راه اندازی سرویس از راه دور (Remote service) شرکت توسعه خدمات طرفه نگار

remote-service

شرکت توسعه خدمات طرفه نگار به عنوان بزرگترین شرکت تابعه از مجموعه گروه شرکت‌های طرفه نگار در راستای ارایه خدمات و پشتیبانی متمایز و در جهت ایجاد رضایت مندی به مشتریان نرم افزارهای هلو و هلیا تاسیس شده  است. این شرکت همواره با راه اندازی سرویس‌های جدید و کارآمد سعی در رسیدن به هدف عالی خود که همانا رضایتمندی و خدمت رسانی است، شروع به فعالیت نموده و راه خویش را ادامه می‌دهد.

یکی از جدیدترین خدمات ارایه شده توسط این شرکت، سرویس از راه دور (Remote service) نام دارد که با هدف تحت پوشش قرار دادن سراسری و مبتنی بربستر اینترنت است. این سرویس که  قابلیت ارایه در تمام طول ساعات  این شرکت (از 8 الی 24) را داراست، امکان  دسترسی بلافاصله به پشتیبانی و اطلاعات تخصصی را برای تمامی مشتریان طرفه نگار در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم آورده است.

کاربران نرم افزارهای هلو و هلیا که در واقع راهبری تجارت مشتریان را به‌عهده دارند، با برخورداری از این سرویس می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به متخصصین شرکت متصل شوند.

این سرویس که در چند ماه گذشته دوره آزمایشی را با موفیقت و رضایت مندی مشتریان پشت سر گذاشته، با ارایه یک پشتیبانی سریع موجب کاهش چشمگیر زمان‌های وقفه و افزایش بهره‌وری و بازده کسب و کار گردیده است.

5 در مورد “راه اندازی سرویس از راه دور (Remote service) شرکت توسعه خدمات طرفه نگار”

  1. استفاده از امکانات ریموت کار بسیار پسندیده ایست ودربعضی مواقع بهترین راه برای حل مشکل مشتری بدون این که نیاز به حضور فیزیکی باشد است.

  2. salar.mohammadalizadeh

    اینا هم چنان برنامه های اینترنتی درست میکنند که فکرشون هم به اینترنت ذغالی ماها نمیکشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH