اطلاعات دو اسمارتفون جدید از موتورولا با پشتیبانی از 4G LTE درز کرده‌اند

Motorola-AH-245

امروز از منبعی بریتانیایی با نام Argos اطلاعاتی از دو دستگاه جدید موتورولا با پشتیبانی از 4G LTE درز کرده است که یکی نسخه جدید موتورولا موتو جی و دیگری موتورولا موتو ای است. نسخه جدید موتو جی با نام Moto G Tital ظاهر و از نظر فیزیکی با همان ابعاد ساخته شده است و از لحاظ وزنی کمی سنگین‌تر است. صفحه نمایش این نسخه جدید در ضمن با رزولوشن 1280×768 پیکسل ساخته شده و نسبت به رزولوشن 1280×720 پیکسل ارتقا داشته است. از دیگر مشخصات این دستگاه جدید می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی، شکاف کارت حافظه با پشتیبانی تا 32 گیگابایت، دوربین 8 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری و تجهیز به اندروید آبنبات چوبی اشاره کرد.

اما نسخه جدید موتو ای با نام Moto E Styx کمی جالبتر است. به همان اندازه 4.3 اینچ ساخته شده و از شکاف کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و پردازنده چهار هسته‌ای به جای نوع دو هسته‌ای قرار گرفته است.

با توجه به پشتیبانی از اتصال 4G می‌توان متوجه شد که اسنپدراگون 400 برای این مدل انتخاب شده باشد. قیمت این نسخه جدید 165 دلار است.

وب سایت Argos عکسی از این دو مدل منتشر نکرده است، ولی می‌توان حدس زد که کاملا شبیه به نسخه‌های 3G باشند.

8 در مورد “اطلاعات دو اسمارتفون جدید از موتورولا با پشتیبانی از 4G LTE درز کرده‌اند”

  1. salar.mohammadalizadeh

    راستی .چیپ های مدیاتک هم به نسبت قدرت خوبی دارن ولی اگه از چیپ های گرافیکی آدرنو استفاده کنن عالی میشه.mali 450 mp4 که تو چیپ mtk 6592 هست بعضی موقع ها واقعا عالیه ولی یهو ریپ میزنه.راستی کره شمالی هم بازی داره.واقعا اینا میترسن چون نصف بازیکن ها خارجی ان!!!!

  2. salar.mohammadalizadeh

    اسنپدراگون 400 دیگه خیلی ضعیفه به نسبت چیپ های امروزی.ای کاش اسنپدراگون 600 جای اونو بگیره و اون به موبایل های پایین رده اختصاص پیدا کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH