سامسونگ یک ساعت دایره‌ای را در MWC معرفی خواهد کرد!

سامسونگ زندگی را برای افرادی که دوست دارند هرچه سریع‌تر از نوتیفیکیشن‌ و اطلاعیه‌های جدید خود مطلع شوند، آسان کرده است و دیگر نیازی نیست که آن‌ها اسمارت فون را از جیب بیرون بیاورند و بعد از باز کردن قفل صفحه نمایش نوتیفیکیشن‌ها را بررسی کنند. اما باید قبول کنیم که یک دغدغه جدید دارند و آن اینکه ساعت‌های هوشمند سامسونگ بسیار سریع باتری خالی می‌کنند و نیاز به شارژ مجدد دارند و در واقع سامسونگ در بخش باتری خلاقیت خاصی به خرج نداده است.

samsung-logo-0011

حال وب‌سایت sammobile از یک ساعت هوشمند جدید از سوی سامسنگ خبر می‌دهد که گویا برخلاف همیشه ظاهری دایره‌ای خواهد داشت تا هرچه بیشتر شبیه به ساعت‌های کلاسیک باشد. این ساعت هوشمند که فعلا Orbis نامیده می‌شود برخلاف آنچه که در محصولات قبلی سامسونگ دیده‌ایم، قادر خواهد بود تا به‌صورت بی‌سیم شارژ شود که خود نقطه قوتی برای آن است.

احتمالا سامسونگ نیز در طراحی این محصول و شارژر بی‌سیم آن همانند محصولات این چنینی نظیر موتو 360 و ساعت‌های هوشمند ال‌جی وارد عمل می‌شود که انتظار می‌رود نتیجه خوبی داشته باشد. فعلا نام اصلی ساعت جدید سامسونگ مشخص نشده اما در حال حاضر با نام Orbis شناخته می‌شود.

انتظار می‌رود که سامسونگ این محصول را در کنار پرچم‌دار جدید خود در کنفرانس MWC شهر بارسلونا معرفی کند. چه انتظاراتی از این دستگاه دارید؟

3 در مورد “سامسونگ یک ساعت دایره‌ای را در MWC معرفی خواهد کرد!”

  1. الجی جی واچ
    خیلی با رابط کاربریش که در ویدئو های مختلف دیدم از گیر سامسونگ سرتره
    ولی
    شاید این ساعت بتونه مزیت خاصی رو دارا باشه

  2. در مورده این ساعت که نمیشه نظری داد اما ساعته گیر اس خدایی از نزدیک ببینینش هم کاربردیه هم جذاب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH