اپ‌رسان: با این برنامه تبدیل به یک نوازنده حرفه‌ای موسیقی شوید!

با این سرگرمی آموزنده ممکن است از ماه‌ها شهریه‌ای که بابت کلاس پیانوی فرزند خود داده‌اید و او هنوز هم به نواختن علاقه‌ای نشان نمی‌دهد، پشیمان شوید.
برای کار با این پیانو نیازی به هیچ دانش اولیه‌ای ندارید، کار با آن ساده است و شما را ساعت‌ها به خود مشغول می‌سازد.
یکی از دلایلی که افراد مخصوصا کودکان در کلاس‌های آموزش موسیقی خسته و کسل می‌شوند، این است که مدت‌ها زمان می‌برد تا کسی بتواند صدایی دل‌نشین از ساز بیرون آورد. اما با این برنامه تنها ظرف چند دقیقه می‌توانید آهنگ‌های موردعلاقه خود را بنوازید.

آرشیو موسیقی برنامه آن‌قدر کامل است که می‌توانید سبک‌های مختلفی مانند کلاسیک، پاپ، سنتی، و حتی آهنگ‌های کودکانه را در آن پیدا کنید. این موارد هرروز کامل‌تر شده و هر بار ویژگی جدیدی به آن افزوده می‌شود.

Piano-by-Yokee2

برای کار با آن باید یکی از آهنگ‌های موجود در لیست را به‌دلخواه انتخاب کنید. زمانی که آهنگ مورد نظر خود را از میان سبک‌های مختلف انتخاب کردید، باید درجه دشواری نواختن را تعیین کنید. بسته به این‌که چقدر با موسیقی آشنایی دارید و اینکه چه مدت است که با این برنامه کار می‌کنید، می‌توانید یکی از سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته را برگزینید. حال زمان نواختن است! هرچه بهتر بنوازید امتیاز شما بالاتر خواهد بود. با این امتیازها دوستان خود را از طریق واتس اپ، فیس‌بوک، توییتر، ایمیل و… به چالش بکشید و ببینید چه کسی بهترین امتیاز را از آن خود می‌کند.
این تنها برنامه‌ای است که در آن می‌توانید بخشی از موسیقی را بنوازید، به این معنا که شما قطعه‌ای را نواخته و برنامه ملودی همراه آن را می‌نوازد.
علاوه بر قطعات موسیقی در سبک‌های مختلف، می‌توانید بسیاری از آهنگ‌های پاپ مشهور را هم در آرشیو این برنامه پیدا کنید؛ مانند آهنگ‌هایی از “امی واینهاوس” “کریستینا آگیولرا” “آلیشا کیز” و یا موسیقی‌هایی کودکانه مانند B-I-N-G-O.
نگران یادگیری نباشید؛ برای هر قطعه، 30 دقیقه پیش‌پخش ارائه می‌شود و با تمرین و تکرار کم‌کم بر تمامی موارد موجود در لیست تسلط پیدا خواهید کرد.
محصول دیگر این توسعه‌دهنده Karaoke است که مختص به زمینه خوانندگی است و 15 میلیون کاربر دارد. البته قول آن‌هم داده‌شده که در آینده این دو برنامه با یکدیگر قابلیت تعامل داشته باشند.
Piano by Yokee در گوگل پلی امتیاز 4.1 را به خود اختصاص داده و بازخوردها به آن اغلب مثبت است.

Piano-by-Yokee1

مزایا

– مناسب برای افراد از تمامی گروه‌های سنی
– کارکرد ساده و روان
– سرگرم‌کننده و آموزشی
– شاد و آهنگین
– رایگان

معایب

– دارای تبلیغ است که البته در مورد برنامه‌های رایگان امری طبیعی است.
– برخی موارد برنامه را باید خریداری کنید.

بازی کنید و نواختن پیانو را بیاموزید

5 در مورد “اپ‌رسان: با این برنامه تبدیل به یک نوازنده حرفه‌ای موسیقی شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH