سامسونگ گلکسی A5 ،A3 و A7 را بیشتر بشناسید

ساعاتی پیش گزارش سمینار خبری سامسونگ در ارتباط با محصولات رده A سامسونگ را مطالعه کردید و حال به این بهانه، معرفی کوتاهی از این سه گوشی سامسونگ برای شما انجام می‌دهیم.

البته متن زیر، بیانیه سامسونگ در ارتباط با سه گوشی گلکسی A5 ،A3 و A7 است و با هم صحبت‌های سامسونگ در ارتباط با این 3 گوشی را مرور می‌کنیم.

GALAXY A5 و GALAXY A3 ظریف و زیبا

GALAXY A3

  • Samsung GALAXY A5 و Samsung GALAXY A3 طراحی‌ ظریف‌تر و به‌روزتری نسبت به مدل‌های قبلی دارند و به پیشرفته‌ترین امکانات برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجهز هستند.
  • GALAXY A5 و GALAXY A3 که در رنگ و انداز‌ه‌های متنوع ارائه شده‌اند، به مصرف‌کنندگان این قدرت را می‌دهند که به سهولت و سرعت، لحظات را ثبت کنند، به شبکه‌های اجتماعی متصل شوند و مهم‌ترین لحظات زندگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
  • مدل‌های GALAXY A5 و GALAXY A3 ظریف‌ترین تلفن‌های هوشمند سامسونگ تا به امروز هستند و بدنه‌ای یکپارچه و تمام فلزی دارند. ضخامت A5و A3 به ترتیب 6.7 و 6.9 میلی‌متر است. این گوشی‌های همراه در رنگ‌های سفید، سیاه، نقره‌ای، صورتی، آبی کمرنگ و طلایی ارائه شده‌اند و به این ترتیب قابلیت انطباق با سلیقه‌های مختلف را دارند.
  • Samsung GALAXY A5 و Samsung GALAXY A3 برای کسانی که به طور مداوم به اینترنت متصل هستند و می‌خواهند از طریق شبکه‌های اجتماعی تصاویر ثبت شده را به سرعت به نمایش بگذارند، تجربه فوق‌العاده‌ای است. دوربین جلوی این دو محصول پنج مگاپیکسل است که امکان گرفتن عکس‌هایی با کیفیت بالا را بیش از پیش آسان کرده است.
  • امکانات عکاسی نوآورانه این دو گوشی مانند گرفتن سلفی با زاویه گسترده‌تر ، امکان عکس گرفتن با فرمان صوتی و حرکت دست ، GIF متحرک، امکان زیباسازی چهره ها و گرفتن عکس سلفی با دوربین عقب (Rear-cam Selfie)، به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق سیستم شناسایی خودکار صورت، عکس‌هایی جذاب و با کیفیت بالا بگیرند.
  • Samsung GALAXY A5 و Samsung GALAXY A3 به یک نمایشگر Super AMOLED پیشرفته و فناوری نمایش قابل‌ انطباق مجهز هستند که می‌توانند تصاویری شفاف‌تر با کنتراست بالا ارائه دهند و به این ترتیب در بیشتر فضاها حتی زیر نور زیاد خورشید، محتوایی با کیفیت بهتر و رنگ‌های زنده‌تر تولید کنند.
  • GALAXY A5 و GALAXY A3 به یک پردازشگر 1.2 گیگاهرتزی QUAD CORE مجهز هستند که می‌توانند چند کار را به طور پیوسته و هم‌زمان انجام دهند و امکان وب‌گردی (BROWSING) سریع‌تر را فراهم کنند.

این دو گوشی دارای ویژگی‌های مختص گلکسی‌ها از جمله حالت ذخیره باتری، وضعیت خصوصی (Private Mode) و چند صفحه نمایش (Multiscreen) و نیز قابلیت صوتی قابل انطباق هستند. با بهبود عملکرد تطبیق صدا (Adjustable Audio) در GALAXY A5 و GALAXY A3، صدای محیط تأثیر بسیار کمتری بر کیفیت صدای خروجی داشته و می‌توانید از بهترین کیفیت صدا لذت ببرید.

Galaxy A7 با بدنه فلزی، مخصوص علاقه‌مندان به حضور در شبکه‌های اجتماعی

SM-A700F(SS)_009_Set1_Gold

Galaxy A7 ظریف‌ترین تلفن هوشمند سامسونگ است که با سخت‌افزاری بهبود یافته، دارای قابلیتهای ویژه­ای همچون انجام هم‌زمان چند کار (Multitasking) است. این مدل که پیشرفته‌تر از مدل­هایGalaxy A3 و Galaxy A5 طراحی شده، به‌راحتی امکان ثبت و به اشتراک گذاشتن لحظات خوش کاربران را در شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

  • این محصول، از سری تلفن‏های هوشمند با بدنه‏ای کاملا فلزی و ظریف‌ است.
  • Galaxy A7 دارای پردازنده هشت هسته‏ای است که از ترکیب دو پردازنده چهار هسته‏‌ای تشکیل شده است. این پردازنده به کاربر امکان می‌‏دهد تا به‌ راحتی و به ‌سرعت، اطلاعات و داده‌های زیاد و با حجم بالا را پردازش کند.
  • Galaxy A7 دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی و دو گیگابایت رم، برای افزایش کارایی اپلیکیشن‌ها و رسانه‌های موردعلاقه کاربران است. این محصول جدید، به یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعت (mAh) نیز مجهز شده است.
  • یکی از ویژگی‌های قابل­توجه این گوشی، دوربین پیشرفته پنج مگاپیکسلی مخصوص گرفتن سلفی است که می‌تواند عکس‌هایی با زاویه گسترده‌تر ثبت کند. سلفی اتوماتیک به معنی امکان عکس گرفتن با فرمان صوتی و حرکت دست، از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.
  • این محصول به امکان «کنترل خودکار برای پاک‌سازی صداهای اضافه» ‘Always Clear Voice Auto Control’ با هدف کاهش انتقال آلودگی‏های صوتی مجهز است.
  • Galaxy A7 با قابلیت حالت خصوصی (Private Mode) امکان افزودن یک لایه امنیتی بیشتر را برای حفظ امنیت اسناد کاربران فراهم می‏کند. چند کاری از دیگر قابلیت‌های خاص این محصول است. این گوشی در سه رنگ سفید، سیاه و طلایی تولید و روانه بازار خواهد شد.

25 در مورد “سامسونگ گلکسی A5 ،A3 و A7 را بیشتر بشناسید”

    1. عااااالیه محشره ب خصوص سری ۲۰۱۶
      من خودم ۲۰۱۶ اش رو دارم خیلی خوبه ولی ۲۰۱۷ هم داره میاد ک جای خودشو داره ولی خیلی خوبه

  1. من حدود 6 ماهه که A5 خریدم و تا بحال ازش راضی بودم. نه داغ شدن و نه هنگ کردن هیچی ازش ندیدم. کافیه یه بار تو دستت بگیری و خوش دستیش رو حس کنی. محشره این گوشی!

    1. چند وقته دارید؟ راضی هستین ؟از همه چیزش ؟راستش منم تازه خریدم …نمیدونم چطوریه..ولی خوش دسته خدایی

  2. بسیار بسیار شیک ًً!
    پول داشتم ازینا میخریدم نازکیش منو کشته
    سرعت پردازندش هم خوبه بهترین گوشی سامسونگ

  3. سلام دوستان امشب رفتم مشخصات چند تا گوشی از هواوی را دیم که در همون رده نسبت به سامسونگ و الجی خیلی بهتر بود(محشر بود)
    اما واقعا اگر خودم بودم حا ضر بودم پول بیشتری را بدم ولی گوشی ضعیف تری را بگیرم چون برای من هوواوی بی کلاس هست.
    به امید روزی که هواوی هم بشه مثل برند های معروف.

  4. خوشم میاد اکثر کسایی ک کامنت میذارن اصن متن رو نمیخونن
    راستی
    16 مگابایت حافظه داخلی ؟
    لطفا ویرایش بشه

  5. اگر قیمتشون خوب باشه شاید یه تحولی در محصولات سامسونگ بوجود بیاد که بعید بدونم با قیمت مناسب بیان تو بازار!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH