لوازم خانگی جدید ال‌جی پای به ایران گذاشتند!

LG-HA-Seminar-1

شب گذشته و در مراسم بزرگی که شرکت ال‌جی ایران با همکاری گلدیران در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار کرد، از نسل جدید یخچال‌های Next و ماشین لباس‌شویی تایتان رونمایی شد!

در ابتدای این مراسم، سمینار خبری با حضور خبرنگاران و مدیران ال‌جی و گلدیران برگزار گردید که در ابتدا با صحبت‌های کوتاه حسین تنهایی، قائم مقام و نائب رییس هیات مدیره گلدیران همراه بود. وی ضمن اشاره به موفقیت‌های گلدیران در بازار ایران و عرضه محصولات متنوع، عنوان کرد که همیشه سعی در خدمات رسانی مناسب به مشتریان و تولید محصولات در داخل کشور، یکی از اهداف این شرکت در کشور بوده است.

وی در این ارتباط اضافه کرد که ما از آمریکا و اروپا متشکریم چرا که فشارهای آن‌ها و ایجاد محدودیت‌ها سبب شد تا دولت ما کالاها را طبقه‌بندی کند و به دلیل قرار گرفتن بسیاری از محصولات لوازم خانگی در سبد دهم، واردات آن‌ها ممنوع شد و ما مجبور شدیم تا آن‌ها را در داخل کشور تولید کنیم و اکنون کارخانه‌ای در کاسپین قزوین جهت تولید ماشین ظرف‌شویی و لباس‌شویی داریم و همچنین در سیرجان، ۶۰ هزار متر دیگر به کارخانه قبلی افزوده شد که در مجموع مساحتی ۱۴۰ هزار متری جهت تولید یخچال در آنجا فعال است.

تنهایی در پاسخ به یکی از خبرنگاران در ارتباط با کیفیت تولیدات‌شان گفت: در حال حاضر مرجوعی اجناس ما به میزان ۰.۳ درصد رسیده است که از این نظر می‌توان ما را بهترین تولید کننده ال‌جی در دنیا دانست! وی همچنین ال‌جی را در برخی از فناوری‌ها مانند OLED پیشرو در سطح دنیا دانست و عنوان کرد که ما همیشه سعی کرده‌ایم تا محصولاتی را که برای کشورمان مناسب است، با بررسی‌های دقیق وارد کشور کنیم.

حسین تنهایی در ارتباط با ارز مورد استفاده جهت واردات گفت: برای استفاده از تولیدات خودمان، ما از وون کره‌جنوبی استفاده می‌کنیم که نسبت به ارزهایی چون یورو و دلار، صرفه بسیار بهتری داشته و در چارچوب قرارداد نفتی بین کشور ما و کره‌جنوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما برای کالاهایی که به تعداد کمتر وارد می‌شود، از ارز آزاد بهره می‌گیریم.

وی همچنین درباره محصولات جدیدی همچون جاروبرقی‌های روباتیک عنوان کرد که این سری از محصولات را برای دوره کوتاهی در کشور عرضه کردیم اما با استقبال خریداران روبه‌رو نشده است و ناچار به عدم عرضه آن‌ها شده‌ایم.

پس از سمینار خبری، در مراسم دیگری که در سالنی بزرگ‌تر و با حضور چهره‌های سرشناسی از دنیای هنر برگزار شد، محصولات جدید این کمپانی به صورت رسمی رونمایی شدند.

در ارتباط با محصولات جدید، رضا جابری – مدیر محصول لوازم خانگی گلدیران به توضیحات کاملی درباره آن‌ها پرداخت که در ادامه مشخصات کامل این محصولات را مطالعه می‌کنید.

ماشین لباس‌شویی تایتان

LG-HA-Seminar-2

این ماشین لباسشوئی‌های درب از جلو،  دارای ویژگی « TurboWash» هستند که این ویژگی از فناوری 6 Motion Direct Drive بهره مند است و با صرفه‌جویی در انرژی شستشو را به بهترین نحو تنها در 59 دقیقه انجام می‌دهد. همچنین به لطف ویژگی « TurboWash» تمامی مدل‌های جدید دارای برچسب انرژی +++A هستند. با کاهش مصرف انرژی 15 درصدی، این ماشین لباسشوئی‌های نوین ال‌جی می‌توانند  به کاهش هزینه‌های قبض برق مصرف‌کنندگان کمک و الگوی مصرف انرژیشان را اصلاح کنند.

اضافه شدن فناوری «TrueSteam™» این ماشین لباسشوئی‌ها را قادر می‌سازد تا لکه‌های سرسخت، بوی بد و چین و چروک‌های لباس را به آسانی پاک کنند. با حفظ لطافت و طراوت حتی ظریف ترین پارچه، این فناوری هوشمند کیفیت اصلی پارچه را حفظ می کند و نیاز به نرم‌کننده‌های شیمیایی را از بین می‌برد.

فناوری «TurboWash» شرکت ال‌جی

فناوری بی‌نظیر « TurboWash» شرکت ال‌جی، ویژگی Jet Spray را برای کاهش مؤثر زمان، بهبود شستشو و ذخیره انرژی به کار گرفته است. ترکیب اسپری مستقیم آب به لباس‌ها (در زمان حدود 120 ثانیه) با عملکرد شستشو و آبکشی بی نظیر ناشی از فناوری  «6 Motion Direct Drive»،  ویژگی «TurboWash» را قادر می‌سازد تا در زمانی کم، بیشترین کارائی را داشته باشد. با این نوآوری‌های شرکت ال‌جی، برنامه های پرکاربرد ماشین لباسشوئی نظیر، Cotton، Cotton Large، Mix و Easy Care از لحظه آغاز تا پایان تنها 59 دقیقه طول می‌کشند. زمانی که دستگاه بر روی TurboWash™ تنظیم می‌شود، ماشین لباسشوئی‌های درب از جلوی ال‌جی، مصرف انرژی را تا 15 درصد کاهش می‌دهند و در مصرف آب تا 40 درصد صرفه جویی می‌شود. بنابراین، مصرف‌کنندگان می‌توانند لباس‌هایشان را سریعتر بشویند و قبض آب و برق با هزینه کمتری داشته باشند.

فناوری 6 Motion Direct Drive  ال‌جی   

با استفاده از ترکیب شش حرکت شستشوی متفاوت، سیستم «6 Motion Direct Drive» کمک می‌کند تا برنامه های شستشوی مختلفی متناسب با گستره وسیعی از پارچه‌ها وجود داشته باشد. این سیستم هوشمند همچنین باعث می‌شود تا لباس آسیب نبیند و چروک کمتری داشته باشد. به لطف موتور  Inverter Direct Drive  ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی، دارای قابلیت اطمینان بالا و بسیار کم ‌صدا هستند. شرکت ال‌جی زمان کارکرد این موتور را تا 10 سال ضمانت می‌کند.

فناوری «TrueSteam™» ال‌جی

آخرین ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی، از فناوری «TrueSteam™» بهره می‌برند که در ویژگی‌های Steam Refresh و Allergy Care و Steam Softener کاربرد دارد. ویژگی Steam Refresh با استفاده از بخار به جای آب، لکه‌ها و بوهای نامطبوع را در 20 دقیقه از بین می‌برد و یک شستشوی عمیق را ممکن می سازد.  فناوری «TrueSteam™» همچنین برای از بین بردن آلرژی، موجودات موذی و مواد شوینده باقی‌مانده در لباس که همه آنها عامل ایجاد ناراحتی‌های پوستی و تنفسی هستند، مؤثر است. برای حفظ سلامت مصرف‌کنندگان، ویژگی «Steam Softener» جایگزینی سالم و مؤثر برای نرم‌کننده‌های شیمیایی است.

سری جدید یخچال‌های Door in Door موسوم به نکست

LG-HA-Seminar-3

یخچال نکست، مجهز به یک درب دیگر روی درب اصلی یخچال است. مشتریان این محصول ، می‌توانند تنها با فشار یک دکمه به سرعت و آسانی به مواد غذایی مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا کنند. یخچال جدید ال‌جی همچنین مجهز به کمپرسور اینورتر خطی است که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و سر وصدای ناشی از موتور را هم کاهش می‌دهد. نکست، به خاطر سیستم تهویه پیشرفته خود  (+Fresh Hygiene) غذا را تا مدت زمان زیادی تازه نگه می‌دارد و همچنین با سیستم ذخیره‌سازی هوشمند خود به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که چیدمان یخچال را به دلخواه خود تغییر دهند.

دسترسی آسان و سریع با Door™ -in-Door

شما با داشتن این یخچال می‌توانید تنها با فشار یک دکمه به آسانی به مواد غذایی و نوشیدنی‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. با وجود
ال‌جی Door™-in- Door تعداد باز و بسته کردن درب اصلی در طول روز به کم ترین اندازه می رسد . بدین ترتیب خروج هوای سرد تا 47.3 درصد کاهش می‌یابد و مواد غذایی مدت زمان بیشتری تازه باقی می‌مانند.

فضای بزرگ قفسات نکست، به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد که مواد غذایی را بر حسب نیاز خود بچینند. آن‌ها می‌توانند ارتفاع طبقات آن  را بر اساس آنچه می خواهند در یخچال بگذارند، تغییر دهند. این یخچال همچنین مجهز به یک “مینی بار” کوچک است که مصرف‌کننده می‌تواندآن را بیرون کشیده، ظرف مورد نیازش را روی سطح صاف آن قرار دهد و در حالی که کنار یخچال ایستاده، نوشیدنی خود را داخل فنجان یا لیوان بریزد و دیگر زحمت حمل بطری‌های سنگین را به خودش ندهد.

بهترین نوع چیدمان با سیستم ذخیره‌سازی هوشمند سیستم ذخیره سازی هوشمند، چیدمان مواد غذایی را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند. یخ‌ساز باریکی که در داخل درب اصلی تعبیه شده، فضای کمتری از یخچال را به خود اختصاص و فضای بیشتری را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد و این به معنی سازمان‌دهی آسان‌تر یخچال و دسترسی آسان‌تر به محتویات داخل‌اش است. در این مدل جدید یخچال‌های ال جی، یخ‌ساز از طبقه بالایی یخچال به در سمت چپ منتقل و بدین ترتیب فضای بیشتری برای ذخیره مواد غذایی و آشامیدنی فراهم شده است. با این طراحی ویژه فضای جدید و  بیشتری را در قسمت پایین یخچال به وجود می‌آورد که می‌تواند برای ذخیره کردن تخم مرغ و مواد غذایی کم‌حجم مثل پنیر یا ژامبون مورد استفاده قرار گیرد.
این سیستم ذخیره سازی هوشمند با وجود “قفسه تاشو”،  فضای بیشتری را برای قراردادن بطری‌های بلند و ظروف سوپ‌خوری بزرگ ایجاد می‌کند. این سیستم هوشمند تنها منحصر به فضای یخچال نیست. در قسمت فریزر نیز با افزایش تعداد کشو ها و طراحی آنها به صورتی که به آسانی باز و بسته شوند و قابلیت تحمل وزن اجسام سنگین را داشته باشند، فضای بیشتری فراهم می شود.

کاهش مصرف انرژی با تکنولوژی کمپرسور اینورتر خطی

کمپرسور اینورتر خطی که دارای ضمانت ده ساله است، ذخیره انرژی را تا 32 درصدافزایش، سر و صدای ناشی از موتور را تا 25درصد کاهش می‌دهد و به تازه ماندن مواد غذایی در دمای مطلوب کمک می‌کند. به کمک حرکت خطی پیستون این کمپرسور، از اصطکاک داخلی کاسته شده و بدین ترتیب عمر دستگاه بیشتر می‌شود.

سیستم تهویه پیشرفته +Fresh Hygiene  

سیستم تصفیه هوای پیشرفته یخچال نکست، با استفاده از فیلترهای چند لایه و یک فن جداگانه به استریلیزه کردن و از بین بردن باکتری‌ها، ویروس‌ها، کپک و بوی فضای داخلی یخچال کمک می‌کند. این سیستم تهویه پیشرفته ال‌جی دارای 5 مرحله بوزدایى بسیار کارامدی است. دولایه فوتوکالیست و لامپ فرابنفش، تا  9999/99% باکتری ها را از بین می برند. این در حالی است دو لایه فیلتر بوزدای کربنی تعبیه شده در داخل این یخچال، بوهای اسیدی و قلیایی ناشی از سبزی و ماهی فاسد را هم کاهش می‌دهد. فیلترهای به کار رفته در سیستم +Fresh Hygiene   طول عمر بالایی دارند و تا زمان زیادی نیازی به تعویض آنها نیست و این بدین معناست که نکست، آسایش و هزینه کمتری برای مشتری به همراه دارد.

آب سرد کن یخچال که روی در اصلی قرار گرفته، آبی خنک و گوارا تولید می‌کند و طراحی آن به گونه‌ای است  که معادل 10 لیتر فضای بیشتر را برای ذخیره مواد غذایی فراهم می سازد. همچنین، دستگیره افقی براق این آب سرد کن، جدیدترین یخچال ال‌جی را زیباتر و لوکس‌تر نشان می‌دهد.

15 در مورد “لوازم خانگی جدید ال‌جی پای به ایران گذاشتند!”

  1. واقعا لوازم ال جی عالیه وبا بقیه برندها قابل قیاس نیست,من کل لوازم ال جی رو تو منزل دارم واز همشون راضیم

  2. عالیه.یخچال با این همه تکنولوژِی که توش به کار رفته با مصرف انرژی پایین. دیگه از این بهتر نمیشه

  3. لوازم با کیفیت و عالی و فوق العاده کم مصرف. من هم یخچال و هم لباسشویی الجی رو خریدم که از هردوشون راضی هستم. با دیدن مقایسه خمثی های سامسونگ و الجی هم به این نتیجه واقف شدم که تلویزیون جدید رو هم از مارک الجی انتخاب کنم. ولی تعریف از الجی دلیلی بر رد سامسونگ نیست اینو گفتم چون سامسونگ تو همه زمینه ها همیشه رقیب الجی محسوب میشه

  4. واقعا کار الجی امسال تحسین آفرین بوده
    خیلی فناوری در محصولاتش زیاده
    واقعا من که طرفدارشم دیگه واقعا با هیچ برندی عوضش نمیکنم به هیچ وجه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH