با آی‌فون 6 اندرویدی و ارزان آشنا شوید!

تاکنون کمپانی‌های چینی محصولات زیادی را معرفی کرده‌اند که برخی از آن‌ها سعی دارند محصولی همانند آی‌فون‌های اپل بسازند و تاکنون نیز شاهد چنین محصولاتی بوده‌ایم. امسال نیز کمپانی Gold-East در نمایش CES محصولی را با شباهت بسیار زیاد به آی‌فون 6 معرفی کرد که MS937 نام داشت.

iphoneclone2

این گوشی واقعا شبیه به آی‌فون 6 است و حتی بزل دور صفحه نمایش نیز اندازه مشابه آی‌فون 6 را دارد و نوار طلایی رنگ آی‌فون 6 در اطراف این محصول دیده می‌شود. کلید خانه نیز همانند محصول اپل دایره‌ای شکل است. اما MS937 قیمتی به مراتب پایین‌تر از آی‌فون 6 دارد و با پرداخت 115 دلار می‌توانید یکی از آن‌ها را داشته باشید.

یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش پشتی جای خوش کرده است که از لحاظ مگاپیکسل پایین‌تر از دوربین 8 مگاپیکسلی اپل بوده و همچنین توان رقابت با دوربین‌ سایر پرچم‌دارن را نیز ندارد (تنها شکل و شمایل یک پرچم‌دار را دارد).

iphoneclone3

صفحه نمایش این محصول نیز فول اچ‌دی نیست و از یک نمایشگر اچ‌دی بهره می‌برد و همچنین از شبکه 4G نیز پشتیبانی نمی‌کند. گفتنی است که این گوشی از سیستم عامل اندروید با رابط کاربری شبیه به اپل استفاده می‌کند.

Gold-East MS937 تنها محصولی نیست که سعی دارد خود را به خاندان آی‌فون شباهت دهد و تاکنون کمپانی‌های زیادی در این راه قدم برداشته‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند به لنوو و هوآوی اشاره کرد.

10 در مورد “با آی‌فون 6 اندرویدی و ارزان آشنا شوید!”

  1. بیاین ی طرح اصل ایفون 6 براتون بگیرم 400 تومن !!!

    مو نمیزنه با اصلیش…

    مگه اینکه با اصلیش بذاری کنار هم و با ی ذره بین بیافتی به جانشون !!!

    ولی آن کجا و این کجا !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH