اپل بزودی مک‌بوک ایر جدید خود را با صفحه نمایش رتینا معرفی خواهد کرد!

چندی است که شایعاتی در خصوص معرفی مک‌بوک ایر 12 اینچی از سوی اپل شنیده می‌شود اما اخبار جدیدی حاکی از این هستند که اپل این محصول را در نیمه اول سال 2015 معرفی خواهد کرد.

DigiTimes نیز با تایید این خبر اضافه کرده است که یک شرکت نیز برای تولید صفحه نمایش‌های این محصول و اپل واچ با افزودن کارمندان خود سعی دارد تا این لپ‌تاپ را برای معرفی در سه ماهه اول امسال آماده کند.

9099-554-MBA11-34L_MBA13-34R_Pages-iPhoto_PRINT-l

این محصول جایگزین مک‌بوک ایر 11 و 13 اینچی خواهد شد در حالی که فروش مک‌بوک ایر 13 اینچی با قیمتی پایین‌تر ادامه خواهد یافت. ناگفته نماند که مک‌بوک ایر جدید از صفحه نمایش رتینا بهره خواهد برد.

هفته گذاشته نیز کمپانی اینتل پردازنده جدید خود را با نام Broadwell معرفی کرد که به احتمال زیاد اپل از این پردازنده استفاده خواهد کرد تا بتواند مصرف زیاد صفحه نمایش رتینای این محصول را بهبود بخشد. همچنین احتمال می‌رود که این محصول از USB 3.1 Type-C که اخیرا معرفی شده است بهره ببرد و همانند نسل قبلی خود یک لپ‌تاپ نازک و قدرتمند باشد.

حال باید تا زمان معرفی مک‌بوک ایر جدید منتظر بمانیم تا ببینیم این بار کمپانی اپل چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد و چه قیمتی برایش تعیین خواهد کرد.

7 در مورد “اپل بزودی مک‌بوک ایر جدید خود را با صفحه نمایش رتینا معرفی خواهد کرد!”

  1. لپ تاپ زیر 14 جالب نیست
    اگه قرار باشه یه روزی یه لپتاپ12 اینچی بگیرم سورفیس رو ترجیح میدم
    البته مک بوک15 2015 حرف نداره ها یعنی فوق العاده به معنای واقعی کلمه!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH