاندارد در پرچم‌داران htc شناخته می‌شود.

htc-logo

قلب تپنده Hima Ace Plus چیپست 8 هسته‌ای اسنپدراگون 810 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز خواهد بود! این پردازنده را در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگ حافظه داخلی تصور کنید: یک غول بی شاخ و دم به معنای واقعی!

البته هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص وجود اسلات کارت حافظه در این محصول منتشر نشده است، اما به احتمال قوی این پرچم‌دار نیز همانند آخرین شاهکار اندرویدی htc دارای این قابلیت خواهد بود؛ اما در حوزه دوربین نیز این گوشی یک فلگ شیپ تمام عیار است. دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت و یک نمونه 4 مگاپیکسلی با فناوری UltraPixel همانند M8، برای ثبت عکس‌های سلفی شما وجود دارد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به یک باتری 3 هزار میلی‌آمپری، رابط کاربری Sense 7 و نهایتا اندروید 5 اشاره کرد.

اما تازه‌ترین شایعات نشان می‌دهد که هیما از حسگر اثر انگشت نیز بهره خواهد برد، اما خوشبختانه این حسگر در محل جدیدی قرار خواهد گرفت (نسبت به HTC One Max) و در مواقع خاموش بودن صفحه نمایش نیز کار خواهد کرد. البته خبر بد در این حوزه این است که این پرچم‌دار را در نمایشگاه MWC ماه مارس نخواهیم دید و زمان تقریبی عرضه آن، احتمالا به اواخر آگوست یا سپتامبر موکول خواهد شد.

23 در مورد “مشخصات اچ‌تی‌سی Hima Ace Plus به بیرون درز کرد: دوربین 20 مگاپیکسلی، 3 گیگ رم و حسگر اثر انگشت”

  1. صبر کنید z5 سونی بیاد با 4گیگ رم 21مگاپیکسل دوربین و سلفی 8مگاپیکسل و……
    اونوقت htc و سامسونگ و … هیچ غلطی نمی توانند بکنند

    1. رم گوشیه زد شما بالاست
      چرا الکی نظر میدید
      هنوز گوشیها به اون حد یکمی مونده برسن که رم 4 بزارن

  2. سلام…
    برای چنین محصولی باید هم انتظار کشید
    آقای نویسنده در سایت ‏Htc‏ که چیزی درباره این محصولش نگفته!
    این شایعات رو از کجا جمع آوری کردید؟
    @ZamaN@

  3. htc برند خوبیه مخصوصا طراحیاش البته در بالا رده هاش اما باید با این مشخصات گرون باشه باید بیاد ببینیم چه میکنه

  4. ایول با این که از محصولا HTC خوشم نماید ولی خداییش به نظر میاد واقعا از لحظ دوربین و سخت افزارش تو بازار حرفی برای گفتن داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH