بررسی تخصصی دیمو S350: سنت و مدرنیته!

حتما تاکنون نام کمپانی دیمو را شنیده‌اید! یک شرکت ایرانی که چند وقتی است تولید تلفن‌های همراه هوشمند و ساده را در دستور کار خود قرار داده است.

شرکت دیمو در این مدت محصولات زیادی را روانه بازار کرده است، اما چند وقتی است که تمرکز خود را بر روی اسمارت‌فون‌های مشتری پسند معطوف کرده است.

0000000002

یکی از محصولات روز این شرکت ایرانی، دیمو S350 است که یک میان رده خوش قیمت محسوب می‌شود. یک اسمارت فون 5 اینچی با مشخصاتی متوسط که می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب این روزهای بازار باشد.

بدون توضیح اضافی به بررسی این اسمارت فون می‌پردازیم.

طراحی

دیمو S350 از بدنه‌ای پلاستیکی بهره می‌برد. این اسمارت فون 5 اینچی سایز خوبی داشته و همین می‌تواند یکی از نقاط قوت آن باشد. طراحی محصول به شدت ساده انجام شده است اما در کناره‌ها از نواری فلزی رنگ بهره می‌برد که به زیبایی آن می‌افزاید.

full-left

این محصول با اینکه دارای صفحه نمایشی 5 اینچی است، اما به راحتی می‌توانید با یک دست با آن کار کنید.

اطراف صفحه نمایش کمی بیش از حد حاشیه دارد که قسمت جلویی آن را شبیه محصولات چینی بازار کرده است. در کنار این موضوع حاشیه قسمت زیرین و محلی که دکمه‌های مجازی قرار دارند، بیش از حد زیاد است و این دکمه‌ها نیز در وسط قرار نگرفته‌اند.

dimo-paeeen-dokme

در قسمت بالایی صفحه نمایش یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی قرار دارد که در کنار سنسورها به وضوح مشخص است. ضمنا در بخش اسپیکر مکالمه نیز نواری فلزی رنگ وجود دارد که زیبایی خاصی به این محل می‌بخشد.

dimo-bala-dorbin

در قسمت بالایی گوشی، پورت مینی usb و جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار گرفته است.

up

قسمت زیرین دیمو اس 350 نیز تنها به یک میکروفون کوچک مزین شده است.

down

در نگاه اول به گوشی، توجه شما به قسمت بالای سمت راست دستگاه جلب خواهد شد. یک کلید بزرگ که بیشتر شبیه به دکمه‌های افزایش و کاهش صداست. اما این دکمه پاور است که بزرگ‌تر از حد معمول است! نوار استیل شکلی که می‌بینید نیز با طراحی خاصی قرار گرفته و حالتی منحنی شکل دارد.

به دلیل استتار قدرتمند این دکمه، پیدا کردن آن واقعا سخت است!

right-side

در سمت چپ نیز یک کلید بزرگ‌تر از نمونه سمت راستی می‌بینیم که این بار وظیفه آن کاهش و افزایش صدای این اسمارت فون است. مورد استتار قبلی، برای این دکمه نیز صدق میکند!

left-side

اما قاب پشتی دیمو اس 350 کاملا پلاستیکی است!

back-full

در بالای این قسمت، دوربین و تک فلش LED را مشاهده می‌کنیم. دوربینی که به گفته شرکت دیمو با قدرتی 8 مگاپیکسلی عرضه شده است! اما شواهد چیز دیگری را نشان می‌دهد که در ادامه حتما به آن خواهیم پرداخت .

dimo-dorbin-post

در زیر دوربین مارک دیمو را می‌بینیم و در قسمت پایینی نیز، اسپیکر و نام گوشی را ملاحظه می‌نماییم.

back-down

قاب پشتی این گوشی با کمی تلاش باز می‌شود! پس از باز شدن با یک باتری غول آسای قرمز رنگ مواجه می‌شوید که بر روی آن نکات جالبی نوشته شده است.

battrey

این باتری توانی معادل 1800 میلی‌آمپر داشته و می‌تواند تا یک روز برای شما دوام بیاورد!

back-battrey

دیمو اس 350 قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد. اما جالبی کار اینجاست که این محصول از یک سیم کارت مینی و یک سیم کارت میکرو پشتیبانی می‌کند! به همین دلیل برای جا زدن این دو سیم کارت و البته کارت حافظه خود حتما اذیت خواهید شد!

back

پس از باز کردن قاب پشتی، در قسمت زیرین، اسپیکر گوشی را می‌بینید که بالای آن کلمه mp3 درج شده است که دلیل آن را متوجه نشدم! شاید منظور سازنده این بوده است که این اسپیکر با صدای بلندش جان می‌دهد برای گوش دادن به فایل‌های mp3!

البته دیمو کمی هم خلاقیت به خرج داده و برای S350 خود دو قاب درون جعبه گوشی قرار داده است! یک قاب آبی روشن متالیک که آن را برای استفاده بانوان مناسب می‌سازد و در کنار آن‌هم قابی سفید رنگ از نوع مات که در نوع خود آن‌هم مناسب است!

abi-2 abi-4 DSC05374

اما از لحاظ کلی، طراحی و ظاهر گوشی در حد خوبی بوده و مشکل خاصی ندارد.

صفحه نمایش

این محصول از یک صفحه نمایش 5 اینچی از نوع IPS و وضوح 540 در 960 پیکسل یا همان qHD بهره می‌برد. چگالی پیکسلی این صفحه نمایش نیز چیزی برابر 240ppi است که در نوع خود خوب و مناسب به نظر می‌رسد، به طور مثال چگالی پیکسلی گوشی LG L Bello که اسمارت فونی 5 اینچی است برابر 196ppi است (البته محصول نام برده نیز به لطف استفاده از پنل IPS هیچ گونه کاستی ندارد) پس در هنگام استفاده از آن برای مشاهده فیلم و یا وب گردی حقیقتا از این لحاظ مشکلی را مشاهده نخواهید کرد.

روشنایی صفحه نمایش S350 مناسب بوده و نسبت به یک محصول میان رده و ارزان قیمت مناسب ارزیابی می‌شود.

دیمو که به تازگی برنامه خود را برای تولید اسمارت فون‌های با کیفیت و مشتری پسند شروع کرده است، با ادامه این روند حتما می‌تواند در بازار مشتریان خاص خود را پیدا کند.

این صفحه نمایش در نور زیاد و زیر آفتاب نیز شما را تنها نگذاشته و می‌تواند همراهی‌تان کند. البته با توجه به اینکه کسب اطلاعات در خصوص محصولات دیمو کمی سخت است، توجه شما را به تصاویر مقایسه ای این محصول جلب می‌کنم:

(گوشی سمت راست دیمو S350 و دستگاه سمت چپ Honor 3C Huawei  است)

moghayese-1 moghayese-2 moghayese-3

سخت افزار 

شرکت دیمو برای محصولات خود اکثرا از پردازنده‌های کمپانی مدیا تک بهره می‌برد. این بار S350 از پردازنده 4 هسته‌ای مدیا تک مدل MTK6582 بهره برده که فرکانس آن برابر با 1.3 گیگاهرتز بوده و رابط گرافیکی‌اش Mali-400 است. دیمو برای این دستگاه 1 گیگابایت رم در نظر گرفته و از 4 گیگ حافظه داخلی نیز بهره برده که البته بسیار کم است و بیش از نیمی از آن توسط خود دستگاه پرشده است!

اما خیلی نمی‌توان در مورد این سخت افزار صحبت کرد، به همین دلیل بدون سخن اضافه به سراغ نتایج بنچمارک‌های معتبر دنیا می‌رویم.

ابتدا به سراغ نرم افزار AnTuTu می‌رویم. دیمو اس 350 توانست از انتوتو امتیاز 18071 را کسب کند که در نوع خود جالب است.

antutu

مقایسه این محصول را با چند گوشی روز بازار می‌توانید ببینید:

سپس به سراغ نرم افزار بنچمارک پی رفتیم و با عدد 353 مواجه شدیم.

pi

نهایتا از نرم افزار Quadrant درخواست کردیم تا قسمت‌های مختلف دیمو اس 350 را بررسی کرده و به ما گزارشی ارائه کند!

quadrant

نتیجه را می‌توانید در نمودار زیر به طور تمام و کمال ببینید

در هنگام کار با دیمو اس 350 و گشت و گذار بین منوها، با هنگ و یا لگ مواجه نخواهید شد و این محصول میان رده دارای این چنین مشکلاتی نخواهد بود و می‌توانید برای اجرای بازی‌های ساده نیز بر روی اس 350 حساب باز کنید.

دوربین

دیمو اس 350 همانند 99 درصد اسمارت فون‌های امروز بازار، از دو دوربین بهره می‌برد. یکی در پشت به عنوان دوربین اصلی و دیگری در جلو و جهت ثبت عکس‌های سلفی و …!

بر روی جعبه این محصول مشخصات این دو دوربین 5 و 1.3 مگا پیکسل درج شده است، اما شواهد چیز دیگری نشان می‌دهد!

این محصول بنا به گفته سایت رسمی دیمو و البته بنچمارک‌های نصب شده بر روی گوشی، از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد. نرم افزار مختص دوربین در این محصول، تنظیمات خاصی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و به طور اتوماتیک اکثر دستورات را انجام می‌دهد. اما در میان قابلیت‌های عکاسی می‌توان به HDR، تشخیص چهره، عکاسی پاناروما، تشخیص لبخند و چند افکت بر روی تصویر اشاره کرد.

در تصویر زیر می‌توانید نرم افزار مربوطه را ببینید:

camrea-back

در حوزه فیلم‌برداری، این دوربین 8 مگاپیکسلی آن‌چنان قدرتمند نیست! حجم فیلم 1 دقیقه‌ای چیزی حدود 80 مگابایت شد. در قسمت تنظیمات مربوط به فیلم‌برداری شما توانایی انتخاب وضوح فیلم‌برداری را نداشته و می‌توانید تنها به انتخاب گزینه‌هایی همچون Low ،medium ،high ،Fine بسنده کنید.

camrea-film

البته عکس‌های ثبت شده توسط این دوربین آن‌چنان هم بد نبوده و در شرایط نور کافی و اصطلاحا عکس‌های روز، می‌تواند شما را راضی کند! شاید بتوان توان دوربین S350 را در حد یک نمونه 5 مگاپیکسلی ارزیابی کرد.

دوربین دوم و سلفی این محصول به گفته شرکت دیمو قدرتی معادل 2 مگاپیکسل دارد. کیفیت این دوربین نیز در حد عالی نبوده اما می‌توانید برای مکالمات تصویری بر رویش حساب کنید؛ آن‌ هم در حد یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی یا به گفته دیمو 2 مگاپیکسلی! در ادامه نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین را مشاهده می‌فرمایید.

front-camera
عکس با دوربین جلو
IMG_20150117_144407_1-hdr
HDR

posht

رابط کاربری و سیستم عامل

یکی از نقاط قوت این میان رده خوش قیمت ایرانی، سیستم عامل آن است که در واقع آخرین نسخه اندروید است! دیمو S350 با اندروید 4.4.2 یا همان کیت کت عرضه شده است! طبیعی است که خبری از اندروید آب‌نبات چوبی برای این محصول نخواهد بود.

Screenshot_2015-01-08-12-05-10

رابط کاربری محصولات دیمو بیشتر همان اندروید خام است!

البته شاید این رابط کاربری کمی شما را به یاد محصولات ارزان قیمت هوآوی نیز بیندازد. به هر حال رابط کاربری به کار رفته بر روی دیمو اس 350 حرف خاصی برای گفتن نداشته و از امکانات خاص نرم افزاری نیز بهره نمی‌برد!

تصاویر منوها و رابط کاربری را می‌توانید ببینید:

UIX UIX-2

مالتی مدیا و پخش صدا

دیمو اس 350 با سایز 5 اینچ اش می‌تواند گزینه مناسبی برای وب گردی یا انجام بازی‌های ساده باشد. البته با توجه به رزولوشن متوسط نمی‌توان خیلی برای دیدن فیلم با آن متمرکز شد، هرچند در انجام این کار نیز ناتوان نبوده و فیلم‌های HD را می‌تواند به راحتی پخش کند.

اما یکی از ویژگی‌های جالب این محصول میان رده، صدای بالایش است. اگر خاطرتان باشد گفتیم که بر روی اسپیکر این محصول نام MP3 حک شده است! بدون شک منظور تولید کننده این بوده است که با این گوشی موزیک گوشی دهید، آن‌هم از نوع MP3!

دیمو اس 350 با تک اسپیکر خود از صدای بلندی برخوردار است، البته این صدا وقتی در بیشترین حالت ممکن قرار می‌گیرد کمی بی‌کیفیت شده و نویزدار می‌شود. اگر این بلندگو در جلوی گوشی قرار داشت واقعا عالی بود، چون قرار گیری آن در قسمت زیرین قاب پشتی، باعث می‌شود تا هنگامی که گوشی در حال زنگ خوردن است، رسما صدا به کلی خفه شود و با برداشتن گوشی از روی سطح، صدای آن به یک باره چند برابر می‌شود!

باتری

همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، دیمو برای اس 350 از یک باتری 1800 میلی‌آمپری بهره گرفته است. اما با توجه به اینکه این دستگاه از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند، باتری آن در بهترین حالت می‌تواند یک روز را در خدمت شما باشد! آن‌هم با استفاده عادی.

sim-kart

به طور مثال در صورت فعال بودن Wi-Fi، وب‌گردی و کمی گشت و گذار باید به سرعت منتظر تخلیه باتری باشید و شاید پیش از اینکه به ساعت 10 شب برسید نیاز به یک پریز برق پیدا کنید!

مشکلی دیگری که در باتری این محصول دیده شد، تخلیه سریع آن پس از رسیدن به 15 درصد است! به طور مثال اگر در حال گشت و گذار در اینترنت هستید و با اینستاگرام خود مشغولید و ناگهان پیغام کاهش باتری تا سطح 15 درصد را مشاهده کنید، پس از چند دقیقه این عدد به 10 و ناگهان به 4 می‌رسد!

پیشنهاد می‌شود که هرگاه باتری شما به حدود 20 درصد رسید حتما آن را به شارژر متصل کنید، چون اصلا اعتباری به آن نیست! چیزی شبیه به آمپر بنزین پراید! بالاخره هر دو تولید داخل‌اند دیگر . . .

ارتباطات

این محصول ساده و ایرانی قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را داشته که یکی از آن‌ها می‌تواند برای شما 3G را هم ساپورت کند!

بلوتوث، Wi-Fi و سنسورهای نور و مجاورت از دیگر قابلیت‌های این گوشی انشالله ایرانی است! ضمنا شما می‌توانید حافظه داخلی اس350 را با استفاده از کارت حافظه تا 16 گیگابایت افزایش دهید.

حرف آخر

دیمو اس 350 را می‌توانید در حدود قیمت 350 هزار تومان از بازار تهیه کنید. این محصول با این سایز و این قیمت رقیب خاصی در بازار ندارد و می‌توان از چند مورد گوشی چینی، برند اسمارت و البته نمونه‌های دیگر خود کمانی دیمو را نام برد که اکثرا در یک سطح قرار می‌گیرند.

با این محدوده قیمتی، این محصول ایرانی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. دیمو اس 350 با گارانتی یک ساله عرضه می‌شود که با توجه به تجربه شخصی این‌جانب از گارانتی و نماینده رسمی این کمپانی در تهران، چندان بر رویش حساب باز نکنید و آن را بدون گارانتی بپندارید!

 لبخند

صفحه نمایش بزرگ و وضوح مناسب
ارزش مناسب نسبت به قیمت
صدای بلند
وزن کم

اشک

طراحی بسیار ساده و قدیمی
دوربین متوسط
باتری ضعیف

35 در مورد “بررسی تخصصی دیمو S350: سنت و مدرنیته!”

  1. لوازم جانبیش گیر نمیاد و بعد از یک سال اسپیکر از کار میوفته و باتری هم باد میکنه . تو این رنج قیمت گوشی های هواوی واقعا فوق العاده هستن . برند های ایرانی همیشه ضعیف کار میکنن و قابل مقایسه با برند های دیگه نیستن. پس پولتون رو هدر ندید.

  2. سلام من گوشیه دیمو مارون ۵دارم و درگرفتنه تنظیمات و فعال کردن نت مشکل دارم چون پیغام ۸۰۰۸همراه اول عدم وجودتنظیمات برای این گوشیه .چه گنم استاد بهمنی؟

  3. من دارم عالی عالیه این گوشی.تنها مشکلم باهاش باطری 1800 میلی امپری هستش که برای این گوشی قوی واقعا به درد نمیخوره، یه سوال میشه یه باطری با توان 2000 میلی امپری که دقیق مثل باطری گوشی باشه بهش زد،گوشی رو دچار مشکل نمیشه

  4. سه تا خریدم برای سه خودم و داداشام
    یه سال نشده
    هر سه تاش باتریاشون باد کرد
    و کلا باتریش در کشور موجود نیست
    و هر سه تا گوشی بایگانی شده
    نخرید آقا
    جنسی که اسم ایرانی روش بود رو نخرید

  5. سلام من این گوشی از نمایندگی دیمو تو پاساز علاالدبن خریدم در ظاهر همه جی اوکی بود. کاور پلاستیکی دور جعبه و برجسب های هولوگرا م ولی وقتی گوشی روشن کردم قبل از اینکه سبم کارت بذارم دیدم یه ییامک اومده و کال لوگ گوشی هم جند تا تماس بود مریوز به دی ماه 92 من گوشب اردیبهشت 94 خریدم .حالا دو روز گذشته جون گوشی رو برای هدیه خریدم نمیدونم قبول بکنه یا نه و تاج گوشی هم مشکل داره ولی بجز اون کیفیت صفحه نمایش واقعا خوبه دوربین جلو 8 مگا پیکسل واقعا عالیه کیفیت فیلمبرداری عالی ضمنا بازی های سنگسن مثل آسفالت 8 رو به راحتی اجرا میکنه واقعا تو این رنج قیمت هیج گوشی دیگه ای قابل مقایسه نیست .

  6. سلام دنبال بوف یا زد خش و کاور یا گارد برایاین گوشی میگردم ولی پیدا نمیکنم .اگه لوازم جانبی هم میفروشین بهم خبر بدین .اگرم نه لطفا راهنمایی کنید .ممنون

  7. باسلام.این گوشیه انصافا خوبیه اما مال دیمو نیست والا مال کمپانیه چینیه بلو بو هست که دیمو ارم خودشو روش زده تو گوگل عبارت bluboo x1 رو سرچ کنید تاببینید دیمو گوشی اون شرکتو به نام خودش داده بیرون!!!!هی عجب دنیاییه دلمون خوش بود ایرانم گوشی میزنه نگو فقط ارم خودشو رو محصولات دیگران میزنه من دیگه حرفی ندارم بدرود…

  8. یکم عجیبه چون داداش من SP داره ولی تو AnTuTu راحت 24000 تا میاره نه 16500 !!!!!!
    به نظرم جای SP با دیمو عوض شده

  9. با این قیمت می ارزه اما خب مهمترین چیزی که نداره ساپورته حالا بقیه چیزایاییم که نداره چشم پوشی کنیم !!!!! هواوی بهترین برنده توی این رنجه و البته نه فقط توی این رنج بلکه توی همه قیمتا باید روش فکر کنید چون واقعا گوشیاش خوبه

  10. گوشی بدی نیس البته باطریش خیلی ضعیفه باطری 1800 میلی آمپری هست
    باطری 1800 میلی آمپر با صفحه نمایش 5 اینچی و سخت افزار 4هسته ای مدیاتک اصلا به درد نمی خوره باطریش حداقل باید دو هزار باشه
    باتشکر

  11. با سلام .بدون تعصب بگم این گوشی خیلی خوبه نسبت به قیمتش.سخت افزارش واقعا عالیه بنچمارکش 18000به بالا اومد گرفتم.دوربینشمواقعا خوبه شاید در شب نویز داشته باشه ک پرچمدارام این مشکلو دارن.صفحه نمایش با کیفیتی داره و من باهاش انواع ویدئو اچ دی و فول اچ دی رو پخش کردم نه نگفت اونم با نرم افزار پخش خودش.باطریش ضعیفتره که اونم باهاش مشکلی نداشتم خیلی و در آخر نرم افزارش که سادس و قابلیت های خاصی روش نداره ولی همین باعث شده واقعا روون باشه.از نظر بنچمارکم 4000 تا بالاتر از جی 630 هواوی بود ک برام جالب بود.هواوی با این قیمت آشغال به تمام معنا بهتون میده.منم از این برند ترس داشتم چون واقعا تجربشو نداشتم ولی الان میتونم بگم به هیچ عنوان ضرر نمیکنین.درضمن آسفالت 7و8 رو روش نصب کردم با 82 برنامه دیگه ذرهای گیر نداشته.بدرود

  12. خوب که هست ولى باتری رو راحت نمىشه ازش گزشت اما چرا انقدر به رابط هواوى سخت مىگىرید ظاهرش مىشه با اتصال به اینترنت تغىىر بدود تازه هواوى با حذف منو هنگ بزرگ از اندروید بر طرف کرد راستى لطفا آقای بهمنى بررسی اسپایدر وان رو بزارید من دیدم تو پنج ثانیه آسفالت هشت انجام داد تازه قند خون مىگىره و اىنارو با پونصد تومن میده پس لطفا بزارید

  13. نسبت به قیمتش گوشی خوبی هست بنچمارکش هم تقریبا نسبت به هم قیمت ها بهتره…
    رابط کاربری خام گوگل هم خوبه…
    ولی قیافش زیاد جالب نیست…
    اون یه تیمه دوربینش شبیه نوت3 هست…
    ولی در کل نسبت به قیمتش میصرفه…

  14. با سلام.ینی طراحی کردن یه گوشی انقدر سختکه دیمو اومده کپی زده؟باور نمیکنید تو گوگل عبارت bluboo x1 رو سرج کنید تو بخش ایمیج تصاویرو ببینید خدایی مو نمیزنه ها!!!!دقیقا یکینا فقط رو دیمو مارک دیمو زده رو بلوبو مارک بلوبو!!!!حتی رابط کاربریشونم یکیه درضمن این گوشی بلوبو بیش از یک ونیم ساله که میشناسمش ینی اول بلوبو بوده بعد دیمو کپی کرده ازش!!!!خدا یا همهی مارو به راه راست هدایت کن!!!!!!!!!

  15. جناب بهمنی
    این گوشی از لحاظ ابعاد و ظاهر به چه گوشی نزدیکه ؟
    چون گوشی های ایرانی لوازم جانبی ندارن ،شاید بشه از کیف یا گارد گوشی های دیگه استفاده کرد

    1. سلام
      برعکس صحبت شما در صفحه نمایش اکثر گوشیهای دیمو صفحه نمایشهای خوبی دارن این گفتم چون واقعا از اینا استفاده کردیم مثلا گوشی مارون 5 دیمو که در صفحه نمایش میتونم بگم قابل رقابت با گوشیهای برندهای مطرح گران قیمت میتونیم حساب کنیم واقعا عالیه و همنین باطری خیلی خوب این مدل مارون 5 فقط 3g نیست و تنهاعیب این گوشی 3g نداشتن هست همین در بقیه موارد کاملا عالی بوده در مورد این مدل هم صفحه نمایش خوبی داره باطری درست میگید انتظار باطری ضعیفو نداشتیم از این مدل و اما در مورد پرچمدار این برند دیمو که کمتر کسی داره اونم گوشی سارینا فبلت دیمو هست دیونه این مدل شدم و هر طور شده میخرم فبلت 6 اینچی صفحه نمایش خیلی خیلی خوب و همچنین باطری عالی با دوربین خوب باور کنید عیب در این گوشی ندیدم چون دوستم این مدلو 7 ماهی میشه داره استفاده میکنه و کاملا عالیه فقط قیمت زیر 700 میخوام بخرم بالاتر با اینکه دوستش دارم حاظر به خریدش نیستم تعصبی به برند دیمو ندارم و نداشتم فقط در مورد 3 مدل فبلت سارینا و همچنین گوشی 4 اینچی بسیار خوب مدل مارون 5 چون تجربی کار کردم میدونم هر کسی بخره ضرر نکرده ولی در مورد دیگر مدلهای دیمو هیچ نظری نمیتونم بدم چون کار نکردم البته یه چیز یادم رفت مدل F1 دیمو این مدل جز صفحه نمایش خیلی خوب بقیه چیزاش یک افتضاحه به تمام معناست باطری این گشی فقط 5 الی 4 ساعت میتونه در حالت استفاده معمولی دوام بیاره 3G هم نداره فاجعه تر از همه رم گوشی 256 هست و سرعت گوشی واقعا فاجعه بود من نمیدونم دیمو چرا از رمهای 256 اصرار داره کار کنه!!!!

  16. عجب، حالا نمیدونم چه سیاستی بوده که به جای لفظ Made in IRAN دیمو خیلی اصرار داشته بنویسه Made By Dimo شاید قصد داره خودمختاری اعلام کنه و یا شایدم از اپل یاد گرفته ولی در هر صورت خوبه و آینده خوبی رو نوید میده که این شرکت ها بتونند روزی محصولات با کیفیت تری رو تولید کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH