گلکسی S6 از 4 گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود!

با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچم‌دار کمپانی‌های مختلف امروز یک رسانه کره‌ای اخبار جدیدی را در خصوص گلکسی S6 منتشر کرده است که فعلا در حد شایعه به سر می‌برد و تایید یا رد نشده است.

galaxy note edge15 (2)

بر اساس این گزارش سامسونگ تصمیم دارد تا پرچم‌دار جدید خود را با 4 گیگابایت حافظه رم روانه بازار کند. این در حالی است که شایعات گذشته خبر از حافظه رم 3 گیگابایتی می‌دادند و پرچم‌دار فعلی این شرکت نیز چنین رمی دارد. تحلیلگران کره‌ای نیز این خبر را تایید کرده‌اند. پس با این اوصاف شاهد یک حافظه رم 4 گیگابایتی بر روی گلکسی S6 خواهیم بود که در صورت صحت آن سامسونگ تصمیم دارد بهترین‌ها را برای پرچم‌دار جدید خود ارایه دهد. دیروز نیز اخبار حاکی از قاب فلزی و بدنه شیشه‌ای این محصول بودند.

انتظار می‌رود که گلکسی S6 از پردازنده اسنپ‌دراگون 810 و یا Exynos 7420 استفاده کند و از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD بهره ببرد و یک دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت و نمونه‌ای 5 مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. شایعات حاکی از معرفی یک نسخه Edge از گلکسی S6 هستند که در این صورت همان مشخصات در پشت یک صفحه نمایش خمیده جای خواهند گرفت.

حال باید تا کنفرانس MWC شهر بارسلونا که در اسفند ماه برگزار می‌شود منتظر بمانیم و چشم به مراسم سامسونگ بدوزیم تا ببینیم این غول کره‌ای چه محصولاتی را به میدان رقابت آورده است.

7 در مورد “گلکسی S6 از 4 گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود!”

  1. انتظاراتون رو بالا نبرید
    همیشه شرکت ها همه چیز رو تو ی گوشی نمیذارن همیشه ی جاشون میلنگه این سیاستشونه!

  2. با این که طرفدار خیلی شدیده الجی هستم ولی به نظر میاد اس 6 بتونه حرفی برای گفتن داشته باشه

  3. این روزا اینقدر بازار شایعه در مورده این گوشی داغه که هر لحظه یه خبر جدید ازش میشنویم. باید تا زمان معرفیش صبر کرد و دید چقدر احتمالهدرست بوذن این شایعات هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH