سری جدید گلکسی A سامسونگ در ایران معرفی شد: محصولاتی برای جوانان

صبح امروز و در مراسمی خبری که در دفتر مرکزی سامسونگ در تهران و با حضور تعدادی از خبرنگاران و مدیران بخش موبایل سامسونگ برگزار گردید، گوشی‌های جدید سری A این کمپانی معرفی شدند.

در ابتدای این سمینار خبری که بیشتر جنبه آشنایی با این محصولات را داشت، علی جعفریه، مدیر بخش موبایل سامسونگ در ایران گفت: این سمینار تنها یک آشنایی کوتاه با محصول است و لانچ رسمی محسوب نمی‌شود. وی به این نکته اشاره کرد که برای گوشی بعدی از سری S (گلکسی S6) یک رونمایی متفاوت خواهیم داشت و در ارتباط با سری A افزود: این رده از محصولات سامسونگ بیشتر از همه مطابق با نظر و سلیقه جوانان ایجاد شده است.

galaxy-a-seminar-2

پس از این صحبت‌ها، مه‌سا سرافرازی، مدیر محصول بخش موبایل سامسونگ به معرفی سری‌های جدید محصولات سامسونگ موبایل پرداخت و گفت: رده A شامل گوشی‌هایی با بدنه فلزی و بسیار ظریف است. خانواده E مربوط به مدل‌های خوش دست، با بدنه پلاستیکی و باتری قدرتمند است. سری J هم گوشی‌های پایین رده در آن قرار می‌گیرند و قابلیت‌های زیاد را به همراه قیمت پایین ارایه می‌دهند.

وی سپس به توضیحاتی درباره گوشی‌های گلکسی A پرداخت و گفت: این رده در حال حاضر شامل سه گوشی A3 و A5 و A7 می‌شود. به خاطر طراحی خاص و شکیل این محصولات، 55 درصد خریداران از بین خانم‌ها و 45 درصد از میان آقایان هدف‌گذاری شده است و پیش‌بینی می‌شود که 33 درصد خریداران در بین رنج سنی 19 تا 25 سال باشند.

سرافرازی سه ویژگی اصلی سری محصولات A را در طراحی، دوربین جلوی قوی و وجود یک تصویر و صدای زنده دانست و نازک‌ترین گوشی این رده را A7 با ضخامت 6.3 میلی‌متری نامید.

galaxy-a-seminar-6

وی هر سه مدل این رده را مجهز به دوبین 5 مگاپیکسلی در جلو عنوان کرد و افزود: تمام گوشی‌ها توانایی پوشش دادن عکس‌های سلفی تا 85 درجه را دارا هستند و در حالت عکس‌های واید این میزان تا 120 درجه هم می‌تواند افزایش یابد. مدیر محصول سامسونگ موبایل از دیگر توانایی‌های عکاسی این گوشی‌ها به ثبت عکس به صورت GIF اشاره کرد که می‌توانند تا 20 تصویر به صورت پشت سر هم و با ماکسیمم حجم 2.9 مگابایت را ذخیره کنند. همچنین به غیر از حالت Beauty که اختصاص به زیبا سازی عکس سلفی از طریق شفاف سازی پوست صورت دارد، حالت جدید Slim Face نیز قرار داده شده که در این حالت با درشت کردن چشم‌ها و همچنین باریک شدن بخش پایینی صورت، تصویر بسیار زیباتری از چهره کاربر گرفته می‌شود.

وی در ادامه اشاره کرد که گوشی‌های سری A در دو نسخه تک و دو سیم کارت وارد بازار می‌شوند و از آنجایی‌که باتری این گوشی‌ها غیر قابل دسترس است، در نسخه دو سیم‌کارت، اسلات دوم به صورت هایبرید بوده و نقش سیم دوم و یا مموری کارت را به انتخاب کاربر بازی خواهد کرد.

سرافرازی در پایان این سمینار خبری کوتاه در پاسخ به سوال خبرنگار آی‌تی‌رسان درباره رده آلفا گفت که سری گلکسی آلفای سامسونگ به طور قطع دیگر تولید نخواهد شد و محصولات جوان پسند رده A به نوعی جایگزین این گوشی هستند.

galaxy-a-seminar-5
گلکسی A5 در کنار گلکسی نوت 4

galaxy-a-seminar-1 galaxy-a-seminar-3

galaxy-a-seminar-4

galaxy-a-seminar-7

19 در مورد “سری جدید گلکسی A سامسونگ در ایران معرفی شد: محصولاتی برای جوانان”

  1. اگه اینا سامسونگ رو قبول دارن…چرا از تبلت اپل استفاده میکنن. تویه عکسشون تبلیغ اپل رو به اجرا گذاشتن

  2. سخت افزارش خیلی ضعیف تر از قیمتشه
    گلکسی کور پرایم هم همین چیپ ست ای تری رو داره حدودا
    همه چیشون خوبه ب غیر از چیپ ست
    با پول ای تری میشه جی تو خرید
    الفا خیلی بهتر بود

    1. تازه مک بوکی که روش ویندوز 8 نصب شده. تنها نکته مهم اینه که بخاطر کم وزن بودن و کیفیت مک بوک هاست که تو ایران اقشار خاصی بخصوص خبرنگاران از مک بوک ها استفاده می کنند چون زیاد باید با خودشون لپ تاپشون رو حمل کنند. یا برنامه نویس ها ولی نکته مهم اینه که 90 درصد افرادی که در ایران مک بوک می خرند اولین خواستشون از فروشنده اینه که براشون ویندوز نصب کنند.

  3. مهدی مس کوب ساروی

    حالت جدید Slim Face نیز قرار داده شده که در این حالت با درشت کردن چشم‌ها و همچنین باریک شدن بخش پایینی صورت، تصویر بسیار زیباتری از چهره کاربر گرفته می‌شود. 😀

    مبنای سنجش زیبایی از نظر خودشون رو تو گوشیشون گذاشتن. مگه ما کره ای هستیم که چشممون درشت بشه زیباتر بشیم !!! 🙂

  4. خودشون حاظر به استفاده از محصولات سامسونگ نیستن بعد معرفیشم میکنن.این مک پرو چی میگه این وسط

  5. گوشیای خوبی زده..به خصوص فلزی بودنشون یه امتیاز برا اینا محسوب میشه.خدا کنه قیمتشونم خوب باشه

  6. گلکسی آلفا تنها گوشی سامسونگ بود که ازش خوشم میومد!! حالا اونم نمیزنن!! البته این گوشی جدیدا هم تا حد زیادی شبیه بهش هستن و ببینیم که از نظر قیمتی چطور از آب در میان!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH